Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego, jednostek organizacyjnych powiatu oraz SP ZOZ w Siemiatyczach

Data publikacji 2015-11-26
Data zakończenia 2015-12-07 11:00:00
Instytucja Powiat Siemiatycki
Miejscowość Siemiatycze
Województwo podlaskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 174013 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301251002, 301976002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego, jednostek organizacyjnych powiatu oraz SP ZOZ w Siemiatyczach
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
- Część A - tonery;
- Część B - papier A3 i A4;-
- Część C -skoroszyty i segregatory;
3. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego zawierający rodzaj materiału oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem stanowią załączniki:
a) w zakresie dostawy papieru - załącznik nr 1B;
b) w zakresie dostaw segregatorów i skoroszytów - załącznik nr 1C;
c) załącznik nr 1A zawiera typ urządzeń jakimi dysponuje zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzenia oraz orientacyjne ilości dostaw.
4. W przypadku wskazania w SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, stosownie do treści art. 29 ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych. Zaproponowane przez Wykonawcę produkty równoważne muszą spełniać wymagane parametry. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego tj. zobowiązany jest do złożonej oferty dołączyć opis tych rozwiązań potwierdzający wymagania jakościowe proponowanego produktu.
5. Wymagania stawiane wykonawcy:
1) Wykonawca dostarcza materiały fabrycznie nowe, wysokiej jakości, bez śladów używania i uszkodzenia w nienaruszonych opakowaniach producenta;
2) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne (opisane w załączniku nr 1A) będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowania i oznakowania.
2.1.) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty gwarancji producenta urządzenia , do którego są przeznaczone.
2.2) Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek/urządzeń wielofunkcyjnych/faksów, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia (e-mailem lub faksem) przez zamawiającego o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu.
2.3.) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego /faksu, gdy uszkodzenie urządzenia powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/faks. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie w ciągu 3 dnia od momentu zgłoszenia (e-mailem lub faksem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi wykonawca.
2.4) Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta nazwę (typ, symbol, indeks) materiału, nr katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia,
2.5) Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy.
3) Materiały będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb zamawiającego (jednostek organizacyjnych) przez okres 12 miesięcy obowiązywania umowy.
4) Wielkość każdej dostarczonej partii materiałów będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy w poszczególnych jednostkach zamawiającego.
5) Składanie zamówień na materiały będzie możliwe za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mailem) bądź faksu. Szczegółowe ustalenia dotyczące częstotliwości i zakresu dostaw zostaną określone z każdą jednostką indywidualnie po pierwszej dostawie materiałów eksploatacyjnych lub artykułów biurowych.
6) Wykonawca dostarczy zamówione materiały, swoim transportem, w czasie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia, w godz. 8:00-15:15 poniedz.-piątek, do lokalizacji siedziby jednostek wskazanych przez zamawiającego tj.:
a) Starostwo Powiatowe, ul. Legionów Piłsudskiego 3, 17-300 Siemiatycze;
b) Powiatowy Urząd Pracy, ul. Legionów Piłsudskiego 3, 17-300 Siemiatycze;
c) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Legionów Piłsudskiego 3, 17-300 Siemiatycze;
d) Zespół Szkół, ul. T. Kościuszki 43, 17-300 Siemiatycze;
e) Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. T. Kościuszki 43a, 17-300 Siemiatycze;
f) Zespół Szkół Specjalnych, ul. T. Kościuszki 43, 17-300 Siemiatycze;
g) Powiatowy Zarząd Dróg, ul, 11 Listopada 253, 17-300 Siemiatycze
h) Powiatowy Dom Pomocy Społecznej, ul. Szpitalna 10, 17-300 Siemiatycze,
i) Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 8, 17-300 Siemiatycze
j) Zespół Szkół Rolniczych w Czartajewie ul. Długa 130,17-300 Siemiatycze;
k) Zespół Szkół Rolniczych w Ostrożanach, Ostrożany 41,17-312 Drohiczyn.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Siemiatycki
Ulica ul. Legionów Piłsudskiego 3
Nr domu 3
Miejscowość Siemiatycze
Kod Pocztowy 17-300
Województwo podlaskie
Tel 85 65 66 500
Fax 85 65 66 501
Regon 05065861100000
E-mail wtararuj@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie dla każdej z części, na podstawie złożonego oświadczenia.
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie dla każdej z części, na podstawie złożonego oświadczenia.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie dla każdej z części, na podstawie złożonego oświadczenia.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie dla każdej z części, na podstawie złożonego oświadczenia.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie dla każdej z części, na podstawie złożonego oświadczenia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. dokumenty, z których będzie wynikało, że oferta podpisana jest przez osoby uprawnione (np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki). Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie będzie wynikało z załączonego dokumentu należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Dokument powinien być załączony w oryginale.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 skrócenie terminu dostawy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.bip.st.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe, ul. Legionów Piłsudskiego 3, 17-300 Siemiatycze
Data składania wniosków 07/12/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce W siedzibie zamawiającego, Starostwo Powiatowe, ul. Legionów Piłsudskiego 3, 17-300 Siemiatycze - Punkt Obsługi Klienta - parter.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp przewiduje prawo opcji. 1.W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie zamówienia o nie więcej niż 30% maksymalnej wartości brutto zadeklarowanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym, co oznacza zobowiązanie Zamawiającego do złożenia zamówień jednostkowych na łączną kwotę nie mniejszą niż 70% maksymalnej wartości brutto najkorzystniejszej oferty. 2. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i terminach jak zamówienie podstawowe a ceny jednostkowe prawa opcji będą takie, jak zamówienia podstawowego, określone w Formularzu Cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę (załącznik nr 2 SIWZ), 3. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, ulegnie zmniejszeniu proporcjonalnie do niewykorzystanej ilości asortymentu. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu informację zawierającą zestawienie wartościowe faktur, za zrealizowane dostawy przez wszystkich zamawiających wskazanych w rozdz. III ust.4 pkt 6 SIWZ, o wykorzystaniu łącznie 70% wartości brutto zamówienia.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)