Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa artykułów medycznych w podziale na 15 pakietów

Data publikacji 2015-12-01
Data zakończenia 2015-12-10 10:00:00
Instytucja Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura L 74/34 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 326366 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331910005, 229930007, 349284806, 337700008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa artykułów medycznych w podziale na 15 pakietów
WYKAZ części/pakietów:
1) igły , strzykawki, przyrządy do infuzji, wenflony - część 1
2) rękawiczki - część 2
3) wata, gaza, lignina - część 3
4) opaski dziane, elastyczne, przylepce, gaziki - część 4
5) materiały do sterylizacji - część 5
6) żel do aparatów ekg i usg - część 6
7) szpatułki drewniane - część 7
8) papiery termoczułe do aparatów ekg, usg i laboratoryjnych oraz jednorazowe
ustniki do spirometru, gruszki, elektrody - część 8
9) wzierniki uszne do otoskopów - część 9
10) pojemniki na odpady medyczne - część 10
11) wzierniki ginekologiczne - część 11
12) szczoteczki cytologiczne - część 12
13) szkiełka do cytologii - część 13
14) osłonki medyczne ginekologiczne na sondy usg - część 14
15) podkłady jednorazowe na kozetki lekarskie - część 15
do przychodni rejonowych należących do SZPZLO W-wa Wawer tj. do:
- Przychodni Rejonowej Nr 1 przy ul. J. Strusia 4/8 ( Marysin Wawerski)
- Przychodni Rejonowej Nr 2 przy ul. Patriotów 170 (Radość)
- Przychodni Rejonowej Nr 3 przy ul. Żegańskiej 2C (Międzylesie)
- Przychodni Rejonowej Nr 4 przy ul. Begonii 10 (Marysin Wawerski)
- Przychodni Rejonowej Nr 5 przy ul. Trakt Lubelski 167 (Zerzeń)
- Przychodni Rejonowej Nr 6 przy ul. Patriotów 46/48 (Falenica)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym również wielkości dostaw i ich rodzaje przedstawiono w kosztorysach ofertowych (odpowiednio dla części), stanowiących załączniki od 4.1 do 4.15 do SIWZ oraz w pkt. 3.6 niniejszej SIWZ.
Wymagany termin ważności towarów min. 6 miesięcy od dnia dostarczenia danej partii towaru - dot. wszystkich części

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer
Ulica ul. Strusia 4/8
Nr domu 4/8
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 04-564
Województwo mazowieckie
Tel 22 590 09 23
Fax 22 812 07 96
Internet www.zoz-wawer.waw.pl
Regon 01307618300000
E-mail mpason@o2.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 15
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium nie dot.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunków zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 według załącznika nr 5 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunków zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 według załącznika nr 5 do SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunków zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 według załącznika nr 5 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunków zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 według załącznika nr 5 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunków zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 według załącznika nr 5 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Artykuły medyczne będą spełniały wymagania techniczne określone w poz. 3 SIWZ oraz w tabeli kosztorysów ofertowych ( łącznie stanowiących opis przedmiotu zamówienia) Zaproponowane artykuły medyczne są dopuszczone do obrotu i użytku na terenie RP, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustaw w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w pkt. 5.1.3 SIWZ poprzez dokonanie analizy właściwych dokumentów: a) załączonego oświadczenia potwierdzającego dopuszczenie do obrotu oferowanych produktów na terenie RP, zgodnie z przepisami prawa z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) ulotek, katalogów, kart charakterystyki, innych dokumentów potwierdzających spełnienie parametrów określonych w kosztorysach ofertowych w zał. nr 4.1-4.15 do SIWZ - dot. wszystkich pozycji ujętych w kosztorysach. c) próbek towaru - dot. pakietów nr 8,11,12,15 wymagane próbki: - ustniki do spirometrów - 1 szt. ustników określonych w poz. 4 kosztorysu ofertowego ( zał. nr 4.8 do SIWZ) - wzierniki ginekologiczne - po 1 sztuce każdego rozmiaru wzierników - szczoteczki cytologiczne - 1 szt. - podkłady jednorazowe na kozetki lekarskie - min. po 2 metry każdego rodzaju podkładu.
Inne dokumenty W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, należy przedłożyć w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) - wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących okolicznościach: - nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę ( np. dane rejestrowe) - uległa zmianie nazwa handlowa produktu, numer katalogowy, sposób konfekcjonowania lub ilość sztuk w opakowaniu o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta i potwierdzone stosownym dokumentem - uległa zmianie stawka podatku VAT, - wycofano produkt z rynku, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, - zaprzestano produkcji, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, - zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. - w przypadku gdy, przed upływem terminu obowiązywania umowy nie zostanie wyczerpana kwota wartościowa dla poszczególnych części/pakietów umowa może zostać przedłużona do czasu realizacji pełnego zamówienia.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin dostawy cząstkowej
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.zoz-wawer.waw.pl
Adres uzyskania siwz SZPZLO Warszawa Wawer ul. J. Strusia 4/8 III piętro budynek A pok. 308
Data składania wniosków 10/12/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce SZPZLO Warszawa Wawer ul. J. Strusia 4/8 III piętro budynek A pok. 301
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)