Dostawa sprzętu komputerowego w modułach - BZP 015/06007/15

Data publikacji 2015-08-10
Data zakończenia 2015-08-18 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Stacje robocze,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Baterie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 118943 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302140002, 302321108, 302313103, 302131006, 314400002, 302341009, 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego. 2. Zamówienie składa się z czterech modułów. Oznacza to, że każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na całość zamówienia w podziale na moduły lub na dowolnie wybrany moduł.
Moduł I -Komputer stacjonarny, zestaw komputerowy, drukarki, monitor, urządzenie wielofunkcyjne - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 3 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 3A SIWZ zawierającym parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu, jak również w Formularzu nr 7 stanowiącym istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
Moduł II - Notebooki, stacja dokująca/replikator portów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 4 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 4A SIWZ zawierającym parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu, jak również w Formularzu nr 7 stanowiącym istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
Moduł III - PenDrive, baterie, dysk zewnętrzny, karty pamięci, adaptery, mysz bezprzewodowa, glowice drukujące - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 5 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 5A SIWZ zawierającym parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu, jak również w Formularzu nr 7 stanowiącym istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
Moduł IV - Notebooki - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 6 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 6A SIWZ zawierającym parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu, jak również w Formularzu nr 7 stanowiącym istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
3. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są znaki towarowe odnoszące się do określonego rodzaju urządzenia lub inne nazwy własne, oznacza to, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia
i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takim przypadku Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ, w tym w szczególności charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w Formularzu nr 3A i/lub 4A i/lub 5A i/lub 6A SIWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu komputerowego i akcesoriów fabrycznie nowych, które będą zakupione w autoryzowanej sieci sprzedaży - oficjalnym kanale sprzedaży - na rynek europejski i podlegać będą pełnej obsłudze gwarancyjnej i pogwarancyjnej producenta na terenie Polski - będą posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych przez producenta do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Dla sprzętu komputerowego wymagane jest posiadanie deklaracji zgodności CE.
5. Wykonawca zobowiązany jest w momencie dostawy do dostarczenia do każdego dostarczanego produktu - sprzętu lub akcesorium - swojego oświadczenia o produkcie (zawierającego m.in. dane identyfikacyjne produktu pozwalające na jego identyfikację np. kod produktu, numer seryjny itp.), że jest fabrycznie nowe, pochodzi z autoryzowanej sieci sprzedaży - oficjalnego kanału sprzedaży na rynek europejski i podlega pełnej obsłudze gwarancyjnej i pogwarancyjnej producenta na terenie Polski. Dla sprzętu oświadczenie powinno dodatkowo zawierać informację, że jest on oznakowany symbolem CE.
6. Wykonawca zobowiązany jest w momencie dostawy do dostarczenia wraz z sprzętem komputerowym licencji dla wymaganego oprogramowania, a także niezbędnych do instalacji tego oprogramowania i jego legalnego użytkowania: kluczy sprzętowych, numerów seryjnych, kodów aktywacyjnych i innych danych.
7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu komputerowego posiadającego określoną w SIWZ co do długości i rodzaju gwarancję producenta.
8. W przypadku, gdy sposób obsługi naprawy gwarancyjnej nie jest bezpośrednio określony w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na życzenie Zamawiającego sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach na czas naprawy gwarancyjnej powyżej: 14 dni kalendarzowych licząc od daty pisemnego zgłoszenia awarii lub wadliwego działania sprzętu. 9. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnych usług serwisowych na sprzedany sprzęt w okresie gwarancji. Oznacza to, że o ile Wykonawca podejmuje czynności serwisowe celem: usunięcia awarii i/lub wad, przeprowadzeniem we własnym zakresie diagnozy uszkodzeń/wad lub realizacji wymaganych zabiegów określonych przez producenta w okresie trwania gwarancji (o ile takie zostały przez producenta jednoznacznie zdefiniowane dla danego sprzętu w ramach gwarancji, np. konieczność przeprowadzenia obowiązkowego przeglądu i/lub konserwacji sprzętu przez serwis producenta w trakcie trwania gwarancji), to wykonuje je bezpłatnie - Zamawiający nie ponosi z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zamawiający ponosi jedynie koszty realizowanych bezpośrednio przez niego stosownych przeglądów, konserwacji i czyszczenia sprzętu w zakresie wynikającym z standardowej obsługi urządzeń, a także koszty zakupów materiałów eksploatacyjnych.
10. Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia wszelkich kosztów związanych z naprawą gwarancyjną w tym koszty transportu. Odbiór sprzętu do naprawy gwarancyjnej i zwrot sprzętu z naprawy gwarancyjnej nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Za czas rozpoczęcia naprawy gwarancyjnej rozumie się dzień, w którym Zamawiający pisemnie zawiadomił Wykonawca o awarii lub wadzie uniemożliwiającej korzystanie ze sprzętu. W przypadku zawiadomienia w formie faksu (forma zasadnicza) za dzień pisemnego zgłoszenia należy uważać pierwszy dzień roboczy następujący po dniu, w którym wysłano faks. Okres gwarancji przedłuża się odpowiednio o czas naprawy gwarancyjnej.
11. Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia czasu reakcji serwisu określonego w SIWZ - rozumianego jako odbiór sprzętu do naprawy lub dostarczenie sprzętu zamiennego w ramach gwarancji licząc od daty pisemnego zgłoszenia awarii lub wadliwego działania sprzętu. W przypadku, gdy czas jest nie jest określony bezpośrednio dla danej pozycji w SIWZ, czas reakcji serwisu wynosi maksymalnie 2 dni robocze.
12. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany akcesoriów posiadających wady materiałowe.
13. Sprzęt/akcesoria muszą posiadać gwarancję ich producenta zgodnie z wymaganym minimalnym okresem podanym w druku oferty z zachowaniem dodatkowych wymagań w tym zakresie podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia znajdującego się w Formularzach 3A i/lub 4A i/lub 5A i/lub 6A SIWZ.
14. Wykonawcy są zobowiązani na każde żądanie Zamawiającego do przedstawienia certyfikatów, dokumentów i/lub materiałów informacyjnych przygotowanych przez producenta oferowanego sprzętu potwierdzających spełnienie minimalnych wymagań oraz warunków gwarancji określonych przez Zamawiającego. Nie przedstawienie na żądanie Zamawiającego w/w dokumentów, może spowodować, że Zamawiający nie będzie w stanie stwierdzić, czy oferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 15. Zamawiający wykluczy z przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, o ile wystąpią okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 2a ustawy Pzp, chyba że Wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Opis

Komputer stacjonarny - 1 szt, Zestaw komputerowy - 2 szt, Drukarka - 2 szt, Monitor - 1 szt, Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w Formularzu nr 3 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 3A SIWZ zawierającym parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętuNotebooki - 6 szt, Stacja dokująca/replikator portów - 1 szt - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w Formularzu nr 4 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 4A SIWZ zawierającym parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętuPenDrive - 6 szt, Bateria - 2 szt, Dysk zewnętrzny -1 szt, Karta pamięci - 3 szt, Adapter - 2 szt, Mysz bezprzewodowa - 1 szt, Głowica drukująca - 2 szt - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w Formularzu nr 5 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 5A SIWZ zawierającym parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętuNotebooki - 2 szt - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w Formularzu nr 6 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 6A SIWZ zawierającym parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Ulica ul. 1 Maja 50
Nr domu 50
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-287
Województwo śląskie
Tel 32 2577000 w. 7108, 2577108
Fax 32 257 74 99,2577108
Internet www.ue.katowice.pl
Regon 00000154800000
E-mail bzp@ue.katowice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 42
Wadium Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Formularz nr 2A SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.
Wiedza Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Formularz nr 2A SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Formularz nr 2A SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Formularz nr 2A SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Formularz nr 2A SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Formularz nr 2A SIWZ. 2. Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie poświadczona kopia dla osoby podpisującej ofertę w przypadku, gdy wykonawca nie ma możliwości osobistego podpisania oferty. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa wymagana jest forma i rodzaj właściwy do poszczególnych czynności. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Pzp, możliwość zmiany postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, tylko w przypadku zaprzestania produkcji sprzętu, który był oferowany w ofercie. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, Wykonawca może zaoferować inny sprzęt w ramach dostawy pod warunkiem, iż: - parametry tego sprzętu nie są gorsze od parametrów sprzętu oferowanego w ofercie i opisanego w SIWZ, - przedstawi odpowiedni dokument producenta sprzętu potwierdzający, że zaprzestano produkcji sprzętu oferowanego w ofercie. Skutkiem zmian będzie zawarcie stosownego aneksu do umowy. Termin dostawy oraz cena nie mogą ulec zmianie.
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.ue.katowice.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach; Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, pok. nr 7, bud. E; 40-287 Katowice
Data składania wniosków 18/08/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach; Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, pok. nr 7, bud. E; 40-287 Katowice
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)