Dostawa systemu, składającego się ze sprzętu i oprogramowania, uruchomienie (wdrożenie) systemu wraz z optymalizacją istniejącej infrastruktury oraz wsparcie techniczne (powdrożeniowe) dla systemu i nowo zbudowanej infrastruktury - dla Spółki Termy Maltańskie Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Termalnej 1

Data publikacji 2015-11-27
Data zakończenia 2015-12-04 10:00:00
Instytucja Termy Maltańskie Sp. z o. o.
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Komputery wysokowydajne,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania dla sieci,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 174933 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 482100003, 488200002, 324200003, 302114005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa systemu, składającego się ze sprzętu i oprogramowania, uruchomienie (wdrożenie) systemu wraz z optymalizacją istniejącej infrastruktury oraz wsparcie techniczne (powdrożeniowe) dla systemu i nowo zbudowanej infrastruktury - dla Spółki Termy Maltańskie Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Termalnej 1. Zakres przedmiotu zamówienie został szczegółowo opisany w OPZ stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Termy Maltańskie Sp. z o. o.
Ulica ul. Termalna 1
Nr domu 1
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-028
Województwo wielkopolskie
Tel 61 222 61 01
Fax 61 222 61 57
Internet www.termymaltanskie.com.pl
Regon 63435575500000
E-mail irena.piotrowicz@terenymaltanskie.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Spółka Prawa Handlowego
Rodzaj zam inny Spółka Prawa Handlowego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 200,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275, z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w rozdziale I SIWZ.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje tego warunku - ocena na podstawie oświadczenia Wykonawcy (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ),
Wiedza Wykonawca spełni ten warunek w sytuacji gdy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę, polegającą na dostawie sprzętu sieciowego lub komputerowego o wartości dla każdej usługi brutto co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) - ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) i wykazu wykonanych dostaw/usług (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ)
Potencjał Zamawiający nie opisuje tego warunku - ocena na podstawie oświadczenia Wykonawcy (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ),
Zdolne Wykonawca spełni ten warunek w sytuacji, gdy wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób, w skład którego wchodzą osoby spełniające poniższe wymogi: a.Konsultant wiodący dysponujący ważnym certyfikatem na poziomie inżyniera, wystawionym przez producenta urządzenia lub oprogramowania, posiadający min. 4-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania, konfiguracji i audytu bezpieczeństwa oraz mogący wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej 4 usług w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, w tym : i.dwóch usług obejmujących analizy konfiguracji systemów teleinformatycznych; ii.dwóch usług obejmujących wdrożenia infrastruktury IT w zakresie pokrywającym się z przedmiotem zamówienia. b.Konsultant (min. 1 osoba), posiadający min. 2-letnie doświadczenie doradcze w zakresie wdrażania, konfiguracji i audytu bezpieczeństwa, który zobowiązany jest posiadać certyfikaty producenckie: i.Cisco, min. Cisco Certified Network Professional, Cisco Certified Internetwork Expert Security, ii.Fortinet, min. Fortinet Certified Network & Security Professional. - ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) i wykazu osób z podaniem posiadanych przez nie uprawnień (wzór stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ)
Sytuacja Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złoty) - ocena na podstawie oświadczenia Wykonawcy (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) oraz załączonych dokumentów potwierdzających posiadanie aktualnego ubezpieczenia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dołączenia: 1) w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy (sytuacja ekonomiczno-finansowa) - dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt. 9-11 Rozporządzenia i określonych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ; 2) dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w formularzu ofertowym, części zamówienia, których realizację zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazwy podwykonawców na zasoby których powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy i niniejszej SIWZ w Rozdziale V, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. 3.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca, zgodnie z postanowieniami art. 44 Ustawy, wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ), a także dokumenty, jakich żąda Zamawiający dla potwierdzenia spełniania tych warunków. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie musi zostać złożone przedmiotowe oświadczenie i podpisane przez tych Wykonawców, którzy spełniają postawione warunki np.: Jeżeli wykonawca A spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 i 2, a wykonawca B spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 pkt. 3 i 4 to złożenie podpisów przez tych wykonawców pod jednym oświadczeniem będzie uznane jako odpowiadające warunkom SIWZ. 5.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (data, czytelny podpis lub parafka i pieczęć imienna). Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający żądał będzie przedstawienia oryginału. Dokumenty sporządzone w języku obcym składać należy wraz z tłumaczeniem na język polski. Za treść tłumaczenia odpowiada Wykonawca. 6.W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego np. konsorcja, spółki cywilne), oferta spełniać musi następujące wymagania: a)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy, b)warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy muszą spełniać razem, c)oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, d)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić Pełnomocnika/Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego - stosowny dokument pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo może być udzielone łącznie przez wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną (jeden dokument podpisany przez wszystkich wykonawców) lub oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu wykonawców składających ofertę wspólną). e) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych Wykonawców występujących wspólnie. 7.Wykonawca zobowiązany jest do podania informacji czy wybór oferty będzie lub nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. Stosowne oświadczenie znajduje się w we wzorze formularza ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian treści zawartej Umowy w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT w stosunku do kwoty, która nie została zrealizowana, w zakresie wynikającym ze zmiany przepisów. 2.Strony mogą również zmienić treść Umowy w następujących przypadkach: a.wystąpienia przyczyn niezależnych od obu Stron lub z powodu działania siły wyższej, w zakresie wynikającym z wystąpienia takich przypadków, b.wprowadzenia przez Zamawiającego zmian terminów dostaw w trakcie realizacji przez Wykonawcę przedmiotu Umowy w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, w zakresie wynikającym z wystąpienia takich potrzeb, c.propozycji Wykonawcy obniżenia wysokości wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 Umowy, gdyby okazało się, że Wykonawcy udało się obniżyć koszty realizacji przedmiotu Umowy po zawarciu Umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Czas obowiązywania serwisu umożliwiającego pełną aktualizację
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.termymaltanskie.com.pl
Adres uzyskania siwz Termy Maltańskie Sp. z o.o. ul. Termalna 1, 61-028 Poznań
Data składania wniosków 04/12/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu (61-028), przy ul. Termalnej 1. Miejscem złożenia ofert jest Sekretariat Zamawiającego - I piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Otwarcie ofert nastąpi w dniu składania tj. w dniu 04.12.2015r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu (61-028), przy ul. Termalnej 1, sala konferencyjna (Termalna) - I piętro
Czy unieważnienie Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego - w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy na dostawy i usługi objęte zamówieniem.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)