DOSTAWA LICENCJI SYSTEMU OPERACYJNEGO

Data publikacji 2015-12-01
Data zakończenia 2015-12-10 08:45:00
Instytucja Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 176491 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 40 sztuk licencji systemu operacyjnego przeznaczonego do wykonania instalacji na komputerze klasy PC o parametrach zgodnych z opisem zawartym w Specyfikacji - załącznik nr 1 do wzoru umowy.
Forma i rodzaj licencji dla systemów operacyjnych dostarczanych Zamawiającemu musi być zgodna z warunkami licencjonowania produktu określonymi przez jego producenta, odnoszącymi się do użytkowników licencji, których wielkość i profil działalności odpowiadają wielkości i profilowi działalności Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczony przedmiot umowy minimum w zakresie i czasie oferowanym przez producenta przedmiotu umowy. Jeśli gwarancja oferowana przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres lub czas, niż zapewniana przez producenta przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z przedmiotem umowy warunków udzielanej przez siebie gwarancji w formie pisemnej. Do wyceny oferty należy przyjąć 23% stawkę podatku od towarów i usług VAT.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Ulica ul. Grażyńskiego 5
Nr domu 5
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-126
Województwo śląskie
Tel 32 258 20 21-25
Fax 32 258 20 25, 41 63 167
Regon 24103162000000
E-mail przetargi@kzgm.katowice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 5
Zaliczka Nie
Uprawnienie Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Wiedza Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Potencjał Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zdolne Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Sytuacja Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 1do SIWZ; wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ; pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/ów, złożone w oryginale bądź kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Inne oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ: Oświadczenie o akceptacji warunków płatności określonych przez Zamawiającego; Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami zamówienia i ich akceptacji bez zastrzeżeń; Oświadczenie o związaniu ofertą na czas wskazany w specyfikacji; Oświadczenie o zapoznaniu się z wzorem umowy i akceptacji bez zastrzeżeń; Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami i warunkami opisanymi w ustawie oraz określonymi przez Zamawiającego w SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie określonym we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ: zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: zmiany stawki podatku VAT (w przypadku zmiany stawki VAT, podlega ona zmianie od dnia wejścia w życie nowych stawek, zgodnie z wystawioną fakturą. Zapis zdania poprzedniego nie zwalnia z obowiązku sporządzenia aneksu do umowy, który powinien być sporządzony w zakresie zapisów § 3 ust. 1), zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy: zaistnienia przyczyn niezależnych od działania Stron, których przy zachowaniu wszelkich należnych środków nie można przewidzieć, uniknąć ani im zapobiec, siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej (pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności zdarzenia i okoliczności takie jak: klęska żywiołowa, strajk spowodowany przez inne osoby niezwiązane z realizacją umowy itp.). Zmiany zakresu realizacji usługi: nastąpi zmiana struktury organizacyjnej Zamawiającego. Zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.kzgm.katowice.pl
Adres uzyskania siwz Dział Organizacji Przetargów, ul. Mieszka I 2, 40-877 Katowice
Data składania wniosków 10/12/2015
Godzina składania wniosków 08:45
Miejsce 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5 - sekretariat, I piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)