Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Lubień Kujawski w ramach Działania 9.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na 8 części

Data publikacji 2015-08-14
Data zakończenia 2015-08-24 10:00:00
Instytucja Gmina Lubień Kujawski
Miejscowość Lubień Kujawski
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble różne,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Wyposażenie domowe,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 209362 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 391610008, 375352009, 375200009, 373000001, 391510005, 392000004, 397000009, 444100007, 301900007, 302000001, 323000006, 480000008, 481900006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zgodnie z rozdziałem I ust. 3 SIWZ:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Lubień Kujawski polegająca na organizacji placu zabaw, dostosowaniu pomieszczeń i wyposażeniu, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie nr 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na 8 części.
3.2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 8 części:
1) Część nr 1 zamówienia:
Organizacja placów zabaw- zakup i montaż wyposażenia placu zabaw.
2) Część nr 2 zamówienia:
Dostosowanie pomieszczeń- Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci oraz Modernizacja toalet dla personelu poprzez zakup i montaż.
3) Część nr 3 zamówienia:
Wyposażenie- AGD- zakup i montaż.
4) Część nr 4 zamówienia:
Wyposażenie- garnki, talerze, przybory kuchenne.
5) Część nr 5 zamówienia:
Wyposażenie- meble zakup i montaż, zakup wyposażenia wypoczynkowego.
6) Część nr 6 zamówienia:
Wyposażenie- sprzęt ICT- zakup i montaż.
7) Część nr 7 zamówienia:
Wyposażenie- zakup zabawek i pomocy dydaktycznych.
8) Część nr 8 zamówienia:
Wyposażenie- zakup artykułów plastycznych i do bezpiecznej zabawy.

3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) dla Części nr 1 zamówienia:
Organizacja placów zabaw- zakup i montaż wyposażenia placu zabaw, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 1- 18.
2) dla Części nr 2 zamówienia:
Dostosowanie pomieszczeń- Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci oraz Modernizacja toalet dla personelu poprzez zakup i montaż, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 19- 42 .
3) dla Części nr 3 zamówienia:
Wyposażenie- AGD- zakup i montaż, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 43- 63.
4) dla Części nr 4 zamówienia:
Wyposażenie- garnki, talerze, przybory kuchenne, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 64 - 90.
5) dla Części nr 5 zamówienia:
Wyposażenie- meble zakup i montaż, zakup wyposażenia wypoczynkowego, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 91- 130 oraz poz. 157- 163.
6) dla Części nr 6 zamówienia:
Wyposażenie- sprzęt ICT- zakup i montaż, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 131- 156.
7) dla Części nr 7 zamówienia:
Wyposażenie- zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 164- 270 i poz. 291- 331 oraz poz. 342- 408.
8) dla Części nr 8 zamówienia:
Wyposażenie- zakup artykułów plastycznych i do bezpiecznej zabawy, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 271- 290 i poz. 332- 341 oraz poz. 409- 437.
3.4. W skład zamówienia wchodzić będą następujące zadania:
1) Organizacja placów zabaw- zakup i montaż wyposażenia placu zabaw. Urządzenia muszą być nowe, dostosowane do wymagań bezpieczeństwa w publicznych szkołach, posiadać stosowne certyfikaty za zgodność z normą PN-EN-1176. Ponadto muszą posiadać wysoką odporność na wpływ warunków atmosferycznych (deszcz, słońce, śnieg) oraz na uszkodzenia mechaniczne (uderzenia, obciążenia).
Do oferty należy dołączyć zdjęcia, fotografie lub folder oferowanego produktu wraz z kolorystyką i parametrami oraz atestami i certyfikatami na całe urządzenia. Niedopuszczalne jest dostarczenie atestu, certyfikatu na poszczególne elementy urządzenia.
2) Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci oraz Modernizacja toalet dla personelu poprzez zakup i montaż . Urządzenia muszą być nowe, dostosowane do wymagań bezpieczeństwa w publicznych szkołach.
3) Wyposażenie pomieszczeń z których korzystają dzieci oraz personel, m. in. w: meble, wyposażenie wypoczynkowe, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki, sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, urządzenia peryferyjne, tablice interaktywne, sztuczce, naczynia kuchenne, sprzęt AGD i gastronomiczny do kuchni.
Należy podać markę i typ oferowanych produktów z grupy RTV i AGD, sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i innych elektronicznych. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (przed montażem zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania). Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego czy sprzętu AGD oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
1/ są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego,
2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach,
3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych
wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
3.5. Wykonanie zadania dotyczy trzech Oddziałów Przedszkolnych w Szkołach Podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Lubień Kujawski, w miejscowościach: Kanibród, Kłóbka, Kaliska.
3.6. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia, m.in. koszt transportu i załadunku, wniesienia do wskazanych pomieszczeń, ustawienia, sprawdzenia, a dla wyposażenia tego wymagającego, również montażu, a także inne koszty ponoszone przez wykonawcę. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia.
3.7. Najpóźniej z chwilą podpisania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia szczegółowej specyfikacji produktów zawierającej ceny jednostkowe netto i brutto z podatkiem VAT oraz wartości łącznej, dla tych części zamówienia, dla których złożył ofertę. Powyższe informacje są Zamawiającemu niezbędne dla prawidłowego zakończenia postępowania i rozliczenia Projektu.
3.8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy).
3.9. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Na etapie realizacji umowy możliwa będzie zamiana produktu na inny, po akceptacji takiej zmiany przez Zamawiającego.

