dostawa ścianki reklamowej dla Działu Promocji Politechniki Gdańskiej

Data publikacji 2015-11-30
Data zakończenia 2015-12-08 10:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 324196 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa ścianki reklamowej dla Działu Promocji Politechniki Gdańskiej
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ).
3.Przedmiot zamówienia obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji.
4.Zakres i wielkość zamówienia podstawowego: 1 sztuka ścianki reklamowej
5.Zamawiający przewiduje prawo opcji w niniejszym postępowaniu
6.Zakres i wielkość zamówienia objętego prawem opcji:
a)1 sztuka stelaża - przez stelaż należy rozumieć wszystkie elementy ścianki z wyłączeniem trybunki i paneli graficznych (pasujący do paneli graficznych z zamówienia podstawowego) oraz
b)1 komplet paneli graficznych z nadrukiem (pasujące do stelaża i trybunki z zamówienia podstawowego)
7.Zamawiający będzie udzielać zamówień w ramach prawa opcji w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania Zamawiającego na:
1)stelaż
2)komplet paneli graficznych z nadrukiem

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Gdańska
Ulica ul. Narutowicza 11/12
Nr domu 11/12
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-233
Województwo pomorskie
Tel 58 3472400
Fax 58 3472913
Internet www.pg.edu.pl
Regon 00000162000000
E-mail dzp@pg.gda.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ).
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Na postępowanie należy złożyć wypełniony druk: Oferta (zał. nr 1 do SIWZ) oraz formularze rzeczowo-cenowe (załącznik nr 2A, 2B do SIWZ)2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 Ustawy Pzp); 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 Ustawy Pzp; 2) Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy; 4) Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną, musi zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje także pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów; 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy; 7)Dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdz. V ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia muszą być złożone przez każdego Wykonawcę (każdy z Wykonawców składa je w imieniu własnym); 9) Dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdz. V ust. 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawcy składają wspólnie. 10) Warunki udziału w postępowaniu określone w rozdz. IV SIWZ ust. 1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie; 11) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3. W postępowaniu należy złożyć również Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą oraz opcjonalnie: pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: a.zmiana ceny spowodowana zmianą obowiązujących stawek podatkowych: cena umowy brutto może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT, na skutek zmiany obowiązujących przepisów, a płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury; b.zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy; c.zmiana nazwisk pracowników uprawnionych do składania i odbioru zamówień; d.wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, leżącego poza zasięgiem i kontrolą stron; e.przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania przez zamawiającego zakresu rzeczowego i finansowego umowy (łącznie z opcją). 2.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają dla swej ważności zgody drugiej strony oraz zachowania formy pisemnej aneksu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin dostawy zamówienia podstawowego
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.dzp.pg.gda.pl
Adres uzyskania siwz Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, Gmach Główny Skrzydło B pok. 213, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk (dotyczy wersji papierowej).
Data składania wniosków 08/12/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, Gmach Główny Skrzydło B pok. 213, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Otwarcie ofert nastąpi w dniu 8.12.2015 r. o godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach Główny, sala kolegialna - pok. 272, 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej 3. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. 5. Dane do kontaktu z Zamawiającym: Adres e-mail: dzp@pg.gda.pl Faks: (58) 347 29 13
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)