Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2015/2016 do Zespołu Szkół Publicznych w Suchożebrach

Data publikacji 2015-08-20
Data zakończenia 2015-08-31 10:00:00
Instytucja Zespół Szkół Publicznych im. H. Sienkiewicza
Miejscowość Suchożebry
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Sprzęt nadawczy,
  • Radiolatarnie,
  • Aparatura nadawcza wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 215404 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009, 151120006, 32122002, 32121001, 32210006, 153310007, 32221107, 32223006, 155000003, 154000002, 153311709, 152200006, 158960005, 158000006, 156000004, 154000002, 158100009, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2015/2016 do Zespołu Szkół Publicznych w Suchożebrach. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części:

Część 1 - Mięso i przetwory mięsne
Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy
Część Nr 2 - Warzywa, owoce
Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy .
Część Nr 3 - Nabiał i produkty mleczarskie
Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 3 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy
Część Nr 4 - Mrożonki
Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 4 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy.
Część Nr 5 - Różne artykuły spożywcze
Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 5 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy.
Część Nr 6 - Pieczywo
Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 6 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy.
Część Nr 7 - Jaja
Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 7 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Zakres przedmiotu zamówienia został wyszczególniony, co do rodzaju i ilości prognozowanych, wskazanych w poszczególnych częściach od Nr 1 do Nr 7. Umowa z wybranym Wykonawcą może się różnić co do ilości poszczególnych asortymentów. Wiążący jest termin trwania umowy oraz ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w Formularzu asortymentowo - cenowym na daną część zamówienia.Zamówienie należy realizować sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2016 r. nie wcześniej jednak niż od dnia 01 września 2015 r.

