Dostawa mebli biurowych i krzeseł dla Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Bielsku-Białej, Chorzowie, Częstochowie oraz Rybniku.

Data publikacji 2015-08-26
Data zakończenia 2015-09-16 10:30:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 219550 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391120000, 391130007, 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, co oznacza, że Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część zamówienia jak i również na wszystkie części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:

Część nr 1 - Bielsko-Biała:
Oddział ZUS w Bielsku-Białej, ul. Krasińskiego 34 - następujący asortyment:
- Krzesło obrotowe: 30 sztuki;
- Krzesło obrotowe na SOK: 10 sztuk
- Regał na korespondencję: 3 sztuki;
- Biurko komputerowe: 1 sztuka;
-Szafa aktowa metalowa: 5 sztuk;
- Krzesło drewniane: 1 sztuka.
Oddział ZUS w Bielsku-Białej, ul. Traugutta 2 - następujący asortyment:
- Krzesło typu ISO: 16 sztuk;
- Krzesło obrotowe: 27 sztuk;
- Kontener jezdny z szufladami: 2 sztuki;
- Regał zamykany na druki SOK: 1 sztuka;
- Szafka gospodarcza: 3 sztuki;
- Krzesło drewniane: 1 sztuka.
Inspektorat ZUS w Cieszynie, ul. Bielska 29 - następujący asortyment:
- Szafka kuchenna: 6 sztuk;
- Regał czteroszafkowy zamknięty: 4 sztuki;
- Stół kuchenny: 1 sztuka;
- Stół rozkładany: 1 sztuka;
- Krzesło typu ISO: 18 sztuk;
- Krzesło obrotowe: 1 sztuka;
- Krzesło obrotowe na SOK: 6 sztuk;
- Regał na druki A4: 1 sztuka;
- Szafa aktowa z nadstawką: 3 sztuki;
- Szafa ubraniowa 100 x 60: 2 sztuki;
- Szafa ubraniowa metalowa: 6 sztuk;
- Szafka gospodarcza: 1 sztuka;
- Krzesło drewniane: 4 sztuki.
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2A do SIWZ.

Część nr 2 - Chorzów
Oddział ZUS w Chorzowie, ul. gen. H. Dąbrowskiego 45 - następujący asortyment:
- Biurko prostokątne z blendą: 14 sztuk;
- Kontener na kółkach: 14 sztuk;
- Szafa aktowa: 14 sztuk;
- Krzesło obrotowe: 17 sztuk.
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2B do SIWZ.

Część nr 3 - Częstochowa:
Oddział ZUS w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45 - następujący asortyment:
- Szafa aktowa: 3 sztuki;
- Szafa ubraniowa: 3 sztuki;
- Krzesło biurowe: 35 sztuk;
- Fotel obrotowy: 1 sztuka;
- Krzesło stacjonarne: 11 sztuk;
- Blat pod stanowiska komputerowe (monitory i klawiatury): 2 sztuki;
- Blat pod stanowiska komputerowe (jednostki komputerów): 2 sztuki.
Inspektorat w Myszkowie, ul. Sikorskiego 57 - następujący asortyment:
- Kontener do biurka: 8 sztuk;
- Stolik okolicznościowy: 1 sztuka;
- Fotel tapicerowany: 6 sztuk.
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2C do SIWZ.

Część nr 4 - Rybnik
Oddział ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2 - następujący asortyment:
- Krzesło stacjonarne: 30 sztuk;
- Stolik wolnostojący: 15 sztuk.
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2D do SIWZ.

