Data publikacji |
2015-08-18 |
Data zakończenia |
2015-08-26 13:30:00 |
Instytucja |
Zespół Szkół Mechanicznych Nr 1 |
Miejscowość |
Kraków |
Województwo |
małopolskie |
Branża |
- Stacje robocze,
- Ekrany i konsole komputerowe,
- Sprzęt peryferyjny,
- Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
- Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
211040 / 2015 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
302140002, 302313000, 302374601, 302374106, 302313206, 302321001, 317000003 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zespół Szkół Mechanicznych Nr 1
|
Ulica |
al. Mickiewicza 5
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Kraków
|
Kod Pocztowy |
31-120
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
012 4226443, 4226804
|
Fax |
012 6343046
|
Internet |
http://www.zsm1krakow.pl
|
Regon |
00018350300000
|
E-mail |
zsm1krakow@iap.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: szkoła ponadgimnazjalna
|
Rodzaj zam inny |
szkoła ponadgimnazjalna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
4
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/10/2015
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
|
Wiedza |
Dot. części 1 (dostawa sprzętu informatycznego)
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienia na dostawę sprzętu informatycznego,
o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto (słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł 00/100);
Dot. części 2 (dostawa oprogramowania)
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
Dot. części 3 (dostawa sprzętu mechatronicznego)
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawę sprzętu mechatronicznego,
o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100);
Dot. części 4 (dostawa sprzętu mechatronicznego)
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
|
Potencjał |
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
|
Zdolne |
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
|
Sytuacja |
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1.Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia-jeżeli dotyczy. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 4.Opis przedmiotu zamówienia - wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
dla części 1,3,4
1. Poza innymi przypadkami określonymi we wzorze umowy, Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) zmiany terminu realizacji zamówienia pod warunkiem niemożności realizacji zamówienia
w terminie określonym w § 2 ust. 1 umowy w przypadku zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy;
2) zmiany zaoferowanego modelu urządzenia pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami:
a) zmiany na model o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie;
b) niezmienności wynagrodzenia umownego
c) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu niezależnego podmiotu lub producenta lub autoryzowanego dystrybutora potwierdzającego, że wszystkie parametry nowego urządzenia są nie gorsze niż parametry modelu oferowanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy;
6) zmiany podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w przypadku zmiany lub rezygnacji przez Wykonawcę z podwykonawcy, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. /jeżeli dotyczy/
7) zmiany warunków świadczenia usług serwisowych/gwarancyjnych pod warunkiem zmiany korzystnej dla Zamawiającego oraz niezmienności wynagrodzenia umownego.
dla części 2
1. Poza innymi przypadkami określonymi we wzorze umowy, Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) zmiany terminu realizacji zamówienia pod warunkiem niemożności realizacji zamówienia
w terminie określonym w § 2 ust. 1 umowy w przypadku zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy;
2) zmiany zaoferowanego rodzaju oprogramowania pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami:
a) zmiany na rodzaj o właściwościach i parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie;
b) niezmienności wynagrodzenia umownego
c) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu niezależnego podmiotu lub producenta lub autoryzowanego dystrybutora potwierdzającego, że wszystkie właściwości oraz parametry nowego oprogramowania są nie gorsze niż właściwości oraz parametry oprogramowania oferowanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy;
6) zmiany podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w przypadku zmiany lub rezygnacji przez Wykonawcę z podwykonawcy, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia. /jeżeli dotyczy/
7) zmiany warunków licencyjnych pod warunkiem zmiany korzystnej dla Zamawiającego oraz niezmienności wynagrodzenia umownego.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin dostawy
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.zsm1krakow.pl/
|
Adres uzyskania siwz |
Zespół Szkół Mechanicznych Nr 1, 31-120 Kraków Al. Mickiewicza 5
|
Data składania wniosków |
26/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
13:30
|
Miejsce |
Zespół Szkół Mechanicznych Nr 1, 31-120 Kraków Al. Mickiewicza 5 - sekretariat szkolny
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
ZAMÓWIENIE REALIZOWANE JEST W RAMACH PROJEKTU PN. MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE BAZY DYDAKTYCZNEJ KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO ZESPOŁU SZKÓŁ MECHANICZNYCH NR 1 W KRAKOWIE WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH MAŁOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO NA LATA 2007-2013, DZIAŁANIA 1.1.B. ROZWÓJ INFRASTRUKTURY KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO ORAZ KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO, (NR WNIOSKU: MRPO.01.01.02-12-075/14). ŚRODKI EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO STANOWIĄ 85% ŚRODKÓW PRZEZNACZONYCH NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
|
Czy unieważnienie |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|