Dostawa tonerów do urządzeń biurowych dla jednostek Policji województwa podkarpackiego

Data publikacji 2015-11-30
Data zakończenia 2015-12-08 12:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 175625 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251208, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do urządzeń biurowych dla jednostek Policji województwa podkarpackiego.
Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być:
1) fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad technicznych i kompletne.
Pod pojęciem - fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów oraz bez śladów uszkodzenia, nieregenerowane w jakimkolwiek stopniu, niepoddane procesowi ponownego napełniania, recyklingu, demontażu lub wymianie jakichkolwiek części w procesie refabrykacji, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszystkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z materiałem eksploatacyjnym,
2) przydatne do użycia w ciągu co najmniej 12 miesięcy od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego,
3) wyprodukowane przez producentów urządzeń do których są przeznaczone lub równoważne,
Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem do którego jest zamówiony (tj. równoważne produkty nie spowodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu), o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia.
4. Zamawiający wymaga aby dostarczony towar objęty był co najmniej 12-miesięczną gwarancją, liczoną od dnia dostarczenia towaru do Zamawiającego.
5. Zamawiający przewiduje prawo opcji do niniejszego zamówienia, oznacza to możliwość rozszerzenia zamówienia o ilości dodatkowe, określone w Załączniku nr 1 do SIWZ w kolumnie nr 7 - Zamówienie z prawem opcji. Realizacja zamówienia rozszerzonego uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego i od wysokości posiadanych środków finansowych przydzielonych na ten cel w budżecie Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Ulica ul. Dąbrowskiego 30
Nr domu 30
Miejscowość Rzeszów
Kod Pocztowy 35-036
Województwo podkarpackie
Tel 017 8582192
Fax 017 8582193
Internet www.podkarpacka.policja.gov.pl
Regon 69031697000000
E-mail b.datadec@podkarpacka.policja.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2018
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie ww. oświadczenia.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenie i dokumentu, o którym mowa w Sekcji III.4.1)
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie ww. oświadczenia.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie ww. oświadczenia.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie ww. oświadczenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 96
Kryt 2 Termin realizacji dostawy
Kryt 2p 4
Adres strony internetowej siwz www.podkarpacka.policja.gov.pl
Adres uzyskania siwz Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie Sekcja Zamówień Publicznych ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów budynek C, pokój nr 18
Data składania wniosków 08/12/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie Sekcja Zamówień Publicznych ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów budynek C, pokój nr 18
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT ze stawką VAT obowiązującą w dniu wystawienia faktury. Wspomniana zmiana wynagrodzenia nie wymaga zmiany umowy poprzez sporządzenie pisemnego aneksu. 2. Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy, a także cen jednostkowych może również ulec zmianie w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, lub b) zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o ile Wykonawca wykaże, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Wynagrodzenie Wykonawcy ulega podwyższeniu, zgodnie z ust. 2, o udokumentowaną przez Wykonawcę kwotę rzeczywiście poniesionych przez niego kosztów określonych w ust. 2. Ciężar udowodnienia poniesionych kosztów w zakresie, o którym mowa w ust. 2 w całości leży po stronie Wykonawcy. 4. Zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 2 następuje co roku, począwszy od drugiego roku kalendarzowego obowiązywania Umowy o kwotę kosztu poniesionego przez Wykonawcę w poprzednim roku kalendarzowym.
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający na podstawie § 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231) wymaga, aby Wykonawca w wykazie dostaw wykazał, tylko te dostawy, które odpowiadają rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Do tych dostaw Wykonawca złoży dowody, określające, czy te dostawy zostały wykonane w sposób należyty. Dowodami, o których mowa powyżej są: a) poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Inne dokumenty 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: 1) warunki opisane w Sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia spełniają łącznie, 2) warunek dotyczący, potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy spełniają każdy z osobna. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, musi przybierać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis osoby pod treścią oświadczenia spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania, określonej w art. 26 ust. 2b ustawy. UWAGA! 4. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: 1) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, 4) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonaniu zamówienia. 5. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nie udostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Sekcji III.4.2) tiret 2 niniejszego ogłoszenia, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w poprzednim punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub notariuszem. 8. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 9. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i załączonych do oferty dokumentów. 10. Wszelkie oświadczenia należy złożyć w oryginale. Dokumenty mają być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 12. Złożone oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 13. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust 2 b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 14. Zasady udziału podmiotów występujących wspólnie w tym spółek cywilnych: 1) Zamawiający wymaga, w oparciu o art. 23 ust. 2 ustawy, dołączenia do oferty dokumentu pełnomocnictwa do reprezentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udzielonego podmiotowi wiodącemu przez wszystkie podmioty występujące wspólnie (także przez przedsiębiorców spółki cywilnej, chyba, że ofertę i wszystkie dokumenty składane z ofertą przez spółkę cywilną podpiszą wszyscy jej wspólnicy i wszyscy wspólnicy złożą odrębne oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy /Załącznik nr 4 do SIWZ/, o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy /Załącznik nr 5 do SIWZ/ i informację dotyczącą przynależności do grupy kapitałowej) obejmującego upoważnienie do złożenia oferty albo do złożenia oferty i podpisania umowy w imieniu i na rzecz podmiotów występujących wspólnie. Jeżeli pełnomocnik w imieniu mocodawców podpisuje także oświadczenie wiedzy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w tym określone w art. 22 ust. 1 ustawy, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz informację dotyczącą przynależności do grupy kapitałowej udzielone pełnomocnictwo ma zwierać umocowanie do złożenia oświadczeń w tym zakresie, 2) każdy członek podmiotu występującego wspólnie jest obowiązany do złożenia odrębnego oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy (Załącznik nr 5 do SIWZ) i informacji/listy dotyczącej przynależności do grupy kapitałowej, w sposób określony do reprezentacji tego podmiotu oraz dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 wskazanych w Sekcji III.4.2) tiret 2 niniejszego ogłoszenia. 3) w przypadku oferty wspólnej na formularzu ofertowym należy wymienić z nazwy z podaniem adresu wszystkie podmioty ubiegające się o wspólne udzielenie niniejszego zamówienia - z zaznaczeniem lidera/pełnomocnika. 4) wszelka korespondencja między Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem mocodawców. 15. Jeżeli Wykonawcę w toku postępowania reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo musi mieć formę oryginału albo kopii potwierdzonej notarialnie. Dokument udzielonego pełnomocnictwa należy dołączyć do oferty. 16. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby producenci oferowanych materiałów eksploatacyjnych posiadali następujące certyfikaty: 1) certyfikat potwierdzający, że proces produkcji materiałów przebiega zgodnie z normą ISO-9001 lub równoważny, 2) certyfikat ISO-14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko. UWAGA! Zamawiający nie wymaga załączenia ww. certyfikatów do oferty. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych Zamawiający wymaga dołączenia jedynie oświadczenia, że przedmiotowe produkty posiadają ww. certyfikaty. 17. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych (zamienników), Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty oświadczenia, iż ich zastosowanie nie spowoduje obniżenia jakości pracy urządzeń biurowych, że są to materiały o parametrach i właściwościach, co najmniej równych parametrom materiałów oryginalnych ze znakiem firmowym producenta sprzętu, do którego są przeznaczone.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)