Doposażenie oddziałów przedszkolnych w zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, sprzęt komputerowy, multimedialny oraz meble i wyposażenie do sal, szatni, kuchni i toalet w ramach projektu Radosne przedszkole realizowanego przez Gminę Brzeźnio

Data publikacji 2015-08-17
Data zakończenia 2015-08-25 10:00:00
Instytucja Gminny Ośrodek Oświaty i Wychowania w Brzeźniu
Miejscowość Brzeźnio
Województwo łódzkie
Branża
  • Instrukcje,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Komputery osobiste,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble szkolne,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe,
  • Farby do celów artystycznych,
  • Wyroby rękodzielnicze i artystyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 210846 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 378000006, 448120000, 391600001, 391610008, 391500008, 375200009, 301900007, 224700005, 302131006, 320000003, 320000002, 323200006, 331416233, 397134306, 386220001, 444100007, 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz mebli
i wyposażenia do sali, szatni, kuchni i toalet w ramach projektu Radosne przedszkole do oddziałów przedszkolnych w Gminie Brzeźnio.

2. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienie edukacji przedszkolnej.
Wszelkie działania związane z realizacją projektu powinny uwzględniać uregulowania dotyczące projektów współfinansowanych z funduszy europejskich.
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części zamówienia (zadania):

Część I przedmiotu zamówienia - ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ NA PLAC ZABAW
Część II przedmiotu zamówienia - ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA TOALET
Część III przedmiotu zamówienia - ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO KUCHNI I SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
Część IV przedmiotu zamówienia - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH, ZABAWEK I MATERIAŁÓW PLASTYCZNYCH
Część V przedmiotu zamówienia - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI DO SALI DYDAKTYCZNYCH I WYPOSAŻENIA WYPOCZYNKOWEGO
Część VI przedmiotu zamówienia - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AUDIOWIZUALNEGO
Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli gdziekolwiek w niniejszej siwz pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry wydajnościowe i jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w siwz przykładów.
Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączonej tabeli Wykaz urządzeń
i materiałów równoważnych i dołączone do oferty - załącznik nr 4 Brak wskazania
w załączniku propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie deklarację Wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu rozwiązań przyjętych w siwz.
Uwaga:
Udowodnienie, że zastosowane rozwiązania są równoważne spoczywa na Wykonawcy na etapie składania ofert. Dokumenty potwierdzające równoważność należy załączyć do oferty (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).
W sytuacji zastosowania rozwiązań równoważnych Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających parametry jakościowe lub użytkowe tych rozwiązań.
W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający żąda wówczas:
- instrukcji, kart katalogowych, certyfikatów, atestów, aprobat technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w siwz. Zamawiający uzna za wystarczające załączenie z w/w dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań.

4. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części przedmiotu zamówienia, na kilka bądź na jedną. Każda część przedmiotu zamówienia będzie oceniana oddzielnie. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla poszczególnej części.
5. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres zgodny z gwarancją producenta.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia zawarty jest Rozdziale 16 SIWZ tj.:
5.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części I (sprzęt na place zabaw) wzór załącznika nr 6.1. do oferty;
5.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części II (wyposażenie toalet) wzór załącznika nr 6.2. do oferty;
5.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części III (meble, wyposażenie do kuchni i sprzęt do utrzymania czystości) - wzór załącznika nr 6.3. do oferty.
5.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części IV (pomoce dydaktyczne, zabawki i materiały plastyczne) - wzór załącznika nr 6.4. do oferty.
5.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części V (meble do sal dydaktycznych, szatni i wyposażenie wypoczynkowe)) - wzór załącznika nr 6.5. do oferty
5.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części VI (sprzęt komputerowy i audiowizualny)) - wzór załącznika nr 6.6. do oferty

7. Miejscem dostaw są łącznie 2 szkoły podstawowe w Gminie Brzeźnio. Nazwy szkół, ich adresy oraz asortyment, który winien być dostarczony do danej szkoły zawierają załączniki nr 6.1, 6.2, 6.3, 6.4,6.5, i 6.6 do SIWZ.

8. Część I -ZAKUP , DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ NA PLAC ZABAW

8.1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą i montażem urządzeń na plac
zabaw dla dzieci w 4 oddziałach przedszkolnych 2 szkół podstawowych.
8.2.Rodzaj oraz ilość sprzętu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są
we wzorze załącznika nr 6.1. do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca
zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych
szkół według załącznika.

9. Część II - ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA TOALET
9.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą elementów wyposażenia toalet.
9.2. Wymagane minimalne parametry oraz ilości poszczególnego asortymentu
opisane są we wzorze załącznika nr 6.2. do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach dla
poszczególnych szkół według załącznika.

10. Część III - ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO KUCHNI I SPRZĘTU
DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI

10.1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą sprzętu do sprzątania typu
froterka, odkurzacz oraz wyposażenia kuchni: sztućce, talerze, garnki, noże,
pojemniki na żywność pojemniki do segregowania odpadów .
10.2.Rodzaj oraz ilości sprzętu i wyposażenia wraz z wymaganymi minimalnymi
parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.3. do oferty (Rozdział 16
SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć meble i wyposażenie
w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych szkół według załącznika.


11. Część IV - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH,
ZABAWEK I MATERIAŁÓW PLASTYCZNYCH

11.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych:
gry różnego rodzaju, układanki, plansze, figury przestrzenne, zestawy do liczenia
itp., zabawek: zestawy tematyczne, lalki, domki dla lalek, ubranka,, koparki,
betoniarki, auta itp. oraz materiałów plastycznych: papiery, bibuły, pióra, oczka,
pompony, farby, kleje, mazaki.

