Dostawa wraz z montażem mebli do budynku Filtra Epidemiologicznego na terenie obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej

Data publikacji 2015-08-18
Data zakończenia 2015-08-26 11:00:00
Instytucja Urząd do Spraw Cudzoziemców
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe,
  • Wieszaki na odzież,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble recepcyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 211840 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 331920002, 391500008, 391100006, 391120000, 391132009, 391131008, 391211007, 391210006, 391212008, 391432101, 391130007, 391136003, 391413005, 391360004, 391411003, 391431100, 391560000, 391414006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozmieszczenie i montaż mebli biurowych
i medycznych, w tym mebli wykonanych na wymiar (zabudów stolarskich) w budynku Filtra Epidemiologicznego znajdującego się na terenie ośrodka dla cudzoziemców ubiegających się o status uchodźcy na terenie RP, prowadzonego przez Urząd do Spraw Cudzoziemców w miejscowości Biała Podlaska.
Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w wymienionych poniżej dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ:
a) załącznik nr 1a - opis przedmiotu do zadania częściowego nr 1,
b) załącznik nr 1b - rysunek dotyczący rozmieszczenia i lokalizacji mebli w zakresie zadania częściowego nr 1
c) załącznik nr 1c - opis przedmiotu zamówienia do zadania częściowego nr 2.
d) załącznik nr 1d - Projekt zabudów stolarskich w budynku Filtra Epidemiologicznego
w Białej Podlaskiej sporządzony w czerwcu 2015 r. przez AREA PROJEKT
ul. Małachowskiego 3/2, 80-262 Gdańsk, dotyczący zadania częściowego nr 2,
e) załącznik nr 1e - dokument Wizualizacje zabudów stolarskich w budynku Filtra Epidemiologicznego w Białej Podlaskiej sporządzony w czerwcu 2015 r. przez AREA PROJEKT ul. Małachowskiego 3/2, 80-262 Gdańsk, zawierający wizualizacje wybranych pomieszczeń w budynku Filtra Epidemiologicznego celem przybliżenia koncepcji aranżacji wnętrz. Niniejszy załącznik ma jedynie charakter pomocniczy. Meble przedstawione na dołączonej do SIWZ wizualizacji w zakresie zadania częściowego nr 1 nie służą wskazaniu konkretnego produktu, ale mają za zadanie przybliżenie wykonawcy przyjętej przez Zamawiającego koncepcji estetycznej aranżacji wnętrz.

Opis

Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w wymienionych poniżej dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ:
załącznik nr 1a - opis przedmiotu do zadania częściowego nr 1,
załącznik nr 1b - rysunek dotyczący rozmieszczenia i lokalizacji mebli w zakresie zadania częściowego nr 1Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w wymienionych poniżej dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ:
a) załącznik nr 1c - opis przedmiotu zamówienia do zadania częściowego nr 2.
b) załącznik nr 1d - Projekt zabudów stolarskich w budynku Filtra Epidemiologicznego
w Białej Podlaskiej sporządzony w czerwcu 2015 r. przez AREA PROJEKT
ul. Małachowskiego 3/2, 80-262 Gdańsk, dotyczący zadania częściowego nr 2,

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd do Spraw Cudzoziemców
Ulica Koszykowa 16
Nr domu 16
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-564
Województwo mazowieckie
Tel 022 6270680
Fax 022 8454980, 6014339
Internet www.udsc.gov.pl
Regon 01731501200000
E-mail BDG@uric.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 18/09/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza a) dla zadania częściowego nr 1: wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 dostawy mebli (typowych) o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto - wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw wskazanych w wykazie (przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw wykonanych w ramach jednej umowy); b) dla zadania częściowego nr 2: 1) wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 dostawy na wykonanie mebli na wymiar (zabudów stolarskich) wraz z ich montażem. Wartość dostaw nie może być mniejsza niż 40 000,00 zł brutto - wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw wskazanych w wykazie (przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw wykonanych w ramach jednej umowy); oraz 2) wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 dostawy wraz z wykonaniem i montażem lad przeznaczonych do obsługi osób. Wartość dostawy nie może być mniejsza niż 15 000,00 zł brutto - wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw wskazanych w wykazie (przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw wykonanych w ramach jednej umowy); UWAGA: W przypadku ubiegania się o realizację kilku części zamówienia Wykonawca musi przedstawić wykaz dostaw oddzielnie dla każdej z części. W przypadku ubiegania się o realizację zadania częściowego nr 2: Dopuszczalne jest wykazanie dostawy mebli na wymiar i lady do obsługi osób w ramach jednej umowy. W takim przypadku Wykonawcy wykażą, że dostawa mebli na wymiar oraz lady do obsługi osób została wykonana na łączną wartość nie mniejszą niż 55 000,00 zł, przy czym kwoty wyodrębnione na dostawę mebli i dostawę lady do obsługi osób nie mogą być niższe niż kwoty wskazane w pkt 5.1.2 b 1) i 2)
Potencjał Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Karty katalogowe zawierające parametry techniczne oferowanych mebli (dotyczy wyłącznie zadania częściowego nr 1)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku: a) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy (np. przedłużenie się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego, środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez oferentów lub inne podmioty itp.) w przypadku, gdy zostanie przesunięty termin wydatkowania przez Zamawiającego środków finansowych ze Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; b) zmiany nazwy, adresu lub formy prawno-organizacyjnej Wykonawcy; c) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy; d) zmiany stron w umowie - wynikających ze zmian organizacyjnych niezależnych od Zamawiającego np. podział Zamawiającego lub połączenie Zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 okres gwarancji na dostarczone meble
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.udsc.gov.pl
Adres uzyskania siwz Urząd do Spraw Cudzoziemców, ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, pokój nr 61
Data składania wniosków 26/08/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd do Spraw Cudzoziemców, ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, kancelaria ogólna parter
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe w związku z realizacją projektu KIK/02 Budowa filtra epidemiologicznego na terenie obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)