dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie

Data publikacji 2015-08-25
Data zakończenia 2015-09-02 10:00:00
Instytucja Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Zestawy pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 126301 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302130005, 302360002, 484220002, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach następujących CZĘŚCI zamówienia:
1) CZĘŚĆ I - dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - zadanie nr 1, zawierająca:
a) komputer stacjonarny z monitorem (biurowy) - 66 szt.,
b) komputer przenośny - 11 szt.,
c) oprogramowanie biurowe do komputerów stacjonarnych i przenośnych wymienionych w lit. a) i b) - 77 szt.,
d) skaner A3 - 1 szt.,
e) skaner A4 - 1 szt.,
f) drukarka laserowa, monochromatyczna, sieciowa z wbudowaną funkcją duplex A4 - 6 szt.,
g) urządzenie wielofunkcyjne laserowe A4 mono - 2 szt.,
h) bateria do komputera przenośnego Asus Eee PC 1015PE - 1 szt.,
i) bateria do komputera przenośnego Asus F5M - 1 szt.,
j) głośniki - 2 szt.,
k) klawiatura - 17 szt.,
l) mysz komputerowa - 22 szt.,
m) monitor 21,5 cali - 15 szt.,
n) pendrive 16GB szyfrowany sprzętowo 256 bit AES - 29 szt.,
o) oprogramowanie systemowe z bezterminową licencją - 1 szt.,
p) licencje User CAL do systemu WinSvrStd 2012R2 OLP NL Gov 2Proc - 166 szt.,
q) oprogramowanie Kofax Express Desktop - 1 szt.,
r) urządzenie wielofunkcyjne A3 typ I - 1 szt.,
s) drukarka etykiet - 1 szt.,
2) CZĘŚĆ II - dostawa sprzętu komputerowego - zadanie nr 2, zawierająca:
a) skaner A4 z ADF - 1 szt.,
b) urządzenie wielofunkcyjne A3 typ II - 2 szt.,
3) CZĘŚĆ III - dostawa macierzy dyskowej, zawierająca system kopii zapasowych i sieci SAN.
2. Szczegółowy opis sprzętu komputerowego i oprogramowania objętych CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Szczegółowy opis sprzętu komputerowego objętego CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Szczegółowy opis sprzętu komputerowego objętego CZĘŚCIĄ III zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. Opisy znajdujące się w załącznikach nr 6, 7 i 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi.
6. W przypadku, kiedy w najkorzystniejszej ofercie na wykonanie CZĘŚCI I zamówienia łączna cena jednostkowa komputera stacjonarnego z monitorem i oprogramowaniem biurowym lub komputera przenośnego z oprogramowaniem biurowym będzie równa lub wyższa od kwoty 3.500,00 złotych brutto, zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia do siedziby zamawiającego - Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego.
8. Dostawa produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi transportem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniach fabrycznie bezzwrotnych.
9. Dostarczony sprzęt komputerowy i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Opis

1) CZĘŚĆ I - dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - zadanie nr 1, zawierająca:
a) komputer stacjonarny z monitorem (biurowy) - 66 szt.,
b) komputer przenośny - 11 szt.,
c) oprogramowanie biurowe do komputerów stacjonarnych i przenośnych wymienionych w lit. a) i b) - 77 szt.,
d) skaner A3 - 1 szt.,
e) skaner A4 - 1 szt.,
f) drukarka laserowa, monochromatyczna, sieciowa z wbudowaną funkcją duplex A4 - 6 szt.,
g) urządzenie wielofunkcyjne laserowe A4 mono - 2 szt.,
h) bateria do komputera przenośnego Asus Eee PC 1015PE - 1 szt.,
i) bateria do komputera przenośnego Asus F5M - 1 szt.,
j) głośniki - 2 szt.,
k) klawiatura - 17 szt.,
l) mysz komputerowa - 22 szt.,
m) monitor 21,5 cali - 15 szt.,
n) pendrive 16GB szyfrowany sprzętowo 256 bit AES - 29 szt.,
o) oprogramowanie systemowe z bezterminową licencją - 1 szt.,
p) licencje User CAL do systemu WinSvrStd 2012R2 OLP NL Gov 2Proc - 166 szt.,
q) oprogramowanie Kofax Express Desktop - 1 szt.,
r) urządzenie wielofunkcyjne A3 typ I - 1 szt.,
s) drukarka etykiet - 1 szt.,
2) szczegółowy opis sprzętu komputerowego i oprogramowania objętych CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia1) CZĘŚĆ II - dostawa sprzętu komputerowego - zadanie nr 2, zawierająca:
a) skaner A4 z ADF - 1 szt.,
b) urządzenie wielofunkcyjne A3 typ II - 2 szt.,
2) szczegółowy opis sprzętu komputerowego objętego CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia1) CZĘŚĆ III - dostawa macierzy dyskowej, zawierająca system kopii zapasowych i sieci SAN,
2) szczegółowy opis sprzętu komputerowego objętego CZĘŚCIĄ III zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
Ulica Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9
Nr domu 7/9
Miejscowość Olsztyn
Kod Pocztowy 10-575
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 89 5232779
Fax 89 5232779
Internet www.olsztyn.uw.gov.pl
Regon 00051431900000
E-mail mkoczwar@uw.olsztyn.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Wiedza Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) w przypadku CZĘŚCI I zamówienia - co najmniej dwóch zamówień o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 złotych brutto każde, których przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego i/lub oprogramowania, b) w przypadku CZĘŚCI II zamówienia - co najmniej dwóch zamówień o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 złotych brutto każde, których przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego i/lub oprogramowania, c) w przypadku CZĘŚCI III zamówienia - co najmniej dwóch zamówień o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 złotych brutto każde, których przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego i/lub oprogramowania.
Potencjał Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty a) wypełniony formularz oferty w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę - pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, c) formularz oferty i załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, upoważnienie powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych; pełnomocnictwa (upoważnienia) muszą być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej - uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 2) pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych niniejszą umową; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone, 3) wycofania z produkcji lub dystrybucji produktów wymienionych w ofercie Wykonawcy - Zamawiający dopuszcza wówczas dostawę innego asortymentu, o parametrach nie gorszych niż minimalne wymogi postawione w załączniku nr 1 do umowy, po uprzednim udokumentowaniu przez Wykonawcę braku możliwości dostawy (pisemna informacja od producenta lub dystrybutora); w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone, 4) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem - uprawniających Strony do zmiany terminu wykonania umowy, 5) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w pkt 1, jest złożenie wniosku przez jedną ze Stron i jego akceptacja przez drugą Stronę.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/przetargi/
Adres uzyskania siwz 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, pokój 316
Data składania wniosków 02/09/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, pokój 354
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)