Opis przedmiotu zamówienia:
CPV: 30210000-4, 302110000-1, 30213000-5, 30213100-6, 30230000-0, 30232130-4
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Wydziału Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu, w tym:
komputerów stacjonarnych, laptopów, drukarek laserowych, urządzeń atramentowych wielofunkcyjnych, zestawów głośników komputerowych, routerów Wi-Fi, zestawów bezprzewodowych: klawiatura + mysz komputerowa
Zamówienie zostało podzielone na 3 części
Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 7 do SIWZ
OpisZestaw komputerowy z oprogramowaniem K1 (komputer stacjonarny + monitor LCD - 5 zestawów)
Zestaw komputerowy z oprogramowaniem K2 (komputer stacjonarny + monitor LCD - 2 zestawy)
Komputer przenośny L1 (2 szt.)
Komputer przenośny L2 (10 szt.)
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie,Wydział Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu,
ul. Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa, bud. 35, parter, pok. nr 11
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZDrukarka laserowa monochromatyczna D1 (2 szt.)
Urządzenie atramentowe wielofunkcyjne (skaner +drukarka) D2 (2 szt.)
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie,
Wydział Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu, ul. Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa, bud. 35, parter, pok. nr 11
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZZestaw głośników do komputera (7 zestawów)
Router Wi-Fi (2 szt.)
Zestaw bezprzewodowy klawiatura + mysz komputerowa (5 zestawów)
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie,
Wydział Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu,
ul. Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa, bud. 35, parter, pok. nr 11
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
|
Ulica |
ul. Nowoursynowska 166
|
Nr domu |
166
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02-787
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 5931390
|
Fax |
022 5931391
|
Regon |
00000178450000
|
E-mail |
wladyslaw_sadowski@sggw.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
28
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231)
|
Wiedza |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231)
|
Potencjał |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231)
|
Zdolne |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231)
|
Sytuacja |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231)
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda:
a. folderów lub zdjęć i opisów technicznych dotyczących przedmiotu zamówienia zawierających dane potwierdzające spełnianie podstawowych parametrów przedstawionych w załączniku nr 2 do SIWZ ( dotyczy części 1-5 )
b. instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim ( dotyczy części 1-5 )
c. certyfikat zgodności CE świadczący o zgodności urządzenia z europejskimi warunkami bezpieczeństwa- potwierdzony kopią certyfikatu wydanego przez jednostkę certyfikującą (kopia dołączona do oferty ( dotyczy części 1-5 )
|
Inne dokumenty |
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli oferta wykonawców, o której mowa w ust. 2, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.Dokumenty podmiotów zagranicznych-
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji 4.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w § 14 pkt 5 wzoru umowy
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
98
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
2
|
Adres strony internetowej siwz |
http://szp.sggw.pl/show.php?id=3174
|
Adres uzyskania siwz |
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Wydział Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu
ul. Nowoursynowska 159 (bud. 35, pokój 1/Dziekanat, parter)
02 - 779 Warszawa
|
Data składania wniosków |
28/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Wydział Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu
ul. Nowoursynowska 159 (bud. 35, pokój 1/Dziekanat, parter)
02 - 779 Warszawa
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|