dostawa zestawów wirtualizacyjnych dla sądów apelacji łódzkiej

Data publikacji 2015-11-19
Data zakończenia 2015-11-27 10:00:00
Instytucja Sąd Apelacyjny w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 169979 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowanie jest dostawa 5 zestawów składających się z 2 serwerów oraz 1 macierzy spełniających wymogi załączonej specyfikacji technicznej.
Każdy zestaw musi być prekonfigurowany do klastra HYPER-V z mechanizmami HA zgodnie z poniższymi założeniami:
1. Na serwerach zainstalowany system Windows Serwer 2012 r2 datacenter
2. Macierz skonfigurowana, jako storage dla obu serwerów
3. Na macierzy skonfigurowane dwie LUN (jedna 600MB, jako witness, druga zajmująca całą dostępną powierzchnię dyskową)
4. Luna o największej powierzchni dodana do klastra, jako zasób CSV
5. Kworum klastra musi korzystać z dysku witness.
6. Serwery działające w klastrze HA (musi działać mechanizm live migration) a miejscem magazynowania maszyn wirtualnych musi być zasób CSV
7. Na jednym z serwerów wirtualny kontroler domeny na potrzeby klastra (Windows Serwer 2012 r2 Datacenter) - wirtualna maszyna musi działać, jako jedna z ról klastra.
8. Każdy z serwerów musi być podłączony do macierzy dyskowej minimum dwoma niezależnymi ścieżkami (każda ścieżka musi prowadzić do innego storage procesor`a)
9. Adresacja sieci klastra jak i samych maszyn zostanie dostarczona wykonawcy na etapie wykonywania projektu.
10. Odpowiednie licencje zostaną dostarczone wykonawcy na etapie wykonywania projektu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Apelacyjny w Łodzi
Ulica ul. G. Narutowicza 64
Nr domu 64
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-136
Województwo łódzkie
Tel 42 6850659
Fax 42 6850598
Regon 00431357500000
E-mail zamowienia@lodz.sa.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 21/12/2015
Wadium 1. WYSOKOŚĆ WADIUM Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 15 000 zł. Słownie: piętnaście tysięcy złotych. 2. FORMA WADIUM Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1. Pieniądzu na konto bankowe wskazane w Rozdz. III podrozdziale 3, punkt 2, 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. Gwarancjach bankowych, 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 ze zm.). 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w Rozdziale VII, podrozdział I pkt 1. 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr: 85 1130 1017 0021 1001 4190 0004 z podaniem tytułu przelewu: Wadium - znak sprawy: G.XIII. 2310 - 186 15. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w podrozdziale II, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp. 4. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
Wiedza Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz wykonawcy wykażą, że wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 umowy o łącznej wartości nie mniejszej niż 500 000 zł, odpowiadająca swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia polegającym na dostawie sprzętu komputerowego.
Potencjał Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
Zdolne Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
Sytuacja Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000 złotych, (w przypadku innej waluty zamawiający przeliczy jej wartość na złote po kursie średnim NBP z dnia składania ofert).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 zgodnie z pkt III.3.2
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające oświadczenie producenta serwera o świadczeniu gwarancji realizowanej w miejscu instalacji sprzętu, z czasem reakcji do następnego dnia roboczego od przyjęcia zgłoszenia, możliwość zgłaszania awarii w trybie 24x7x365 poprzez ogólnopolską linię telefoniczną producenta. W przypadku awarii, dyski twarde pozostają własnością Zamawiającego dokumenty potwierdzające posiadanie przez firmę serwisującą serwer i macierz, ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych, oraz autoryzacje producenta oświadczenia producenta serwera i producenta macierzy, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. dokument potwierdzający, że serwer został wyprodukowany zgodnie z normą ISO 9001 oraz ISO-14001 dokument potwierdzający, że macierz została wyprodukowana zgodnie z normą ISO 9001 dokument potwierdzający, że serwer posiada deklarację CE oświadczenie producenta oferowanego serwera o poprawnej współpracy z zaoferowaną macierzą.
Inne dokumenty Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów - do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin dostawy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://www.lodz.sa.gov.pl/
Adres uzyskania siwz Sąd Apelacyjny w Łodzi ul. G. Narutowicza 64, 90-136 Łódź
Data składania wniosków 27/11/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sąd Apelacyjny w Łodzi ul. G. Narutowicza 64, 90-136 Łódź pokój 346
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)