Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych dla UJK polegające na:
- w razie potrzeby na przeniesieniu wszystkich numerów abonenckich dotychczas wykorzystywanych przez Zamawiającego, których wykaz zawiera Załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia, od dotychczasowych operatorów do własnej sieci z zachowaniem przedmiotowych numerów. Wszelkie czynności proceduralne związane z ewentualnym przeniesieniem numerów od poprzedniego operatora do własnej sieci należą do Wykonawcy wybranego do realizacji zadania.
- świadczeniu na rzecz Zamawiającego usług telekomunikacyjnych pozwalających na prowadzenie 120 jednoczesnych połączeń zewnętrznych -redundantnie w dwóch lokalizacjach w Kielcach oraz dwóch linii ISDN PRA (30B+D) w Piotrkowie Trybunalskim,
-świadczenie na rzecz Zamawiającego usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej z dostępem do sieci Internet wraz z dostawą 129 fabrycznie nowych telefonów komórkowych oraz minimum 2 dodatkowych kart SIM.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek uzyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń i uzgodnień formalno-prawnych wymaganych do uruchomienia systemu, świadczenia usług telekomunikacyjnych i korzystania z numerów abonenckich.
Szczegółowy opis minimalnych wymagań technicznych Zamawiającego, które winien spełniać wdrożony system oraz świadczone usługi składające się na przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
UWAGA
Zamawiający zaprasza do przeprowadzenia wizji lokalnej obiektów
i prezentacji systemu faksów w dniu 01.12.2015 r. o godzinie 11.30. Spotkanie z Wykonawcami odbędzie się przy ul. Świętokrzyskiej 21 E s. 407 w Kielcach.
Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
a)sposób realizacji usług telekomunikacyjnych, reklamacje, odszkodowania za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług muszą być zgodne z przepisami regulującymi tę działalność, a w szczególności z:
-ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2014 r. poz. 243 ze zm.),
- rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej, a także z zawartą umową, której projekt stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji,
b)oferowany sprzęt, musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015 roku, bez śladów użytkowania, aktualnie produkowany na rynku,
c)dostarczony sprzęt winien posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu dla, którego przedmiot zamówienia jest zakupywany,
d)wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej.
Wymagania ogólne dot. gwarancji i serwisu:
a)wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem oraz okres rękojmi min. 28 m-cy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu, o którym mowa w projekcie umowy, o ile zapisy w opisie przedmiotu zamówienia nie stanowią inaczej,
b)w ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowego funkcjonowania usługi,
c)Zamawiający wymaga aby serwis gwarancyjny świadczony był całodobowo przez 7 dni w tygodniu,
d)w przypadku max. 3 napraw gwarancyjnych tego samego modułu,podzespołu, Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu, którego naprawa dotyczy na nowy, w pełni sprawny,
e)w razie wystąpienia awarii sprzętu,urządzeń ( w tym aparatów telefonicznych) Wykonawca w ramach gwarancji zobowiązany będzie do niezwłocznego dostarczenia sprawnego sprzętu zastępczego na czas trwania naprawy sprzętu uszkodzonego,
f)koszty dojazdu serwisu do i z siedziby Zamawiającego, lub przewóz uszkodzonego sprzętu,urządzeń do i po naprawie nie obciążają Zamawiającego w okresie gwarancyjnym. Transport uszkodzonego sprzętu, zapewnia Wykonawca.
Pozostałe warunki dot. gwarancji, rękojmi i serwisu zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
|
Ulica |
ul. Żeromskiego 5
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Kielce
|
Kod Pocztowy |
25-369
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
41 3497277
|
Fax |
41 3497278
|
Internet |
www.ujk.edu.pl
|
Regon |
00000140700000
|
E-mail |
dzp@pu.kielce.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
28
|
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100).
Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien przelać ww. kwotę przed upływem terminu składania ofert na konto, Zamawiającego:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318
Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium - numer sprawy DP/2310/ 81 /15,Usługi telekomunikacyjne
Wykonawca może dołączyć do oferty kopię dowodu wpłaty
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tzn.
