DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I MECHATRONICZNEGO W RAMACH PROJEKTU PN. MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE BAZY DYDAKTYCZNEJ KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO ZESPOŁU SZKÓŁ MECHANICZNYCH NR 1 W KRAKOWIE WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH MAŁOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO NA LATA 2007-2013, DZIAŁANIA 1.1.B. ROZWÓJ INFRASTRUKTURY KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO ORAZ KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO, (NR WNIOSKU: MRPO.01.01.02-12-075/14).

Data publikacji 2015-08-18
Data zakończenia 2015-08-26 13:30:00
Instytucja Zespół Szkół Mechanicznych Nr 1
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Stacje robocze,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 211040 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302140002, 302313000, 302374601, 302374106, 302313206, 302321001, 317000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania oraz sprzętu mechatronicznego w ramach projektu pn. Modernizacja i doposażenie bazy dydaktycznej kształcenia zawodowego Zespołu Szkół Mechanicznych Nr 1 w Krakowie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Działania 1.1.B. Rozwój infrastruktury kształcenia ustawicznego oraz kształcenia zawodowego, (nr wniosku: MRPO.01.01.02-12-075/14).
Projekt zakłada modernizację bazy technodydaktycznej Zespołu Szkół Mechanicznych Nr 1 im. Szczepana Humberta w Krakowie (ZSM1), poprzez zakup sprzętu informatycznego wraz z odpowiednim oprogramowaniem oraz urządzeń do praktycznej nauki przedmiotów mechatronicznych z uwzględnieniem istniejącej w ZSM1 infrastruktury.

Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części:
Część nr 1 zamówienia - obejmująca dostawy sprzętu informatycznego w postaci:
a) 75 zestawów komputerowych (stacja robocza, monitor, klawiatura, mysz) wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem antywirusowym
b) 2 tablic interaktywnych
c) 3 projektorów multimedialnych
d) 3 drukarek
Część nr 2 zamówienia - obejmująca dostawy 50 licencji oprogramowania - pakietu aplikacji biurowych.
Część nr 3 zamówienia - obejmująca dostawy sprzętu mechatronicznego w postaci:
a) 14 kompletów zestawów szkoleniowych ze sterownikami PLC, modułami komunikacyjnymi, modułami silnika krokowego
b) 3 ekranów dotykowych LCD, zmiennoprogramowalnych
c) 2 modułów serwonapędu
Część nr 4 zamówienia - obejmująca dostawy sprzętu mechatronicznego w postaci 2 kompletów modułu rozszerzenia do zestawu szkoleniowego ze sterownikiem PLC w ramach istniejącej w ZSM1 infrastruktury.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną oraz ilości w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Załączniku nr 5 do SIWZ.

Opis

Część nr 1 zamówienia - obejmująca dostawy sprzętu informatycznego w postaci:
a) 75 zestawów komputerowych (stacja robocza, monitor, klawiatura, mysz) wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem antywirusowym
b) 2 tablic interaktywnych
c) 3 projektorów multimedialnych
d) 3 drukarek
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną oraz ilości w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Załączniku nr 5 do SIWZ.Część II zamówienia obejmuje dostawy 50 licencji oprogramowania - pakietu aplikacji biurowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną oraz ilości w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Załączniku nr 5 do SIWZ.Część nr 3 zamówienia obejmuje dostawy sprzętu mechatronicznego w postaci:
a) 14 kompletów zestawów szkoleniowych ze sterownikami PLC, modułami komunikacyjnymi, modułami silnika krokowego
b) 3 ekranów dotykowych LCD, zmiennoprogramowalnych
c) 2 modułów serwonapędu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną oraz ilości w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Załączniku nr 5 do SIWZ.Część nr 4 zamówienia obejmuje dostawy sprzętu mechatronicznego w postaci 2 kompletów modułu rozszerzenia do zestawu szkoleniowego ze sterownikiem PLC w ramach istniejącej w ZSM1 infrastruktury

