Zakup wraz z dostawą do Zamawiającego sprzętu komputerowego dla potrzeb Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie

Data publikacji 2015-11-30
Data zakończenia 2015-12-08 10:30:00
Instytucja Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 175763 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302132007, 302130005, 302312504, 486240008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa Zakup wraz z dostawą do Zamawiającego sprzętu komputerowego dla potrzeb UPJPII

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na 2 ZADANIA . Wykonawca może wybrać jedno lub dwa ZADANIA i na nie złożyć ofertę.
Wykonawca składający ofertę na dane ZADANIE przedmiotu zamówienia musi złożyć ofertę na wszystkie wymienione przez Zamawiającego pozycje w danym zadaniu;
Zamawiający dokona wyboru oferty na każde ZADANIE przedmiotu zamówienia osobno - wybór najkorzystniejszej oferty spośród złożonych na dane zadanie zamówienia - na podstawie kryteriów oceny ofert;

W przypadku okoliczności unieważnienia postępowania Zamawiający unieważni postępowanie tylko w danym ZADANIU

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla:


ZADANIE NR 1 - laptopy, tablety
ZADANIE NR 2 - komputery stacjonarne , monitory


Wymagania wspólne:

1. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy ( nie używany) oraz dostarczony w oryginalnych opakowaniach i objęty gwarancją na zasadach określonych w SIWZ.
2. Termin realizacji zadań - wg oferty - zgodnie z pkt 5 Rozdziału I -instrukcji dla wykonawców SIWZ je4dnak nie dłużej niż do 14 dni od daty zawarcia umowy.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i własnym transportem.
3. Wykonawca zapewni bezpieczeństwo transportu, tzn. zapewni właściwe opakowanie chroniące Przedmiot zamówienia przed uszkodzeniami .
4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość i ilość przekazanego sprzętu.
5. Własność przedmiotu zamówienia przechodzi na Zamawiającego z chwilą uregulowania płatności wynikającej z faktury
6. Dokumenty /oświadczenia potwierdzające, że dostarczony sprzęt posiada stosowne dla swojego przeznaczenia np. atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa (jeżeli są dla danego artykułu wymagane prawem). Dokumenty/oświadczenia, jak również inne informacje, np. wskazanie stron internetowych, linków, Wykonawca odpowiednio załączy do oferty lub zamieści w treści oferty (np. w rubryce 7 Formularza cenowego).

7. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. że zastosowane przez Wykonawcę inne niż wymienione w SIWZ rozwiązania binarne, systemowe, technologiczne i materiałowe muszą być o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, nazwy lub pochodzenia, wskazanie to (wzorzec ten) ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu, każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 Pzp).
Wykonawca, przy oferowaniu rozwiązań sprzętowo - programowych innych niż wzorcowe wskazane w SIWZ, musi szczegółowo wykazać w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ. W tym celu, zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy i dokumenty pozwalające Zamawiającemu na skuteczną ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów z wymaganiami SIWZ.
Wykonawca poda w ofercie wykaz zastosowanych produktów (rozwiązań) równoważnych, z uwzględnieniem, w szczególności, nazwy producenta, modelu oferowanego urządzenia oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (katalogi, foldery, prospekty, itp.)
Zastosowane technologie oraz użyte materiały powinny spełniać wszystkie obowiązujące normy i być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej.
Wskazane w SIWZ nazwy własne, symbole, modele, typy i itp. mają jedynie charakter wzorcowy.

Opis

Zgodnie z ilościami i opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZZgodnie z ilościami i opisem zawartym w załączniku nr 2 i Złączniku I do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Ulica ul. Kanonicza 25
Nr domu 25
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-002
Województwo małopolskie
Tel 12 421 68 48 wew. 624
Fax 12 421 68 48 wew. 624
Regon 00387191300000
E-mail zp@upjp2.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Zgodnie z art. 45 ust. 2 Ustawy prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru załącznika nr 1 do formularza oferty (oryginał) W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
Wiedza Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru załącznika nr 1 do formularza oferty (oryginał) W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
Potencjał Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru załącznika nr 1 do formularza oferty (oryginał) W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru załącznika nr 1 do formularza oferty (oryginał) W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru załącznika nr 1 do formularza oferty (oryginał) W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Do oferty należy także załączyć: 1. Wypełniony formularz OFERTY 2. Formularz cenowy (szczegółową kalkulację ) oferowanego sprzętu z wyszczególnieniem sprzętu wymienionego w Załączniku 11 do ustawy o podatku od towarów i usług VAT (na Formularzu cenowym) 3. Dokumenty -oświadczenia potwierdzające, że dostarczony sprzęt posiada stosowne dla swojego przeznaczenia np. atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa. Dokumenty -oświadczenia, jak również inne informacje, np. wskazanie stron internetowych, linków, Wykonawca odpowiednio załączy do oferty lub zamieści w treści oferty (np. w rubryce 7 Formularza cenowego). 4. Opisy techniczne i-lub funkcjonalne lub katalogi producenta (wskazujące w szczególności oferowany typ, rodzaj , model, numer katalogowy, charakterystykę produktu, konfigurację itp.) pozwalające na ocenę zgodności oferowanego sprzętu oraz ich parametrów z wymaganiami Załącznika A i-lub B do SIWZ 5. oryginały pełnomocnictw lub kopie poświadczone przez notariusza lub osoby wystawiające pełnomocnictwo (zgodnie z KRS lub CEiDG), jeśli umocowanie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji; 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 7. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zmiana ceny, przedmiotu zamówienia lub umówionego terminu wykonania Zamówienia może nastąpić, jeżeli wykonanie umowy na dotychczasowych warunkach będzie niemożliwe z powodu: a) w sytuacji wstrzymania lub wycofania produktu z rynku, zakończenia jego produkcji, w tym jego elementów - dot. przedmiotu umowy; b) zmiany terminu realizacji zamówienia - ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, dotyczące w szczególności braku przygotowania (przekazania) miejsca realizacji dostawy oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny będące konsekwencją zaistnienia zdarzeń spowodowanych przez siłę wyższą. c) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody o znacznych rozmiarach; d) wydłużenie terminu gwarancji w przypadku wydłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę; e) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; f) wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT do poszczególnych wykonanych usług stanowiących przedmiot umowy, które zostały zrealizowane po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany stawki podatku VAT.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin dostawy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.upjp2.edu.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, ul. Bernardyńska 3, 31-002 Kraków Biuro Zamówień Publicznych pok. 100
Data składania wniosków 08/12/2015
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Oferty należy składać w: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, ul. Bernardyńska 3, 31-069 Kraków, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 100
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)