- znajdują się w rejestrze przedsiębiorców telekomunikacyjnych, na podstawie art.11 w zw. z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2014 r. poz. 243 ze. zm.), prowadzonym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się metodą spełnia, nie spełnia w oparciu o dołączone do oferty Wykonawcy aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzone przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podstawie art.11 w zw. z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 r. poz. 243 ze zm).
|
Wiedza |
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie tzn. wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum jedną usługę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż: 500 000 zł brutto każda. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się metoda spełnia, nie spełnia w oparciu o załączony do oferty Wykonawcy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (sporządzonego wg załącznika nr 4 do SIWZ).
|
Potencjał |
Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym umożliwiającym realizację zamówienia.Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w zakresie niniejszego warunku.
Ogólny warunek zostanie uznany za spełniony w oparciu o załączone do oferty Wykonawcy oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust.1 ustawy Pzp ( wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ), zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia)
|
Zdolne |
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.
- dysponuje osobą/osobami posiadającymi kwalifikacje w szczególności do świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia- min. 4 osoby (min. 2 osoby odpowiedzialne za część telefoniczną i min. 2 osoby odpowiedzialne za część sieciową)
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się metodą spełnia, nie spełnia w oparciu o załączony do oferty Wykonawcy:
1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzonego wg zał. Nr 5 do SIWZ).
2)Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
|
Sytuacja |
Wykonawca musi posiadać sytuację materialną i finansową umożliwiającą realizację zadania. Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w zakresie niniejszego warunku.
Ogólny warunek zostanie uznany za spełniony w oparciu o załączone do oferty Wykonawcy oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust.1 ustawy Pzp ( wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ), zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia)
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) Formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ).
2) Pełnomocnictwo ( w postaci oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w przypadku:
- Wykonawców wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia tzw. Konsorcja, spółki cywilne;
-Osoba/osoby podpisujące ofertę, nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana:
1. terminu realizacji umowy wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było przewidzieć, w szczególności będących następstwem działania siły wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć, ani któremu nie można było zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizacje przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizacją zamówienia,
2. parametrów technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy,
3. typu dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne), w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania od producenta informacji dotyczącej daty zaprzestania produkcji oferowanego asortymentu i zaoferować w zamian sprzęt o parametrach technicznych i funkcjonalnościach nie gorszych albo lepszych w zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia oraz przedstawić na piśmie propozycję zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej Zamawiającego,
4. ilości nr abonenckich (kart sim) bez konieczności zakupu aparatów telefonicznych, na zasadach określonych w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że wszystkie usługi uruchomione w trakcie trwania umowy zakończą się wraz z upływem terminu na jaki została zawarta umowa podstawowa.
5. wynikająca ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
6. zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku:
1)Ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług w okresie obowiązywania umowy.
2)Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2
ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r- o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3)Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym , ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub zmiany w wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - pod warunkiem, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia. Zmiana o której mowa w zdaniu poprzednim wymaga formy aneksu do umowy.
7.Zmiana wynagrodzenia o której mowa w pkt.6. 2) i 3) nastąpi wyłącznie po przedłożeniu przez Wykonawcę dowodów potwierdzających wpływ zmian o których mowa w pkt. 6. 2) i 3) na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
8.Zmiany o których mowa w pkt.6 obowiązywać będą:
- W przypadku pkt. 1)od daty wejścia w życie zmienionych przepisów o podatku od towarów i usług, dotyczyć będą niezrealizowanej części zamówienia, przy czym kwota wynagrodzenia netto Wykonawcy nie ulegnie zmianie.
- W przypadku pkt. 2) i 3) od pierwszego dnia miesiąca następującego po przedłożeniu dowodów potwierdzających wpływ zmian o jakich mowa w pkt. 6. 2) i 3) na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, nie wcześniej jednak niż od wprowadzenia w życie przepisów dotyczących zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę lub zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniom zdrowotnym lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. W przypadku zmian o których mowa w pkt. 6. 2 i 3) wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wykazanych całkowitych kosztów ponoszonych przez Wykonawcę z tego tytułu.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
dodatkowa ilość kart SIM
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.ujk.edu.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, Dział Zamówień Publicznych,
25-369 Kielce
|
Data składania wniosków |
07/12/2015
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, Kancelaria Ogólna,
25-369 Kielce
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6)ustawy Pzp. Zamówienie uzupełniające stanowić będzie nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
|
Informacje dodatkowe |
WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Wykonawca, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości umowy z nim zawartej.
|