Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Termy Maltańskie Sp. z o. o.
|
Ulica |
ul. Termalna 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Poznań
|
Kod Pocztowy |
61-028
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
61 222 61 01
|
Fax |
61 222 61 57
|
Internet |
www.termymaltanskie.com.pl
|
Regon |
63435575500000
|
E-mail |
irena.piotrowicz@terenymaltanskie.com.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Spółka Prawa Handlowego
|
Rodzaj zam inny |
Spółka Prawa Handlowego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2016
|
Wadium |
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 200,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych 00/100).
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)pieniądzu,
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)gwarancjach bankowych,
d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275, z późn. zm.).
3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w rozdziale I SIWZ.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie opisuje tego warunku - ocena na podstawie oświadczenia Wykonawcy (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ),
|
Wiedza |
Wykonawca spełni ten warunek w sytuacji gdy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę, polegającą na dostawie sprzętu sieciowego lub komputerowego o wartości dla każdej usługi brutto co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) - ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) i wykazu wykonanych dostaw/usług (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ)
|
Potencjał |
Zamawiający nie opisuje tego warunku - ocena na podstawie oświadczenia Wykonawcy (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ),
|
Zdolne |
Wykonawca spełni ten warunek w sytuacji, gdy wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób, w skład którego wchodzą osoby spełniające poniższe wymogi:
a.Konsultant wiodący dysponujący ważnym certyfikatem na poziomie inżyniera, wystawionym przez producenta urządzenia lub oprogramowania, posiadający min. 4-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania, konfiguracji i audytu bezpieczeństwa oraz mogący wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej 4 usług w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, w tym :
i.dwóch usług obejmujących analizy konfiguracji systemów teleinformatycznych;
ii.dwóch usług obejmujących wdrożenia infrastruktury IT w zakresie pokrywającym się z przedmiotem zamówienia.
b.Konsultant (min. 1 osoba), posiadający min. 2-letnie doświadczenie doradcze w zakresie wdrażania, konfiguracji i audytu bezpieczeństwa, który zobowiązany jest posiadać certyfikaty producenckie:
i.Cisco, min. Cisco Certified Network Professional, Cisco Certified Internetwork Expert Security,
ii.Fortinet, min. Fortinet Certified Network & Security Professional.
- ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) i wykazu osób z podaniem posiadanych przez nie uprawnień (wzór stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ)
|
Sytuacja |
Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złoty) - ocena na podstawie oświadczenia Wykonawcy (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) oraz załączonych dokumentów potwierdzających posiadanie aktualnego ubezpieczenia
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dołączenia:
1) w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy (sytuacja ekonomiczno-finansowa) - dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt. 9-11 Rozporządzenia i określonych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ;
2) dokumentów dotyczących w szczególności:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
2.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w formularzu ofertowym, części zamówienia, których realizację zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazwy podwykonawców na zasoby których powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy i niniejszej SIWZ
w Rozdziale V, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy.
3.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca, zgodnie z postanowieniami art. 44 Ustawy, wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ), a także dokumenty, jakich żąda Zamawiający dla potwierdzenia spełniania tych warunków.
4.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie musi zostać złożone przedmiotowe oświadczenie i podpisane przez tych Wykonawców, którzy spełniają postawione warunki np.: Jeżeli wykonawca A spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 i 2, a wykonawca B spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 pkt. 3 i 4 to złożenie podpisów przez tych wykonawców pod jednym oświadczeniem będzie uznane jako odpowiadające warunkom SIWZ.
5.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (data, czytelny podpis lub parafka i pieczęć imienna). Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający żądał będzie przedstawienia oryginału. Dokumenty sporządzone w języku obcym składać należy wraz z tłumaczeniem na język polski. Za treść tłumaczenia odpowiada Wykonawca.
6.W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego np. konsorcja, spółki cywilne), oferta spełniać musi następujące wymagania:
a)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy
z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy,
b)warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy muszą spełniać razem,
c)oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
d)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić Pełnomocnika/Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego - stosowny dokument pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo może być udzielone łącznie przez wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną (jeden dokument podpisany przez wszystkich wykonawców) lub oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu wykonawców składających ofertę wspólną).
e) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych Wykonawców występujących wspólnie.
7.Wykonawca zobowiązany jest do podania informacji czy wybór oferty będzie lub nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. Stosowne oświadczenie znajduje się w we wzorze formularza ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian treści zawartej Umowy w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT w stosunku do kwoty, która nie została zrealizowana, w zakresie wynikającym ze zmiany przepisów.
2.Strony mogą również zmienić treść Umowy w następujących przypadkach:
a.wystąpienia przyczyn niezależnych od obu Stron lub z powodu działania siły wyższej, w zakresie wynikającym z wystąpienia takich przypadków,
b.wprowadzenia przez Zamawiającego zmian terminów dostaw w trakcie realizacji przez Wykonawcę przedmiotu Umowy w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, w zakresie wynikającym z wystąpienia takich potrzeb,
c.propozycji Wykonawcy obniżenia wysokości wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 Umowy, gdyby okazało się, że Wykonawcy udało się obniżyć koszty realizacji przedmiotu Umowy po zawarciu Umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Czas obowiązywania serwisu umożliwiającego pełną aktualizację
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.termymaltanskie.com.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Termy Maltańskie Sp. z o.o. ul. Termalna 1, 61-028 Poznań
|
Data składania wniosków |
04/12/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu (61-028), przy
ul. Termalnej 1. Miejscem złożenia ofert jest Sekretariat Zamawiającego - I piętro
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu składania tj. w dniu 04.12.2015r. o godz. 10:15
w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu (61-028), przy ul. Termalnej 1, sala konferencyjna (Termalna) - I piętro
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego - w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy na dostawy i usługi objęte zamówieniem.
|