Biuletyn |
1
|
Nazwa |
SINEVIA Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Tytusa Chałubińskiego 3A
|
Nr domu |
3A
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02-004
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 101 21 00 do 03
|
Fax |
22 101 21 04
|
Internet |
www.sinevia.pl
|
Regon |
14298987700000
|
E-mail |
roman.bielanski@sinevia.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
10/10/2015
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
w wykonywaniu, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej
2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dostawę wraz
z montażem wyposażenia technologicznego tj. regałów z szufladami lub szuflad o wartości min. 200 000,00 PLN brutto każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dla Zamawiającego wystarczającym jest przedstawienie przez Wykonawcę wykazu, który zawiera główne dostawy tj. dostawy określone w opisie sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający nie oczekuje informacji o wszystkich dostawach. Zgodnie z zapisem art. 24 ust. 2a ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe,
w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej co najmniej 5 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu tego zamówienia w tym: kierownika do kierowania pracami oraz 4 pracowników lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania im do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich do wykonania zamówienia. Kwalifikacje powyższych pracowników muszą obejmować wszystkie kategorie robót związane z realizacją przedmiotu umowy.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem:
a) środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.,
b) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Dla Zamawiającego wystarczającym jest przedstawienie przez Wykonawcę wykazu, który zawiera główne dostawy tj. dostawy określone w opisie sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający nie oczekuje informacji o wszystkich dostawach. Zgodnie z zapisem art. 24 ust. 2a ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe,
w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 17 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 17 |
W przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, podmiot ten zobowiązany jest do złożenia zobowiązania o solidarnej odpowiedzialności.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Atesty, deklaracje zgodności i certyfikaty na materiały i urządzenia użyte przy wykonaniu przedmiotu umowy.
Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w części VI SIWZ w ust. 12 pkt 1, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
|
Inne dokumenty |
Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zasady reprezentowania wraz z osobami uprawnionymi do reprezentacji wykonawcy w postępowaniach o zamówienie publiczne.
Wszystkie wypełnione i podpisane załączniki ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia oprócz projektu umowy.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy:
1) działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia (np. klęski żywiołowe, strajki) lub występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady, niska temperatura itp.) uniemożliwiających wykonywanie zamówienia w takim stopniu, że termin wykonania może być zagrożony - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji,
2) wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje konieczność przedłużenia terminu umowy podstawowej - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu o okres niezbędny do realizacji w/w zamówienia oraz zmianę wynagrodzenia umownego,
3) wystąpienia poważnych rozbieżności między dokumentacją projektową a stanem rzeczywistym powodujących konieczność wstrzymania zamówienia potwierdzoną przez inspektora nadzoru
w dzienniku budowy - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia oraz zmianę sposobu realizacji przedmiotu umowy,
4) wystąpienia ewentualnych dostaw zamiennych lub nie wykonanych; Zamawiający dokona zmiany wartości umowy Wykonawcy,
5) zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy, w tym zmiana kierownika do kierowania pracami z ramienia Wykonawcy - spełniającego wymagania zawarte w SIWZ, po uprzednim uzgodnieniu personaliów z Zamawiającym,
6) wystąpienia przyczyn o charakterze obiektywnym, w tym z powodu okoliczności, zależnych od Zamawiającego lub okoliczności wynikających z działań Inwestora (np. przedłużenie lub skrócenie terminu realizacji zadania, istotna zmiana w dokumentacji projektowej) - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, zmianę wynagrodzenia umownego, oraz zmianę sposobu realizacji przedmiotu umowy,
7) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy lub zmiany terminu realizacji zamówienia oraz zmianę sposobu realizacji przedmiotu umowy,
8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin realizacji
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.sinevia.pl
|
Adres uzyskania siwz |
SINEVIA Sp. z o.o. Kierownictwo Zespołu Budów 05-100 Nowy Dwór Maz. ul. Paderewskiego 6,
pok. 320
|
Data składania wniosków |
14/09/2015
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
SINEVIA Sp. z o.o. Kierownictwo Zespołu Budów 05-100 Nowy Dwór Maz. ul. Paderewskiego 6,
w kancelarii na pierwszym piętrze
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|