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną oraz ilości w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Załączniku nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół Mechanicznych Nr 1
Ulica al. Mickiewicza 5
Nr domu 5
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-120
Województwo małopolskie
Tel 012 4226443, 4226804
Fax 012 6343046
Internet http://www.zsm1krakow.pl
Regon 00018350300000
E-mail zsm1krakow@iap.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: szkoła ponadgimnazjalna
Rodzaj zam inny szkoła ponadgimnazjalna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/10/2015
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
Wiedza Dot. części 1 (dostawa sprzętu informatycznego) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienia na dostawę sprzętu informatycznego, o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto (słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł 00/100); Dot. części 2 (dostawa oprogramowania) Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ Dot. części 3 (dostawa sprzętu mechatronicznego) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawę sprzętu mechatronicznego, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100); Dot. części 4 (dostawa sprzętu mechatronicznego) Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
Potencjał Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia-jeżeli dotyczy. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 4.Opis przedmiotu zamówienia - wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy dla części 1,3,4 1. Poza innymi przypadkami określonymi we wzorze umowy, Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia pod warunkiem niemożności realizacji zamówienia w terminie określonym w § 2 ust. 1 umowy w przypadku zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; 2) zmiany zaoferowanego modelu urządzenia pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami: a) zmiany na model o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie; b) niezmienności wynagrodzenia umownego c) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu niezależnego podmiotu lub producenta lub autoryzowanego dystrybutora potwierdzającego, że wszystkie parametry nowego urządzenia są nie gorsze niż parametry modelu oferowanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy; 6) zmiany podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w przypadku zmiany lub rezygnacji przez Wykonawcę z podwykonawcy, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. /jeżeli dotyczy/ 7) zmiany warunków świadczenia usług serwisowych/gwarancyjnych pod warunkiem zmiany korzystnej dla Zamawiającego oraz niezmienności wynagrodzenia umownego. dla części 2 1. Poza innymi przypadkami określonymi we wzorze umowy, Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia pod warunkiem niemożności realizacji zamówienia w terminie określonym w § 2 ust. 1 umowy w przypadku zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; 2) zmiany zaoferowanego rodzaju oprogramowania pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami: a) zmiany na rodzaj o właściwościach i parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie; b) niezmienności wynagrodzenia umownego c) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu niezależnego podmiotu lub producenta lub autoryzowanego dystrybutora potwierdzającego, że wszystkie właściwości oraz parametry nowego oprogramowania są nie gorsze niż właściwości oraz parametry oprogramowania oferowanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy; 6) zmiany podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w przypadku zmiany lub rezygnacji przez Wykonawcę z podwykonawcy, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia. /jeżeli dotyczy/ 7) zmiany warunków licencyjnych pod warunkiem zmiany korzystnej dla Zamawiającego oraz niezmienności wynagrodzenia umownego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://www.zsm1krakow.pl/
Adres uzyskania siwz Zespół Szkół Mechanicznych Nr 1, 31-120 Kraków Al. Mickiewicza 5
Data składania wniosków 26/08/2015
Godzina składania wniosków 13:30
Miejsce Zespół Szkół Mechanicznych Nr 1, 31-120 Kraków Al. Mickiewicza 5 - sekretariat szkolny
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe ZAMÓWIENIE REALIZOWANE JEST W RAMACH PROJEKTU PN. MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE BAZY DYDAKTYCZNEJ KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO ZESPOŁU SZKÓŁ MECHANICZNYCH NR 1 W KRAKOWIE WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH MAŁOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO NA LATA 2007-2013, DZIAŁANIA 1.1.B. ROZWÓJ INFRASTRUKTURY KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO ORAZ KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO, (NR WNIOSKU: MRPO.01.01.02-12-075/14). ŚRODKI EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO STANOWIĄ 85% ŚRODKÓW PRZEZNACZONYCH NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
Czy unieważnienie Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)