Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Syrokomli 6
|
Nr domu |
6
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
03-335
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 188 51 62
|
Fax |
22 188 51 63
|
Internet |
www.rewita.pl
|
Regon |
14299025400000
|
E-mail |
zp@dwwam.pl; sekretariat@dwwam.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówień uzupełniających będą roboty tego samego rodzaju co roboty stanowiące przedmiot zamówienia podstawowego.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/03/2016
|
Wadium |
Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 43000,00 PLN słownie czterdzieści trzy tysiące złotych. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z poźn. zm. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wymaganą kwotę należy przelać na konto zamawiającego PEKAO S.A. 75 1240 6292 1111 0010 3708 8911, z dopiskiem Wadium - REMONT DOMU WCZASOWEGO SYRENKA w WDW RYNIA. sprawa nr: DW/ORYN/PZP/11/2015. Datą wniesienia wadium w pieniądzu będzie data wpływu na konto zamawiającego. W przypadku przelewu wadium na konto zamawiającego zaleca się załączenie do oferty potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądze, oryginał dokumentu należy dostarczyć do miejsca wskazanego ust. 12.1 specyfikacji przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena spełniania warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Wiedza |
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada pozytywne i udokumentowane doświadczenie w realizacji robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia, tzn. ,że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegająca na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie budynku hotelowego lub o podobnym przeznaczeniu np. pawilon wczasowy, uzdrowiskowy, motel, hotel, internat, bursa o wartości łącznej brutto 1 800 000,00 zł . Należy wykazać, iż jedna z dwóch w/w wymienionych robót budowlanych polegała na dostawie wraz z instalacją i uruchomieniem dźwiękowego systemu ostrzegania DSO oraz systemu sygnalizacji pożaru SSP odpowiadające swoim rodzajem tym, które stanowią przedmiot zamówienia, o wartości brutto co najmniej 280 000,00 złotych. Wykonawca zobowiązany jest wykazać czy wykonał roboty w sposób należyty oraz czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz robót zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ
|
Zdolne |
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane.
Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował co najmniej jednym Kierownikiem Budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń. Zamawiający wymaga również by Wykonawca dysponował osobą lub osobami uprawnionymi do kierowania robotami branżowymi w zakresie: konstrukcyjno - budowlanym, instalacyjnym w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnym w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca złoży wykaz osób (kierownik budowy i kierowników robót budowlanych w poszczególnych branżach), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ).
|
Sytuacja |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 zł (pięćset tysięcy złotych).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Dokumenty potwierdzające równoważność proponowanych przez wykonawcę materiałów i urządzeń należy obowiązkowo załączyć do oferty. Propozycja równoważnych (innych) materiałów i urządzeń jest możliwa tylko i wyłącznie na etapie składania oferty wykonawczej. Zamawiający, w uzasadnionych przez wykonawcę przypadkach, może wyrazić zgodę na zastosowanie rozwiązań równoważnych w trakcie trwania umowy, jednakże działanie takie jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego, wobec którego Wykonawca nie może rościć żadnych praw. Nie dołączenie do oferty żadnych dokumentów potwierdzających równoważność zawartych w SIWZ materiałów i urządzeń, traktowane będzie jak przyjęcie wszelkich rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w treści SIWZ i dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach bez zmian.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami którymi będzie dysponował Wykonawca załącznik nr 5 do SIWZ o braku podstaw do wykluczenia.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
|
Inne dokumenty |
Zakres zamówienia powierzony podwykonawcom - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji (jeżeli dotyczy). Wypełniony druk Oferta - stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. Wykaz - Zakres zamówienia powierzony podwykonawcom - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji (jeżeli dotyczy). 3Wykaz materiałów zamiennych - dotyczy wykonawców składających oferty zawierające rozwiązania równoważne w zakresie materiałów i urządzeń, dla których zamawiający wskazał w dokumentacji przetargowej nazwy producentów (jeżeli dotyczy) wraz z dokumentami potwierdzającymi równoważność. Pełnomocnictwo: dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z odpisu z właściwego rejestru). Dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy oraz określa warunki niniejszej zmiany w paragrafie 20 umowy, która stanowi załącznik i integralną część SIWZ. 1. Zmiana istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna na zasadach wskazanych w ust. 2-6 z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu Umowy poza zakres przedmiotowy Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy 2.Zmiana może obejmować: 1) zmiany wprowadzone przez Zamawiającego polegające na wprowadzeniu rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej inwestycji, zmiana taka może być spowodowana: a) pojawieniem się na rynku materiałów, urządzeń lub przedmiotów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego w ramach Umowy obiektu lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, c) zaprzestania produkcji materiałów budowlanych, których użycie Zamawiający przewidział przy realizacji przedmiotu umowy, d) zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Każdorazowo na zmiany, o których mowa w lit. a-c) zgodę musi wyrazić projektant sprawujący nadzór autorski. Szczegółowy zakres robót zamiennych musi być udokumentowany. Wprowadzenie robot zamiennych nie może wpłynąć na kwotę wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 2) ograniczenie zakresu robót, pominięcie jakiejkolwiek części robót, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności przedmiotu umowy lub na skutek sytuacji, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie podpisania Umowy. 3) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót, wymuszone okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć, które nie wynikają z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w tym zmianę terminu końcowego realizacji niniejszej Umowy, gdy są spowodowane: a) działaniami osób trzecich np. właściwych instytucji, organów b) warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi realizację Umowy, c) siłą wyższą, d) koniecznością podjęcia zamówień dodatkowych (w ramach odrębnego zamówienia, niezbędnych dla prawidłowej realizacji Umowy wpływających na kolejność i termin wykonywania robót, e) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: opóźnienia, utrudnienia robót, zawieszenia robót lub inne przeszkody leżące po stronie Zamawiającego. f) potrzebą usunięcia ujawnionych sprzeczności lub wad w dokumentacji projektowej i STWiORB, z zastrzeżeniem zapisu paragrafu 4 Umowy. 4) zmianę zakresu robót planowanych do powierzenia podwykonawcom w szczególnie uzasadnionych przypadkach, wymuszonych okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć, które nie wynikają z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 5) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Zamawiającego lub Wykonawcę, w innych przypadkach aniżeli opisane w Umowie, a wymagające podpisania aneksu, w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same lub wyższe kwalifikacje jak osoby wskazane w Umowie. 3. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmian spełniającą wymogi określone w ust. 2 wraz z tą propozycją przedłoży: 1 opis proponowanych zmian i harmonogram wykonania zmian, 2 propozycję dotyczącą jakichkolwiek koniecznych modyfikacji w Harmonogramie i szacunek w jaki sposób zakładane zmiany wpłyną na termin realizacji przedmiotu umowy, 3 szacunki dotyczące wpływu zmian na wynagrodzenie należne Wykonawcy wraz z uzasadnieniem. 4 uzasadnienie zmiany, w tym wykazanie przesłanek opisanych w ust. 2, 4 Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający, w porozumieniu z Inspektorem Nadzoru inwestorskiego, (w zależności od przypadku) w terminie 14 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany bądź w tym terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmian, przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmian, spełniającą wymogi opisane w ust 3. 5 W przypadku upływu terminu podanego w ust. 4, traktuje się iż propozycja wprowadzenia zmian została odrzucona. 6 Do przesłanych zmodyfikowanych propozycji zmian mają zastosowanie postanowienia ust 4-5. 7 W przypadku przyjęcia propozycji zmian wchodzą one w życie pod warunkiem objęcia ich pisemnym aneksem. 8 Zmiany muszą być uwzględnione przez Wykonawcę w uaktualnionym Harmonogramie zgodnie z postanowieniami §5 niniejszej Umowy. 9 Zmiana nie może powodować zmiany terminu, o którym mowa w §4 ust 3, jeżeli jest skutkiem nieprawidłowego działania lub zaniechania Wykonawcy. 10 Kwota wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w paragrafie 6 ust 1 zostanie skorygowana w związku z wprowadzonymi zmianami w następujący sposób: 1 jeżeli zmiany wprowadzone na mocy postanowień niniejszej Umowy polegają na pominięciu jakiejkolwiek części robót, kwota wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w paragrafie 6 ust. 1 zostanie zmniejszona o wartość nie wykonanych robót ustaloną na podstawie kosztorysu załączonego do Oferty złożonej przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zakończonego zawarciem niniejszej Umowy. 2 jeżeli zmiany wprowadzone na mocy postanowień niniejszej Umowy polegają na zastosowaniu rozwiązań zamiennych robót, o których mowa w ust. 2 pkt 1, kwota, o której mowa w paragrafie 6 ust. 1 podlega w pierwszej kolejności zmniejszeniu o wartość niewykonanych robót na zasadach określonych w pkt 1 a następnie zwiększeniu o wartość wykonanych robot zamiennych przy zastosowaniu postanowień pkt 3 lub 4, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie określone w paragrafie 6 ust.1 nie ulegnie zwiększeniu. 3) jeżeli roboty wynikające ze zmian wprowadzonych zgodnie z postanowieniami niniejszej Umowy odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, cena jednostkowa określona w kosztorysie ofertowym, używana jest do wyliczenia wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w paragrafie 6 ust. 1 Umowy. 4 jeżeli roboty wynikające ze zmian wprowadzonych postanowieniami niniejszej Umowy, nie odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Zamawiającego kalkulację ceny jednostkowej robót z uwzględnieniem cen czynników produkcji nie wyższych od określonych zgodnie z paragrafie 6 ust. 2 Umowy oraz cen nie wyższych od średnich cen materiałów, sprzętu i transportu publikowanych w wydawnictwie Sekocenbud. w miesiącu, w którym kalkulacja jest sporządzana oraz nakładów rzeczowych określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych KNR, a w przypadku robót, dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nakładów własnych zaakceptowanych przez Zamawiającego. 11 Każda zmiana do Umowy wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do umowy - Aneksu.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji i rękojmi za wady
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.rewita.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o, Oddział WDW w Ryni, ul Wczasowa 59, 05-127 Białobrzegi, pokój AR-7 - kancelaria.
|
Data składania wniosków |
16/12/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o, Oddział WDW w Ryni, ul Wczasowa 59, 05-127 Białobrzegi, pokój AR-7 - kancelaria.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|