Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Sinevia Sp. z o. o.

Data publikacji 2015-12-01
Data zakończenia 2015-12-09 09:45:00
Instytucja SINEVIA Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania,
  • Systemy operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 325084 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302131006, 481000009, 486200000, 483000001, 302321108, 302320004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Sinevia Sp. z o. o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizacje dostaw i ilości przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 2 do SIWZ - Wzór formularza cenowego. Dostawa realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy do:
1. Biuro - Siedziba Zarządu - Sinevia Sp. z o.o., 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki ul. Paderewskiego 6;
2. Sinevia Sp. z o. o., 63-700 Krotoszyn, ul. 56-Pułku Piechoty Wielkopolskiej 12;
3. Sinevia Sp. z o. o., 62-200 Gniezno, ul. Jana III Sobieskiego 20;
4. Sinevia Sp. z o. o., 37-500 Jarosław, ul. 3-go Maja 80d
(w ilościach zgodnych z załącznikiem nr 2 do projektu umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ i załącznikiem nr 2 do SIWZ - Wzór formularza cenowego)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa SINEVIA Sp. z o.o.
Ulica ul. Tytusa Chałubińskiego 3A
Nr domu 3A
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-004
Województwo mazowieckie
Tel 22 101 21 00 do 03
Fax 22 101 21 04
Internet www.sinevia.pl
Regon 14298987700000
E-mail roman.bielanski@sinevia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy, w zakresie nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostawami polegającymi na dostawie sprzętu komputerowego (Zamawiający rozumie przez sprzęt komputerowy dostawy: komputerów przenośnych, notebooków, monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek) oraz oprogramowania komputerowego o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto każda.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Dla Zamawiającego wystarczającym jest przedstawienie przez Wykonawcę wykazu, który zawiera główne dostawy tj. dostawy określone (powyżej) w opisie sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający nie oczekuje informacji o wszystkich dostawach, w tym o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wraz z ofertą w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia: 1) oświadczenia, o zaoferowanym przedmiocie zamówienia - zgodnego z załącznikiem nr 9 do SIWZ; 2) dla komputerów stacjonarnych (wymienionych w pkt 1 - załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia): - certyfikatu ISO9001:2000 (lub równoważnego) dla producenta sprzętu, - ENERGY STAR 6.0. - deklaracji zgodności CE, - dokumentu poświadczającego, że oferowane stacje robocze spełniają kryteria środowiskowe, w tym są zgodne z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki, - deklaracji poświadczającej głośność oferowanej jednostki mierzonej zgodnie z normą ISO 9269 (lub równoważną), w pozycji operatora w trybie IDLE - maksymalnie 26 dB (należy załączyć raport niezależnej akredytowanej jednostki badawczej), - opublikowane na stronie konsorcjum BapCo - tzw. Full Disclosure Reports lub załączone do oferty wyniki testów wydajności procesora, zapewniających wydajność całego oferowanego komputera w następujących scenariuszach: a) Office Productivity min 1150 pkt w teście SysMark® 2014 b) Media Creation min 1190 pkt w teście SysMark® 2014 c) Data/Financial Analysis min 1400 pkt w teście SysMark® 2014 d) SM 2014 Overall Rating min 1240 pkt w teście SysMark® 2014 zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ, w pkt 1, w tabeli, w wierszu procesor, e) dokumenty potwierdzające iż firma serwisująca komputery posiada ISO 9001 (lub równoważny) na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta komputera, f) oświadczenie producenta komputera lub jego przedstawiciela w kraju, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem; 3) dla notebooków (wymienionych w pkt 2 - załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia): - certyfikatu ISO9001:2000 (lub równoważnego) dla producenta sprzętu, - ENERGY STAR 6.0, - deklaracji zgodności CE, - potwierdzenia spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki, - deklaracji poświadczającej głośność oferowanej jednostki mierzonej zgodnie z normą ISO 9269 (lub równoważną), w pozycji operatora w trybie IDLE - maksymalnie 26 dB (należy załączyć raport niezależnej akredytowanej jednostki badawczej), - wyników testów wydajności zapewniających wydajność całego oferowanego notebooka (Performance Qualification Rating w scenariuszu Office Productivity) min 1170 pkt w teście MobileMark® 2014 oraz czas pracy na baterii (MobileMark 2014 Battery Life) wyrażony w minutach nie mniej niż 550 min w teście MobileMark® 2014 zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ, w pkt 2, w tabeli, w wierszu procesor i bateria, - dokumenty potwierdzające iż firma serwisująca komputery posiada ISO 9001 (lub równoważny) na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta komputera, - oświadczenie producenta komputera lub jego przedstawiciela w kraju, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem; 4) dla mini PC (wymienionych w pkt 3 - załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia): - certyfikatu ISO9001:2000 (lub równoważnego) dla producenta sprzętu, - dokumentu poświadczającego, że oferowane stacje robocze produkowane są zgodnie z normą ISO-14001 (lub równoważną), - deklaracji zgodności CE, - opublikowane na stronie http://www.cpubenchmark.net) testy PassMark PerformanceTest o wyniku co najmniej 4000 punktów PassMark CPU Mark na zaoferowany procesor x64 - dwurdzeniowy, taktowany zegarem co najmniej 3.00 GHz, pamięć cache co najmniej 3 MB co najmniej 4 wątkowy lub procesor o równoważnej wydajności, - oświadczenie producenta komputera lub jego przedstawiciela w kraju, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem; 5) dla urządzeń wielofunkcyjnych (wymienionych w pkt 8 załącznika nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia): - opisu technicznego oferowanych rozwiązań (proszę o wypełnienie dodatkowej (pustej) kolumny zawartej w załączniku nr 3 do SIWZ w pkt 13 - Formularz oferty ), - broszur produktowych.
Inne dokumenty Pełnomocnictwo lub umocowania prawnego w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie, udzielonego osobie/osobom podpisującej/podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega zmianę umowy w części dotyczącej terminu jej wykonania oraz wysokości wynagrodzenia w przypadku potrzeby uwzględnienia przy jej wykonaniu zmian dokumentacji technicznej oraz w razie konieczności wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub, gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
Kod kryterium B
Adres strony internetowej siwz www.sinevia.pl
Adres uzyskania siwz SINEVIA Sp. z o. o., 05-100 Nowy Dwór Maz., ul. Paderewskiego 6, pokój 318
Data składania wniosków 09/12/2015
Godzina składania wniosków 09:45
Miejsce SINEVIA Sp. z o. o., 05-100 Nowy Dwór Maz., ul. Paderewskiego 6, Kancelaria, I piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
Czy unieważnienie Nie
Kryt 1p 80
Kryt 2 Długość okresu gwarancji
Kryt 2p 20
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)