Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
|
Ulica |
ul. Rybacka 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Szczecin
|
Kod Pocztowy |
70-204
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
91 48 00 700
|
Fax |
91 48 00 769
|
Internet |
www.pum.edu.pl
|
Regon |
00028888600000
|
E-mail |
dzppum@pum.edu.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Tak
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
56
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100), które należy złożyć w terminie najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty:
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ;
Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu wymagań. Ocena spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o przedłożone dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Wiedza |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty:
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ;
2) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wypełniony Załącznik nr 6 do SIWZ
By warunek został spełniony Zamawiający wymaga wykazania zrealizowania
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwóch zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości równej lub przekraczającej 300 000,00 zł brutto - dla każdego z nich.
Poprzez zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć należycie zrealizowaną dostawę i montaż systemu ochrony zbiorów w jednorodnej technologii RFID HF obejmującym minimum:
- bramkę kontrolno-raportującą (min. 1 szt.),
- stanowisko wypożyczania i zwrotów przez bibliotekarza (min. 1 szt.),
- stanowisko kodowania etykiet (min. 1 szt.),
- mobilne urządzenie do skontrum (min. 1 szt.),
- urządzenie do samodzielnych zwrotów (wrzutnia) z taśmociągiem i wózkiem bibliotecznym (min. 1 szt.),
- urządzenie do samodzielnego wypożyczania - selfcheck (min. 1 szt.),
- etykiety biblioteczne RFID (min. 40 tys. szt.).
3) Dowody dotyczące dostaw wykazanych w Załączniku nr 6 do SIWZ, określające czy dostawy te zostały wykonane należycie.
Ocena spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o przedłożone dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia
|
Potencjał |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty:
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ;
Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu wymagań. Ocena spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o przedłożone dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Zdolne |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty:
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ;
Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu wymagań. Ocena spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o przedłożone dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty:
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ;
Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu wymagań. Ocena spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o przedłożone dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
By warunek został spełniony Zamawiający wymaga wykazania zrealizowania
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwóch zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości równej lub przekraczającej 300 000,00 zł brutto - dla każdego z nich.
Poprzez zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć należycie zrealizowaną dostawę i montaż systemu ochrony zbiorów w jednorodnej technologii RFID HF obejmującym minimum:
- bramkę kontrolno-raportującą (min. 1 szt.),
- stanowisko wypożyczania i zwrotów przez bibliotekarza (min. 1 szt.),
- stanowisko kodowania etykiet (min. 1 szt.),
- mobilne urządzenie do skontrum (min. 1 szt.),
- urządzenie do samodzielnych zwrotów (wrzutnia) z taśmociągiem i wózkiem bibliotecznym (min. 1 szt.),
- urządzenie do samodzielnego wypożyczania - selfcheck (min. 1 szt.),
- etykiety biblioteczne RFID (min. 40 tys. szt.).
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy - wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ
2. Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium - kopia dokumentu wadialnego poświadczona za zgodność z oryginałem
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający w zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień przedmiotowej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w następujących okolicznościach i warunkach:
1) gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Zamawiającego
lub Wykonawcę nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie lub obowiązek zmiany trybu wykonania zamówienia - z zastrzeżeniem, że treść zmiany przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę,
2) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne na etapie zawierania umowy okoliczności uniemożliwiające zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób przewidziany w ofercie, a udzielnie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie ustawy prawo zamówienia będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny.
3) w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku konieczności wstrzymania wykonania części zamówienia, ze względu zaistniały z ważnego powodu brak możliwości udostępnienia Wykonawcy pomieszczeń biblioteki, a w szczególności z powodu prowadzenia prac budowlanych lub niemożności ograniczenia korzystania z zasobów przez studentów.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji i rękojmi oferowanej na przedmiot zamówienia
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.pum.edu.pl
|
Adres uzyskania siwz |
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE UL. RYBACKA 1, 70-204 SZCZECIN Dział Zamówień Publicznych pokój 309
|
Data składania wniosków |
08/09/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Oferty składa się w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się w Szczecinie przy ulicy Rybackiej 1 w Szczecinie, w Kancelarii Ogólnej PUM (I piętro)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Opis systemu i karty katalogowe oferowanych urządzeń. Przedłożone dokumenty powinny potwierdzać, że sprzęt, oprogramowanie i etykiety spełniają wymagania Zamawiającego.
|