Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
|
Ulica |
ul. Narutowicza 11/12
|
Nr domu |
11/12
|
Miejscowość |
Gdańsk
|
Kod Pocztowy |
80-233
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
+48 58 347 24 00
|
Fax |
+48 58 347 29 13
|
Internet |
www.pg.gda.pl
|
Regon |
00000162000000
|
E-mail |
dzp@pg.gda.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
121
|
Wadium |
1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 19.000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie, budowie, przebudowie budynku, w zakres której wchodziły prace wykończeniowe, na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł brutto
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
a) kierownikiem budowy, posiadającym wymagane uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
b) kierownikiem robót elektrycznych, posiadającym wymagane uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
c) kierownikiem robót sanitarnych, posiadającym wymagane uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Pisemne zobowiązania podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków lub inny dokument
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiana umowy może być dokonana tylko za zgodą obu Stron.
Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczących:
1. terminu
Termin zakończenia przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z:
1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
2) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne zdarzenia losowe) nieprzewidziane i niemożliwe do uniknięcia,
3) konieczności oczekiwania na wprowadzenie przez projektanta sprawującego nadzór autorski korekt i uściśleń w rozwiązaniach projektowych,
4) ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód formalno-prawnych, w szczególności potrzeba uzyskania dodatkowych niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania decyzji lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów,
5) realizacji robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechania części robót, jeżeli ich realizacja uniemożliwia dotrzymanie terminu,
6) przerw lub przestojów w realizacji robót budowlanych wynikających z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy.
W okolicznościach wyżej wymienionych Strony ustalają nowe terminy umowne, z tym że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała.
Wydłużenie okresu obowiązywania umowy nakłada na wykonawcę obowiązek przedłużenia terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i jego wymaganej wysokości.
Przesunięcie terminu wykonania umowy nakłada na Wykonawcę obowiązek przedłużenia okresu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz okresu ważności umowy ubezpieczenia.
2. zakresu i wartości umowy
Powodem wprowadzenia zmian w zakresie i wartości umowy mogą być roboty zamienne lub zaniechane.
Wprowadzenie robót zamiennych jest możliwe jeśli:
1) jest korzystne dla zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przyniesie korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy,
2) stało się konieczne na skutek ujawnienia się w trakcie realizacji robót budowlanych przeszkód, w tym błędów w dokumentacji projektowej,
3) pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej,
Zamawiający przewiduje zmianę zastosowanych urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia na lepsze (np. nowocześniejsze, mniej energochłonne), po ich uprzednim zaakceptowaniu przez Projektanta oraz Zamawiającego pod warunkiem, iż cena oferty nie ulegnie zwiększeniu;
4) dotyczą zastosowania nowych technologii nieznanych Zamawiającemu i niedostępnych w momencie zawarcia umowy,
5) zleconych robót dodatkowych.
Realizacja robót zamiennych w stosunku do określonych w umowie, musi być wywołana czynnikami obiektywnymi związanymi z tą realizacją tj. niezależnymi od Wykonawcy, związanymi z koniecznością wprowadzenia zmian warunkujących realizację prac zgodnie ze sztuką budowlaną, nie powodującymi rozszerzenia przedmiotu zamówienia określonego w dokumentacji projektowej ani wynagrodzenia wykonawcy.
Wprowadzenie robót zaniechanych jest możliwe jeśli:
1) są one następstwem zleconych robót zamiennych lub dodatkowych,
2) konieczność rezygnacji z tych robót jest niezbędna dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,
3) zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie części robót nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Wartość robót zaniechanych zostanie ustalona na podstawie cen z kosztorysu Wykonawcy.
3. zmiany stawki VAT
Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów.
Płatność będzie się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury.
4. zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
Wykonawca może dokonywać zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującą nową osobę.
W przypadku zmiany osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, musi posiadać kwalifikacje i doświadczenie, jakie posiadają osoby wskazane w ofercie.
Wykonawca musi z własnej inicjatywy zaproponować zastępstwo w przypadku śmierci, choroby lub wypadku lub innej przyczyny wyłączającej możliwość pracy któregokolwiek z osób.
Zamawiający może żądać zmiany, jeżeli w jego opinii osoba ta jest nieefektywna lub nie wywiązuje się z obowiązków wynikających z Umowy.
5. zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy
Wykonawca może dokonać zmiany lub zrezygnować z Podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Obowiązek wykazania powyższych okoliczności w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającemu spoczywa na Wykonawcy
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
94
|
Kryt 2 |
Termin
|
Kryt 2p |
6
|
Adres strony internetowej siwz |
dzp.pg.gda.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
Gdańsk, ul. G. Narutowicza 11/12,
budynek nr 10, Gmach B, II piętro, pokój nr 207
|
Data składania wniosków |
17/12/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
Gdańsk, ul. G. Narutowicza 11/12,
budynek nr 10, Gmach B, II piętro, pokój nr 207
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|