11.2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami
zawarte są we wzorze załącznika nr 6.4 do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca
zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w pogrupowanych pakietach dla
poszczególnych szkół według załącznika.



12. Część V - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI DO SAL DYDAKTYCZNYCH,
SZATNI I WYPOSAŻENIA WYPOCZYNKOWEGO

12.1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli do sal
dydaktycznych, szatni: regały, biurka, krzesła, stoliki przedszkolne, ławeczki
szatniowe oraz różnego rodzaju wyposażenia wypoczynkowego: puf, materacy,
poduch, siedzisk itd.

12.2.Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami
zawarte są we wzorze załącznika nr 6.5 do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca
zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w pogrupowanych pakietach dla
poszczególnych szkół według załącznika.

13. Część VI - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I
AUDIOWIZUALNEGO
13.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą zestawu interaktywnego,
ekranu projekcyjnego, rzutnika przenośnego, telewizora, radiomagnetofonu.
13.2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami
zawarte są we wzorze załącznika nr 6.6 do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca
zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w pogrupowanych pakietach dla
poszczególnych szkół według załącznika.

Opis

8.1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą i montażem urządzeń na plac zabaw dla dzieci w 4 oddziałach przedszkolnych 2 szkół podstawowych.
8.2.Rodzaj oraz ilość sprzętu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są
we wzorze załącznika nr 6.1. do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca
zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych
szkół według załącznika.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą elementów wyposażenia toalet.
Wymagane minimalne parametry oraz ilości poszczególnego asortymentu
opisane są we wzorze załącznika nr 6.2. do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach dla
poszczególnych szkół według załącznika.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą sprzętu do sprzątania typu
froterka, odkurzacz oraz wyposażenia kuchni: sztućce, talerze, garnki, noże,
pojemniki na żywność pojemniki do segregowania odpadów .
Rodzaj oraz ilości sprzętu i wyposażenia wraz z wymaganymi minimalnymi
parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.3. do oferty (Rozdział 16
SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć meble i wyposażenie
w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych szkół według załącznika.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych:
gry różnego rodzaju, układanki, plansze, figury przestrzenne, zestawy do liczenia
itp., zabawek: zestawy tematyczne, lalki, domki dla lalek, ubranka,, koparki,
betoniarki, auta itp. oraz materiałów plastycznych: papiery, bibuły, pióra, oczka,
pompony, farby, kleje, mazaki.
Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami
zawarte są we wzorze załącznika nr 6.4 do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca
zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w pogrupowanych pakietach dla
poszczególnych szkół według załącznika.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli do sal
dydaktycznych, szatni: regały, biurka, krzesła, stoliki przedszkolne, ławeczki
szatniowe oraz różnego rodzaju wyposażenia wypoczynkowego: puf, materacy,
poduch, siedzisk itd.

Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami
zawarte są we wzorze załącznika nr 6.5 do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca
zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w pogrupowanych pakietach dla
poszczególnych szkół według załącznika.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą zestawu interaktywnego,
ekranu projekcyjnego, rzutnika przenośnego, telewizora, radiomagnetofonu.
Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.6 do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w pogrupowanych pakietach dla
poszczególnych szkół według załącznika.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gminny Ośrodek Oświaty i Wychowania w Brzeźniu
Ulica ul. Wspólna 44
Nr domu 44
Miejscowość Brzeźnio
Kod Pocztowy 98-275
Województwo łódzkie
Tel 43 820 39 17
Fax 43 820 36 71
Internet www.brzeznio.pl
Regon 73022784000000
E-mail ibartnicka@brzeznio.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Ocena spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjał Ocena spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Ocena spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Ocena spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające - w przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych opisanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wykonawca bezwzględnie zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: - instrukcji obsługi, kart katalogowych, certyfikatów, atestów, aprobat technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ. Zamawiający uzna za wystarczające załączenie jednego z w/w dokumentów potwierdzającego, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
Inne dokumenty - formularz ofertowy wraz z załącznikami
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, w szczególności zmiany umowy mogą dotyczyć : 1) wynagrodzenia; 2) warunków płatności; Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w następujących sytuacjach: a) zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy; b) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 3.Zamawiający przewiduje wydłużenie terminu związania ofertą na okres nie dłuższy niż 60 dni. 4. Zamawiający przewiduje zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych i innych danych identyfikacyjnych. 5. Zamawiający przewiduje zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty, nadzór nad przedmiotem umowy. 6. Zamawiający przewiduje zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć. 7. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie podwykonawców, jeśli Zamawiający będzie miał zastrzeżenia co do podwykonawców lub zmiany podwykonawców. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej części do powiedzenia podwykonawcom. 9. Wykonawca może wskazać inny zakres podwykonawstwa, niż przedstawiony w ofercie z zastrzeżeniem art. 36b ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wykonawca może wskazać innych podwykonawców niż przedstawieni w ofercie, z zastrzeżeniem ary. 36b ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Wykonawca może zrezygnować z podwykonawstwa. art. 36b 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 4. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.brzeznio.finn.pl
Adres uzyskania siwz Gminny Ośrodek Oświaty i Wychowania w Brzeźniu ul. Wspólna 44 98-275 Brzeźnio
Data składania wniosków 25/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy w Brzeźniu ul. Wspólna 44 98-275 Brzeźnio I piętro - sekretariat, pok. nr 17
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt Radosne przedszkole współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)