Doposażenie oddziałów przedszkolnych w gminie Domaniewice

Data publikacji 2015-08-14
Data zakończenia 2015-08-26 10:00:00
Instytucja Gmina Domaniewice
Miejscowość Domaniewice
Województwo łódzkie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Sprzęt elektroniczny,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 209448 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 375352009, 451127239, 444113007, 444117001, 375200009, 391621006, 391610008, 395154308, 317100006, 323200002, 302360002, 392200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dostosowanie pomieszczeń oraz organizacja placów zabaw w oddziałach przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Domaniewicach, Szkole Podstawowej w Skaratkach na terenie gminy Domaniewice w ramach projektu Doposażenie oddziałów przedszkolnych w gminie Domaniewice realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, nr projektu WND - POKL.09.01.01-10-054/15, Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W skład zamówienia wchodzą m.in. elementy takie jak:
1 zakup wyposażenia placów zabaw wraz z montażem w Szkole Podstawowej w Domaniewicach typu: ogrodzenie placu zabaw - 11 mb, wieża z mostem linowym, stożek , sprężynowiec Kogut (HDP), sprężynowic Skuter (HDP), sprężynowiec Żaba (HDP), ławka z oparciem, wielki Dom, karuzela tarczowa o średnicy 150 cm z siedziskiem i stolikiem, ławka z oparciem stolik piknikowy z parasolem 2 dostosowanie toalet w oddziałach przedszkolnych obejmujących m.in.: wymianę umywalek, misek ustępowych, podajników na mydło i ręczniki papierowe, podestów, półek, suszarek do rąk, luster, odkurzacz, wyciskarka do mopa, mop, ścieki itp.,
3 wyposażenie pomieszczeń, z których korzystają dzieci oraz personel w, szafki, rolety okienne, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki itp.,
4 doposażenie placówek w sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, tablice interaktywne itp.
5 Wyposażenie kuchni piec konwekcyjno parowy, garnek nierdzewny, zastawa stołowa itp.,
Zamówienie podzielone jest na cztery części:
Część I - Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw wraz z ogrodzeniem
Część II - Dostosowanie toalet, wyposażenie do utrzymania czystości
Część III - Doposażenie placówek, zakup wraz z dostawą zabawek, mebli, pomocy
dydaktycznych i artykułów plastycznych
Część IV - Zakup i dostawa sprzętu audiowizualnego, sprzętu ICT, tablic
interaktywnych, kserokopiarek
Część V - Doposażenie kuchni

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, załadunek, transport, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie asortymentu do wskazanych pomieszczeń oraz montaż i instalację dostarczonego sprzętu. Wszystkie materiały powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić
z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne, wystawione na rzecz Zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim.
Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do Szkoły Podstawowej w Domaniewicach, Szkoły Podstawowej w Skaratkach na terenie gminy Domaniewice (wg zestawienia i podziału w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ) w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie z Dyrektorem Szkoły. Gotowość dostawy wykonawca zgłosi Zamawiającemu lub Dyrektorowi poszczególnej placówki na co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy.
Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE.
Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania przetargowego, zobowiązany będzie do okazania wraz z dostawą niezbędnych certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności, świadectw jakości i innych dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów określonych dla materiałów i urządzeń. Dostarczone meble muszą posiadać wybity lub naklejony certyfikat zgodności z normą.
Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
- są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub
- nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w załącznikach lub
- dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Dostarczone materiały zostaną przyjęte przez zamawiającego. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru, w którym zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące dostarczanego materiału.
W szczegółowym opisie pomocy mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w związku z czym musi złożyć w ofercie szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją oraz wypełnić i załączyć do oferty Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ tj. tabelę równoważności.
Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego.

Opis

1) zakup wyposażenia placów zabaw wraz z montażem w Szkole Podstawowej w Domaniewicach typu: ogrodzenie placu zabaw - 11 mb, wieża z mostem linowym, stożek , sprężynowiec Kogut (HDP), sprężynowic Skuter (HDP), sprężynowiec Żaba (HDP), ławka z oparciem, wielki Dom, karuzela tarczowa o średnicy 150 cm z siedziskiem i stolikiem, ławka z oparciem stolik piknikowy z parasolem. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ.2) dostosowanie toalet w oddziałach przedszkolnych obejmujących m.in.: wymianę umywalek, misek ustępowych, podajników na mydło i ręczniki papierowe, podestów, półek, suszarek do rąk, luster , odkurzacz, wyciskarka do mopa, mop, ścieki, itp.,4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ.3) wyposażenie pomieszczeń, z których korzystają dzieci oraz personel w, szafki, rolety okienne, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki itp. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ4) doposażenie placówek w sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, tablice interaktywne itp. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ.5) Doposażenie kuchni piec konwekcyjno parowy, garnek nierdzewny, zastawę stołową itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Domaniewice
Ulica Główna 2
Nr domu 2
Miejscowość Domaniewice
Kod Pocztowy 99-434
Województwo łódzkie
Tel 046 8383522
Fax 046 8383377
Internet www.domaniewice.pl
Regon 75014822000000
E-mail trojanowska.ug@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 21/09/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2a do Specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. - Załącznik Nr 2a do Specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. - Załącznik Nr 2a do Specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. - Załącznik Nr 2a do Specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. - Załącznik Nr 2a do Specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1. formularz ofertowy-załącznik nr 1, 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych-załącznik nr 2a 3. Formularz cenowy wykonawcy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1. w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2. w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia, 3. zmiany miejsca dostarczenia/odbioru przedmiotu zamówienia, 4. aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny, 5. poprawienia parametrów technicznych używanych do wykonania przedmiotu umowy materiałów, 6. zmiany w sposobie dokonywania płatności, 7. obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację, konserwacje, inne, 8. zmiany danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych itp., 9. uwarunkowań społecznych (protestów, listów, petycji, itp.), 10. zmiany stanu prawnego, 11. braku możliwości kontynuacji zamówienia z winy Zamawiającego, 12. działania sił natury, 13. po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta, 14. możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminów realizacji zamówienia.
Adres strony internetowej siwz www.domaniewice.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy w Domaniewicach, ul. Główna 2, 99-434 Domaniewice, pokój nr 15 (Sekretariat)
Data składania wniosków 26/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy w Domaniewicach, ul. Główna 2, 99-434 Domaniewice, pokój nr 15 (Sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 9. Zamówienie jest realizowane w związku z realizacją projektu pn: Doposażenie oddziałów przedszkolnych w gminie Domaniewice ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego - w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Czy unieważnienie Nie
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)