Opis

Oddział ZUS w Bielsku-Białej, ul. Krasińskiego 34 - następujący asortyment:
- Krzesło obrotowe: 30 sztuki;
- Krzesło obrotowe na SOK: 10 sztuk
- Regał na korespondencję: 3 sztuki;
- Biurko komputerowe: 1 sztuka;
- Szafa aktowa metalowa: 5 sztuk;
- Krzesło drewniane: 1 sztuka.
Oddział ZUS w Bielsku-Białej, ul. Traugutta 2 - następujący asortyment:
- Krzesło typu ISO: 16 sztuk;
- Krzesło obrotowe: 27 sztuk;
- Kontener jezdny z szufladami: 2 sztuki;
- Regał zamykany na druki SOK: 1 sztuka;
- Szafka gospodarcza: 3 sztuki;
- Krzesło drewniane: 1 sztuka.
Inspektorat ZUS w Cieszynie, ul. Bielska 29 - następujący asortyment:
- Szafka kuchenna: 6 sztuk;
- Regał czteroszafkowy zamknięty: 4 sztuki;
- Stół kuchenny: 1 sztuka;
- Stół rozkładany: 1 sztuka;
- Krzesło typu ISO: 18 sztuk;
- Krzesło obrotowe: 1 sztuka;
- Krzesło obrotowe na SOK: 6 sztuk;
- Regał na druki A4: 1 sztuka;
- Szafa aktowa z nadstawką: 3 sztuki;
- Szafa ubraniowa 100 x 60: 2 sztuki;
- Szafa ubraniowa metalowa: 6 sztuk;
- Szafka gospodarcza: 1 sztuka;
- Krzesło drewniane: 4 sztuki.
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2A do SIWZ.Oddział ZUS w Chorzowie, ul. gen. H. Dąbrowskiego 45 - następujący asortyment:
- Biurko prostokątne z blendą: 14 sztuk;
- Kontener na kółkach: 14 sztuk;
- Szafa aktowa: 14 sztuk;
- Krzesło obrotowe: 17 sztuk.
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2B do SIWZ.Oddział ZUS w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45 - następujący asortyment:
- Szafa aktowa: 3 sztuki;
- Szafa ubraniowa: 3 sztuki;
- Krzesło biurowe: 35 sztuk;
- Fotel obrotowy: 1 sztuka;
- Krzesło stacjonarne: 11 sztuk;
- Blat pod stanowiska komputerowe (monitory i klawiatury): 2 sztuki;
- Blat pod stanowiska komputerowe (jednostki komputerów): 2 sztuki.
Inspektorat w Myszkowie, ul. Sikorskiego 57 - następujący asortyment:
- Kontener do biurka: 8 sztuk;
- Stolik okolicznościowy: 1 sztuka;
- Fotel tapicerowany: 6 sztuk.
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2C do SIWZ.Oddział ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2 - następujący asortyment:
- Krzesło stacjonarne: 30 sztuk;
- Stolik wolnostojący: 15 sztuk.
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2D do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej
Ulica ul. Krasińskiego 34
Nr domu 34
Miejscowość Bielsko-Biała
Kod Pocztowy 43-300
Województwo śląskie
Tel 33 825 27 15
Fax 33 825 27 16
Internet www.zus.pl
Regon 00001775600000
E-mail Joanna.Szwej@zus.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający uzna za spełnione warunki, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zamówienia tego samego rodzaju (tożsame) co niniejsze zamówienie (jedno zamówienie - jedna umowa) spełniające wszystkie niżej podane wymagania: - zamówienie było związane z dostawą i montażem mebli biurowych (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia): - Część nr 1 - jedno zamówienie o wartości brutto co najmniej 15 000,00 zł; - Część nr 2 - jedno zamówienie o wartości brutto co najmniej 20 000,00 zł; - Część nr 3 - jedno zamówienie o wartości brutto co najmniej 15 000,00 zł; - Część nr 4 - jedno zamówienie o wartości brutto co najmniej 5 000,00 zł;
Potencjał Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Zdolne Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Sytuacja Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty a) karta oferty wykonawcy - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; b) formularze cenowe - wzór stanowią załączniki nr 7A, 7B, 7C i 7D do SIWZ; c) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; d) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 15
Adres strony internetowej siwz www.zus.pl
Adres uzyskania siwz Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku-Białej, 43-350 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34
Data składania wniosków 16/09/2015
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34, Centrum Zamówień Publicznych, piętro V, pok. 526 lub przesłać na adres: ZUS Oddział w Bielsku-Białej, ul. Krasińskiego 34, 43-350 Bielsko-Biała
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)