Opis

Dostawa mięsa i przetworów mięsnych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) od daty złożenia zamówienia (telefonicznie, e-mailem lub faksem), transportem i na koszt Wykonawcy. Termin dostawy liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez pracownika Zamawiającego. Średnia częstotliwość dostawy mięsa i przetworów mięsnych wynosi od 3 do 5 razy w tygodniu (oprócz niedziel i świąt) w godzinach od 7.00 do 9.00. Dopuszcza się różnicę w ilościach pomiędzy złożonym zamówieniem a realizacją dostawy nie więcej niż +- 100 gram. Termin przydatności do spożycia mięsa surowego winien wynosić minimum 3 dni, a przetworów mięsnych minimum 7 dni od dnia dostawy. Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Nr 1 - Mięso i przetwory mięsne.Dostawa warzyw i owoców odbywać się będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) od daty złożenia zamówienia (telefonicznie, e-mailem lub faksem) , transportem i na koszt Wykonawcy. Termin dostawy liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez pracownika Zamawiającego. Średnia częstotliwość dostawy od 3 do 5 razy w tygodniu (oprócz niedziel i świąt) w godzinach od 7.00 do 8.00. Owoce tzw. deserowe dostarczane będą przez Wykonawcę w ilościach ściśle określonych w zamówieniu. Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Nr 2 - warzywa i owoce.Dostawa nabiału i produktów mleczarskich musi odbywać się następnego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) od daty złożenia zamówienia (telefonicznie, e-mailem lub faksem), transportem i na koszt Wykonawcy. Termin dostawy liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez pracownika Zamawiającego. Średnia częstotliwość dostawy od 3 do 5 razy w tygodniu (oprócz niedziel i świąt) w godzinach od 7.00 do 9.00. W przypadku jogurtów i serków Zamawiający zastrzega sobie prawo do podania dokładnej ilości towaru w dzień poprzedzający dostawę do godz. 13.00. Termin przydatności do spożycia winien wynosić minimum 14 dni od dnia wskazanego na etykiecie danego asortymentu. Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 3 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Nr 3 - Nabiał i produkty mleczarskie.Dostawa mrożonek i ryb musi odbywać się następnego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) od daty złożenia zamówienia (telefonicznie, e-mailem lub faksem), transportem i na koszt Wykonawcy. Termin dostawy liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez pracownika Zamawiającego i odbywać się będzie w godzinach od 7.00 do 13.00 (oprócz niedziel i świąt). Średnia częstotliwość dostawy od 1 do 3 razy w tygodniu. Termin przydatności do spożycia winien wynosić minimum 30 dni od dnia wskazanego na etykiecie danego asortymentu. Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 4 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Nr 4 - Mrożonki i ryby.Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) od daty złożenia zamówienia (telefonicznie, e-mailem lub faksem), transportem i na koszt Wykonawcy. Termin dostawy liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez pracownika Zamawiającego. Średnia częstotliwość dostawy od 1 do 3 razy w tygodniu (oprócz niedziel i świąt), w godzinach od 7.00 do 13.00. Towar musi być dostarczany w opakowaniach i gramaturach podanych w załączniku ofertowym. Termin przydatności do spożycia winien wynosić minimum 30 dni od dnia wskazanego na etykiecie danego asortymentu. Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 5 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Nr 5 - Różne artykuły spożywcze.Dostawa pieczywa, bułek, słodkich bułek, bułki tartej, będą zamawiane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) od daty złożenia zamówienia (telefonicznie, e-mailem lub faksem), transportem i na koszt Wykonawcy. Termin dostawy liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez pracownika Zamawiającego i odbywać się będzie do godziny 07:15 następnego dnia. Termin przydatności do spożycia winien wynosić minimum 3 dni - dotyczy pieczywa, bułek i bułek słodkich oraz minimum 30 dni od dnia wskazanego na etykiecie danego asortymentu- dotyczy bułki tartej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu artykułów spożywczych dobrej jakości tj: świeżych, I gatunku, czystych, bez objawów chorób pleśni, bez obcych zapachów, (nie kruszących się, dopieczonych - dotyczy pieczywa), o właściwej gramaturze oraz z właściwym terminem przydatności do spożycia. Jakość sprzedawanego towaru będzie zgodna z wymaganiami Polskich Norm. Towary będą oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 6 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Nr 6 - Pieczywo.Dostawa jaj odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) od daty złożenia zamówienia (telefonicznie, e-mailem lub faksem), transportem i na koszt Wykonawcy. Termin dostawy liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez pracownika Zamawiającego. Średnia częstotliwość dostawy od 3 do 5 razy w tygodniu (oprócz niedziel i świąt), w godzinach od 7.00 do 12.00. Towar musi być dostarczany w opakowaniach i gramaturach podanych w załączniku ofertowym. Termin przydatności do spożycia winien wynosić minimum 14 dni od dnia wskazanego na etykiecie danego asortymentu. Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkości tej części zamówienia określone zostało w załączniku Nr 7 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Nr 7 - Jaja.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół Publicznych im. H. Sienkiewicza
Ulica Ul. Siedlecka 8
Nr domu 8
Miejscowość Suchożebry
Kod Pocztowy 08-125
Województwo mazowieckie
Tel 25 631 45 06
Fax 25 631 46 99
Internet www.suchozebry.edu.pl
Regon 14022945800000
E-mail zspsuch@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2016
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zostanie oceniony w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zostanie oceniony w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zostanie oceniony w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zostanie oceniony w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zostanie oceniony w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Dokument pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) wystawiony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza z którego będzie wynikać, kto jest upoważniony do podpisania oferty (może to wynikać z aktualnego odpisu z właściwego rejestru) wraz z upoważnieniem (pełnomocnictwem) do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z odpisu lub innych dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) W przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT w czasie realizacji umowy, Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę wynikającą ze zmiany tego podatku. Kwota netto zamawianych artykułów będzie stała i nie ulegnie zmianie przez cały okres trwania umowy. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu (zwiększenie/zmniejszenie) w stosunku do określonych w ofercie. W takim przypadku Wykonawca otrzyma wynagrodzenie na podstawie cen jednostkowych wskazanymi w Formularzu asortymentowo - cenowym dla danej części oraz ilości rzeczywiście dostarczonych produktów żywnościowych. 3) Dopuszcza się zmiany cen jednostkowych produktów wyszczególnionych w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiących przedmiot zamówienia w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez GUS nie częściej niż raz na kwartał. Podstawą waloryzacji jest wzrost ceny za ubiegły kwartał. Ceny jednostkowe mogą być waloryzowane począwszy od października 2015 r. 4) Dotyczy warzyw, owoców i jaj - wszelkie zmiany na rynku uzasadniające zmianę cen, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy dokonywane będą w formie pisemnej, nie wcześniej jednak niż w październiku 2015 r. W przypadku zmiany cen giełdowych ceny powinny ulec zmianie odpowiednio o stopień obniżki lub podwyżki. Zmiana cen może być dokonywana nie więcej niż dwa razy w miesiącu kalendarzowym. 5) Dotyczy nabiału - wszelkie zmiany na rynku uzasadniające zmianę cen, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy dokonywane będą w formie pisemnej, nie wcześniej jednak niż w październiku 2015 r. Podstawą do zmiany cen będą dostarczone do Zamawiającego dokumenty od producenta z którym Wykonawca współpracuje. 6) Zmiana formy prawnej Wykonawcy lub Zamawiającego w trakcie realizacji umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 94
Kryt 2 Termin płatności faktury
Kryt 2p 6
Adres strony internetowej siwz www.suchozebry.edu.pl
Adres uzyskania siwz Zespół Szkół Publicznych im. H. Sienkiewicza w Suchożebrach, ul. Siedlecka 8, 08-125 Suchożebry - sekretariat szkoły.
Data składania wniosków 31/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Zespół Szkół Publicznych im. H. Sienkiewicza w Suchożebrach ul. Siedlecka 8, 08-125 Suchożebry - sekretariat szkoły
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)