Opis

Organizacja placów zabaw- zakup i montaż wyposażenia placu zabaw, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 1- 18.
Organizacja placów zabaw- zakup i montaż wyposażenia placu zabaw. Urządzenia muszą być nowe, dostosowane do wymagań bezpieczeństwa w publicznych szkołach, posiadać stosowne certyfikaty za zgodność z normą PN-EN-1176. Ponadto muszą posiadać wysoką odporność na wpływ warunków atmosferycznych (deszcz, słońce, śnieg) oraz na uszkodzenia mechaniczne (uderzenia, obciążenia).
Do oferty należy dołączyć zdjęcia, fotografie lub folder oferowanego produktu wraz z kolorystyką i parametrami oraz atestami i certyfikatami na całe urządzenia. Niedopuszczalne jest dostarczenie atestu, certyfikatu na poszczególne elementy urządzeniaDostosowanie pomieszczeń- Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci oraz Modernizacja toalet dla personelu poprzez zakup i montaż, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 19- 42.
Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci oraz Modernizacja toalet dla personelu poprzez zakup i montaż . Urządzenia muszą być nowe, dostosowane do wymagań bezpieczeństwa w publicznych szkołachWyposażenie- AGD- zakup i montaż, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 43- 63.
Wyposażenie pomieszczeń z których korzystają dzieci oraz personel, m. in. w: meble, wyposażenie wypoczynkowe, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki, sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, urządzenia peryferyjne, tablice interaktywne, sztuczce, naczynia kuchenne, sprzęt AGD i gastronomiczny do kuchni.
Należy podać markę i typ oferowanych produktów z grupy RTV i AGD, sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i innych elektronicznych. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (przed montażem zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania). Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego czy sprzętu AGD oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
1/ są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego,
2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach,
3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych
wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.Wyposażenie- garnki, talerze, przybory kuchenne, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 64 - 90.
Wyposażenie pomieszczeń z których korzystają dzieci oraz personel, m. in. w: meble, wyposażenie wypoczynkowe, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki, sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, urządzenia peryferyjne, tablice interaktywne, sztuczce, naczynia kuchenne, sprzęt AGD i gastronomiczny do kuchni.
Należy podać markę i typ oferowanych produktów z grupy RTV i AGD, sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i innych elektronicznych. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (przed montażem zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania). Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego czy sprzętu AGD oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
1/ są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego,
2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach,
3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych
wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny kosztWyposażenie- meble zakup i montaż, zakup wyposażenia wypoczynkowego, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 91- 130 oraz poz. 157- 163.
Wyposażenie pomieszczeń z których korzystają dzieci oraz personel, m. in. w: meble, wyposażenie wypoczynkowe, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki, sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, urządzenia peryferyjne, tablice interaktywne, sztuczce, naczynia kuchenne, sprzęt AGD i gastronomiczny do kuchni.
Należy podać markę i typ oferowanych produktów z grupy RTV i AGD, sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i innych elektronicznych. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (przed montażem zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania). Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego czy sprzętu AGD oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
1/ są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego,
2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach,
3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych
wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny kosztWyposażenie- sprzęt ICT- zakup i montaż, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 131- 156.
Wyposażenie pomieszczeń z których korzystają dzieci oraz personel, m. in. w: meble, wyposażenie wypoczynkowe, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki, sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, urządzenia peryferyjne, tablice interaktywne, sztuczce, naczynia kuchenne, sprzęt AGD i gastronomiczny do kuchni.
Należy podać markę i typ oferowanych produktów z grupy RTV i AGD, sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i innych elektronicznych. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (przed montażem zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania). Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego czy sprzętu AGD oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
1/ są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego,
2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach,
3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych
wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny kosztWyposażenie- zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 164- 270 i poz. 291- 331 oraz poz. 342- 408.
Wyposażenie pomieszczeń z których korzystają dzieci oraz personel, m. in. w: meble, wyposażenie wypoczynkowe, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki, sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, urządzenia peryferyjne, tablice interaktywne, sztuczce, naczynia kuchenne, sprzęt AGD i gastronomiczny do kuchni.
Należy podać markę i typ oferowanych produktów z grupy RTV i AGD, sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i innych elektronicznych. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (przed montażem zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania). Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego czy sprzętu AGD oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
1/ są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego,
2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach,
3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych
wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.Wyposażenie- zakup artykułów plastycznych i do bezpiecznej zabawy, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, poz. 271- 290 i poz. 332- 341 oraz poz. 409- 437.
Wyposażenie pomieszczeń z których korzystają dzieci oraz personel, m. in. w: meble, wyposażenie wypoczynkowe, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki, sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, urządzenia peryferyjne, tablice interaktywne, sztuczce, naczynia kuchenne, sprzęt AGD i gastronomiczny do kuchni.
Należy podać markę i typ oferowanych produktów z grupy RTV i AGD, sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i innych elektronicznych. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (przed montażem zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania). Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego czy sprzętu AGD oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
1/ są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego,
2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach,
3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych
wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Lubień Kujawski
Ulica ul. Wojska Polskiego 29
Nr domu 29
Miejscowość Lubień Kujawski
Kod Pocztowy 87-840
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 54 2843089 w. 52
Internet www.lubienkujawski.pl
Regon 91086688000000
E-mail sekretariat@lubien.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 8
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w tym postępowaniu
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy (w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania). Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy;
Wiedza Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy (w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia). Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy;
Potencjał Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy (w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym). Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy
Zdolne Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy (w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia). Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy
Sytuacja Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej). Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy (w formie aneksu) w przypadkach wystąpienia okoliczności wymienionych we wzorze umowy, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin wykonania
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.lubienkujaws.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Lubieniu Kujawskim, ul. Wojska Polskiego 29, 87-840 Lubień Kujawski, pokój nr 17
Data składania wniosków 24/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Lubieniu Kujawskim, ul. Wojska Polskiego 29, 87-840 Lubień Kujawski, pokój nr 1
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie publiczne finansowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie nr 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)