Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie
|
Ulica |
ul. Matejki 6B
|
Nr domu |
6B
|
Miejscowość |
Szczecin
|
Kod Pocztowy |
71-615
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
91 8144206
|
Fax |
91 81-44-222
|
Internet |
www.anr.gov.pl
|
Regon |
01034470800671
|
E-mail |
kczarnecka@anr.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Państwowa osoba prawna
|
Rodzaj zam inny |
Państwowa osoba prawna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
20
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 SIWZ.
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) wykonali lub wykonują co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 150.000 tys. zł brutto każda.8.2.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 150.000 tys. zł brutto każda., wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ
b) Załączenie dowodów potwierdzających, że w/w usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj.:
- poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa powyżej,
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie o którym mowa w pkt 8.2.3. a) zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa w pkt 8.2.3. b) tiret pierwszy i drugi.
W razie konieczności w szczególności gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt 8.2.3. a) i b) budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynika, że zamówienia nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
19.1. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca akceptuje treść projektu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego. Postanowienia umowy ustalone w projekcie nie podlegają negocjacjom. Przyjęcie przez wykonawcę postanowień projektu umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.
19.2. Zawarcie umowy z wykonawcami składającymi ofertę wspólną poprzedzone będzie wpisem do umowy klauzuli dotyczącej odpowiedzialności solidarnej za wykonanie umowy.
19.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia w szczególności okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia.
19.4. Zgodnie z art. 144 ustawy pzp strony dopuszczają możliwość zmiany istotnych postanowień umowy jedynie w zakresie oferowanych modeli sprzętu, jego komponentów i szczegółowych parametrów technicznych wyszczególnionych w załączniku nr 7 do SIWZ, tylko w przypadku, gdy jednocześnie spełnione będą wszystkie następujące warunki:
a) zmiana jest spowodowana zaprzestaniem produkcji i sprzedaży oferowanych modeli sprzętu, bądź jego komponentów w okresie między datą złożenia oferty, a datą wykonania umowy, a Wykonawca przed terminem wykonania umowy przestawi Zamawiającemu potwierdzający ten fakt oryginał oświadczenia producenta sprzętu bądź jego komponentów,
b) w wyniku zmian zostanie dostarczony fabrycznie nowy sprzęt o parametrach nie gorszych niż pierwotnie oferowany i spełniający wszystkie wymagania, co będzie potwierdzone dostarczonym przez Wykonawcę oświadczeniem producenta pierwotnie oferowanego sprzętu bądź jego komponentów,
c) cena sprzętu dostarczonego po zmianach nie będzie wyższa niż cena zaoferowana przez Wykonawcę w ofercie.
d) Zamawiający wyrazi pisemną zgodę na te zmiany,
e) wszelkie zmiany i uzupełnienia, dotyczące umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
94
|
Kryt 2 |
Wydłużenie okresu gwarancji
|
Kryt 2p |
3
|
Kryt 3 |
Termin realizacji zamówienia
|
Kryt 3p |
3
|
Adres strony internetowej siwz |
www.anr.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie ul. Matejki 6B, 71-615 Szczecin, pokój 215 II piętro
|
Data składania wniosków |
25/11/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie ul. Matejki 6B, 71-615 Szczecin, kiancelaria pok. 5 parter.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|