Dostawa sprzętu AGD dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-291-2884/2015.

Data publikacji 2015-09-02
Data zakończenia 2015-09-10 11:45:00
Instytucja Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 227120 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397000009, 397100002, 397111103, 397113002, 397134306, 397135008, 397131004, 397113624
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu AGD w podziale na 12 zadań:Zadanie 1 - Kuchenka mikrofalowa dla Domu Studenckiego nr III al. 29-Listopada 48 C, 31-425 Kraków- szt. 5.,Zadanie 2 - Odkurzacz dla Domu Studenckiego nr III al. 29-Listopada 48 C, 31-425 Kraków - szt. 1.,Zadanie 3 - Żelazko dla Domu Studenckiego nr III al. 29-Listopada 48 C, 31-425 Kraków - szt. 2.,Zadanie 4 - Lodówka dla Domu Studenckiego nr III al. 29-Listopada 48 C, 31-425 Kraków - szt. 38.,Zadanie 5 - Czajnik elektryczny dla Domu Studenckiego nr III al. 29-Listopada 48 C, 31-425 Kraków - szt. 20,Zadanie 6 - Kuchenka mikrofalowa dla Domu Studenckiego nr IV al. 29-Listopada 48 B, 31-425 Kraków - szt. 5.,Zadanie 7 - Odkurzacz dla Domu Studenckiego nr IV al. 29-Listopada 48 B, 31-425 Kraków - szt. 1.,Zadanie 8 - Żelazko dla Domu Studenckiego nr IV al. 29-Listopada 48 B, 31-425 Kraków - szt. 2.,Zadanie 9- Lodówka dla Domu Studenckiego nr IV al. 29-Listopada 48 B, 31-425 Kraków - szt. 38.,Zadanie 10 - Czajnik elektryczny dla Domu Studenckiego nr IV al. 29-Listopada 48 B, 31-425 Kraków - szt. 20,Zadanie 11 - Czajnik elektryczny dla Działu Gospodarki Materiałowej al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków- szt. 15,Zadanie 12 - Zmywarka dla I Domu Akademickiego Bratniak ul. Jabłonowskich 10-12, 31-114 Kraków - szt. 1.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Ulica al. Mickiewicza 21
Nr domu 21
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-120
Województwo małopolskie
Tel 012 6624413
Fax 012 6624410
Internet www.ur.krakow.pl
Regon 00000181500000
E-mail dzp@ar.krakow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 12
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjał Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony druk /OFERTA/- stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ,2.Prawidłowo wypełniony załącznik nr 4 określający parametry techniczne przedmiotu zamówienia.3.Oryginał lub kopię pełnomocnictwa:a.dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych /np. odpis z właściwego rejestru/.b.dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona /za zgodność z oryginałem/. 4. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie należy złożyć w oryginale.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana niniejszej umowy może nastąpić za zgodą Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności:a.gdy sprzęt, którego dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji, pod warunkiem, że sprzęt zamienny spełni wymagania zawarte w SIWZ dotyczące przedmiotu zamówienia oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie,b. zmiany adresu pod który sprzęt ma być dostarczony pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne miasta Krakowa oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie,c. zmiany miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego pod warunkiem, że lokalizacja będzie bliżej siedziby Zamawiającego oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie,d. zmiany terminu wykonania umowy pod warunkiem, że wykonanie umowy w terminie nie było możliwe z powodu siły wyższej, strajków itp. Pojęcie siły wyższej oznacza wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą stron i, których nie można było przewidzieć lub, które choć przewidywalne były nieuniknione, nawet po powzięciu przez Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Pojęcie to obejmuje w szczególności takie wydarzenia jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. Jeśli Zamawiający lub Wykonawca będzie stał w obliczu /siły wyższej/ zobowiązany jest niezwłocznie poinformować drugą Stronę umowy o zaistniałej sytuacji
Adres strony internetowej siwz www.dzp.ur.krakow.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie al. Mickiewicza 21 31-120 Kraków Dział Zamówień Publicznych pok. nr 37.
Data składania wniosków 10/09/2015
Godzina składania wniosków 11:45
Miejsce Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21 31 120 Kraków, Dział Zamówień Publicznych pokój nr 37.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)