Dostawa artykułów biurowych

Data publikacji 2015-08-20
Data zakończenia 2015-08-28 09:00:00
Instytucja Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 214814 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych: blok makulaturowy A-4 - 200 szt., blok makulaturowy A-5 - 200 szt., blok techniczny szkolny A - 4 - 10 szt., cienkopis z tuszem na bazie wody typu Centropen - 6000 szt., długopis z mechanizmem przyciskowym typu Pentel - 6000 szt., długopis żelowy - 400 szt., dyskietki do komputera 3,5 - 5 op., dziurkacz biurowy typu Laco - 100 szt., folia przezroczysta A-4 - 5 op., folia przezroczysta A-4 - 5 op., gumka biurowa - 200 szt., gumki recepturki - 100 op., kalka ołówkowa formatu A-4 - 5 op., karteczki samoprzylepne usuwalne - 3000 bloczków, klej w płynie - 150 szt., klips do papieru - 50 op., koperta brązowa C-5 - 500 szt., koperty B-4 - 200 op., koperty C - 4 - 100 op., koperty C - 5 - 200 op., koperty C - 6 - 30000 szt., korektor w płynie - 400 szt., koszulka A 4 z klapką - 100 szt., koszulka krystaliczna na dokumenty A-4 - 50 op., koszulki plastikowe na dokumenty A-4 - 1000 op., księga do podpisu - 20 szt., linijka biurowa plastikowa - 50 szt., linijka biurowa plastikowa - 30 szt., listwa wsuwana do dokumentów - 50 szt., listwa zasilająca - 150 szt., marker - 6000 szt., marker permanentny CD - 300 szt., marker permanentny CD - 800 szt., marker - 200 szt., nożyczki biurowe - 200 szt., nożyczki biurowe - 150 szt., ofertówki krystaliczne - 250 op., ołówek HB - 500 szt., papier pakowy brązowy - 100 ark., papier termiczny do faxu - 60 szt., pianka antystatyczna do czyszczenia - 100 szt., pinezki tablicowe - 100 op., pinezki zwykłe - 20 op., płyn do czyszczenia - 150 szt., płyty CD-R (jednokrotnego nagrywania) - 800 szt., płyty CD-RW ( wielokrotnego nagrywania) - 500 szt., przekładki indeksowe do segredatora - 50 op., przybornik plastikowy - 80 szt., pudełka z tektury falistej - 500 szt., rozszywacz nożycowy - 50 szt., segregator formatu A-4 - 600 szt., segregator z mechanizmem format A-4 - 2000 szt., skoroszyt miękki format A-4 - 1500 szt., skoroszyt tekturowy A-4 - 50 szt., skoroszyt twardy zawieszkowy do segregatora - 2000 szt., skoroszyt zawieszkowy ½ A-4 - 400 szt., skorowidz ½ A-4 wykonany z papieru 3 klasy - 30 szt., skorowidz format A-4 wykonany z papieru 3 klasy - 90 szt., spinacze biurowe zwykłe - 1000 op., spinacze biurowe zwykłe - 300 op., sznurek pakowy (gałki jutowe) - 20 szt., szpilki - 5 op., szuflada na dokumenty formatu A-4 - 500 szt., tablica korkowa - 15 szt., tablica korkowa - 10 szt., tablica korkowa - 25 szt., tablica korkowa - 15 szt., taśma biurowa - 50 szt., taśma biurowa - 800 szt., taśma klejąca pakowa (akrylowa) - 500 szt., taśma papierowa do maszyny liczącej - 300 szt., teczka biurowa - 1500 szt., teczka biurowa z klipem - 50 szt., teczka lakierowana A4 - 1500 szt., teczka tekturowa - 15000 szt., temperówka - 50 szt., tusz do stempli (do automatycznych pieczątek) - 150 szt., zakreślacze - 1600 szt., zeszyt formatu A - 4 - 500 szt., zeszyt formatu A - 5 - 1000 szt., zszywacz metalowy - 200 szt., zszywki 24/6 - 2000 op., folia do bindowania - 20 op., okładki kartonowe do bindowania - 20 op., grzbiety do bindowania - 8 op., grzbiety do bindowania - 6 op., grzbiety do bindowania - 9 op., grzbiety do bindowania - 9 op., listwy zatrzaskowe 300mm/15mm - 18 op., listwy zatrzaskowe 300mm/6mm - 12 op., listwy zatrzaskowe 300mm/10mm - 12 op., folie do laminowania - 12 op., wąsy do skoroszytów - 150 op., teczka kopertowa dla dokumentów formatu A4 - 50 szt., teczka kopertowa dla dokumentów formatu A5 - 100 szt., plastikowy klips archiwizacyjny dwuczęściowy - 20 op

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
Ulica ul. Płocka 26
Nr domu 26
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-138
Województwo mazowieckie
Tel 022 4312128
Fax 022 4312452
Internet www.igichp.edu.pl
Regon 00028849000000
E-mail l.nowak@igichp.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Instytut Badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 36
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia
Wiedza Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia
Potencjał Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia
Zdolne Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia
Sytuacja Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Dokumenty, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, potwierdzające uprawnienie osób do podpisania oferty i innych dokumentów, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dołączonych do oferty dokumentów rejestrowych. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie - złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Cena może ulec zmianie podczas obowiązywania niniejszej umowy jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku cena zostanie ustalona z zastosowaniem nowej stawki VAT. W przypadku zaistnienia okoliczności opisanych w art. 142 ust. 5 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Wykonawca oświadcza, że skutki finansowe tych zmian nie będą miały w ogóle, albo będą miały minimalny wpływ na koszty wykonania zamówienia przez niego, a tym samym skutki z tego wynikające Wykonawca poniesie we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie złożenia zamówienia na cały przedmiot umowy, nie więcej jednak niż 20% sztuk, na co Wykonawca wyraża zgodę. Wykonawca ponadto oświadcza, że z tego tytułu nie będzie zgłaszał wobec Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy.
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.igichp.edu.pl
Adres uzyskania siwz Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek E, lok. 14
Data składania wniosków 28/08/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek E, lok. 14
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)