Dostawa mebli dla DS 3 Uniwersytetu Gdańskiego, według części I-II: I. Biurka II. Tapczany

Data publikacji 2015-08-19
Data zakończenia 2015-08-27 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Gdański
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble,
  • Biurka i stoły

Szczegóły

Numer ogłoszenia 123085 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391211007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39100000-3, 39121100-7.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Domu Studenckiego nr 3, według części: I - biurka, II - tapczany.
3. Miejsce dostawy i montażu mebli: Uniwersytet Gdański, 80-306 Gdańsk, ul. Polanki 65.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zestawienie mebli - załącznik nr 2 do SIWZ - wg. części I-II.
5. Dostawa obejmuje:
1) transport mebli na koszt Wykonawcy,
2) wniesienie i montaż mebli.
6. Dostawa mebli powinna przebiegać sukcesywnie w miarę dostępności pomieszczeń.
7. Meble muszą być fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania, wymagane jest aby meble nie posiadały wad fizycznych i prawnych,
8. Wykonawca zobowiązany jest:
1) przed realizacją zamówienia skontaktować się z Zamawiającym i potwierdzić dokładny termin dostawy, w ramach terminu określonego w rozdziale III SIWZ,
2) zapewnić dostawę i wniesienie mebli do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,
3) ponieść koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu,
4) zapewnić montaż dostarczonych mebli,
5) zapewnić gwarancję dla dostarczonych mebli,
6) przedstawić, na każde wezwanie Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia, dokumenty (atesty, certyfikaty, itp.) wymienione w opisie w zestawieniu mebli - załączniku nr 2 do SIWZ.
9. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych mebli, w przypadku:
1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych mebli a przedstawionymi w ofercie,
2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej ich użycie lub wpływającej na estetykę produktu.
10. W przypadkach określonych w pkt 9 Zamawiający sporządzi protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania przedmiotu zamówienia, a Wykonawca będzie obowiązany do jego niezwłocznej wymiany na nowy, wolny od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia, określony w rozdziale III SIWZ, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
11. Wymagana gwarancja: co najmniej 24 miesiące, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 5 projektu umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
12. Jeśli gdziekolwiek w SIWZ, w szczególności w zestawieniu mebli, użyto norm, aprobat, specyfikacji technicznych, systemów odniesienia lub inne, które mogą być rozumiane jako wskazanie normy w rozumieniu art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym, gwarantujących uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Opis

Dostawa BiurekDostawa Tapczanów

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Gdański
Ulica ul. Bażyńskiego 8
Nr domu 8
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-952
Województwo pomorskie
Tel 58 523 23 20
Fax 58 523 31 10
Internet www.univ.gda.pl
E-mail zpug@julia.univ.gda.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty oświadczenie o podwykonawstwie - załącznik nr 5 do SIWZ: Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie ma obowiązku dołączenia do oferty tego załącznika,
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 2) zaistnienia siły wyższej, 3) zmiany dotyczącej w szczególności terminu realizacji umowy: a) z przyczyn ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych niezawinionych przez Wykonawcę, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, b) jeżeli uzasadnione będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub technicznymi, c) gdy zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, 2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony, z zastrzeżeniem § 11 ust. 2 umowy. 3. Wniosek o wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 1) - 3) musi być złożony na piśmie i uzasadniony.
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.ug.edu.pl
Adres uzyskania siwz www.pdzp.ug.edu.pl
Data składania wniosków 27/08/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Uniwersytet Gdański, Dział Zamówień Publicznych, 80-309 Gdańsk ul. Bażyńskiego 8, pokój nr 115,I piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)