Data publikacji |
2015-12-02 |
Data zakończenia |
2015-12-10 10:00:00 |
Instytucja |
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. |
Miejscowość |
Otwock |
Województwo |
mazowieckie |
Branża |
- Owoce, warzywa i podobne produkty,
- Produkty mleczarskie,
- Produkty serowarskie,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Części lamp i sprzętu oświetleniowego
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
177401 / 2015 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
158000006, 158100009, 151311305, 151100002, 153000001, 155000003, 155400005, 31425003, 152200006 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Batorego 44
|
Nr domu |
44
|
Miejscowość |
Otwock
|
Kod Pocztowy |
05-400
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 778 26 00, 22 778 26 25
|
Fax |
22 779 09 90, 22 779 09 99
|
Internet |
www.szpital-otwock.med.pl
|
Regon |
14637864000000
|
E-mail |
zp@szpital-otwock.med.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Spółka prawa handlowego
|
Rodzaj zam inny |
Spółka prawa handlowego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
11
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium przez wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne, które należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Nr konta 10 1560 0013 2616 9965 1000 0003 przed upływem terminu składania ofert
z zaznaczeniem /Wadium w postępowaniu nr 27/2015/.
Wysokość wadium na poszczególne zadania wynosi:
Zadanie nr 1: Produkty sypkie - 530,00 PLN
Zadanie nr 2: Nabiał - 168,00 PLN
Zadanie nr 3: Mrożonki - 291,00 PLN
Zadanie nr 4: Jaja - 127,00 PLN
Zadanie nr 5: Mleko i przetwory mleczne - 1 900,00 PLN
Zadanie nr 6: Mięso i wędliny - 2 375,00 PLN
Zadanie nr 7: Warzywa, owoce, kiszonki - 1 137,00 PLN
Zadanie nr 8: Pieczywo i ciasta - 750,00 PLN
Zadanie nr 9: Zupy, desery, kaszki dla małych dzieci - 109,00 PLN
Zadanie nr 10: Mieszanki mleczne dla noworodków, niemowląt i małych dzieci I - 197,00 PLN
Zadanie nr 11: Mieszanki mleczne dla noworodków, niemowląt i małych dzieci II - 12,00 PLN
2.Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki pieniężne z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zabezpieczenia oferty inną formą wadium, oryginał dowodu wniesienia wadium będzie załączony do oferty.
3. Wadium może być wniesione tylko w formie określonej art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj.:
a) w pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
4. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy wnieść w taki sposób, by nie tworzył z nią całości tj. był nie ponumerowany i niezwiązany na stałe z ofertą;
5. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty właściwą formą wadium podlega wykluczeniu z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą w trybie art. 24 ust. 4 Ustawy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Spełnienie warunku zostanie uznane za dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
|
Wiedza |
Spełnienie warunku zostanie uznane za dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
|
Potencjał |
Spełnienie tego warunku zostanie uznane za dokonane na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
|
Zdolne |
Spełnienie tego warunku zostanie uznane za dokonane na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
|
Sytuacja |
spełnienie tego warunku zostanie uznane za dokonane na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1. Zaświadczenie o dopuszczeniu samochodów do transportu żywności.
2. Oświadczenie, że oferowane produkty spełniają wymagania ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914) oraz inne przepisy dotyczącego danego rodzaju towarów.
3. Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów, tj. Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej.
4. Oświadczenie o naświetlaniu jaj promieniami UV - C - dotyczy zadania nr 4 (Jaja).
5. Zaświadczenie o wdrożonym i stosowanym systemie zarządzania jakością GMP, GHP, HACCP.
|
Inne dokumenty |
a) Formularza ofertowego sporządzonego wg wzoru przedstawionego w Załączniku nr 1 do SIWZ;
b) W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty wymienione w Rozdziale IV SIWZ;
c) Dowód wniesienia wadium;
d) Wypełniony zał. nr 4 do SIWZ.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający na zasadach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dopuszcza zmiany postanowień umowy, w stosunku do jej pierwotnego brzmienia, w następujących sytuacjach:
a) istotnej zmiany kursów walutowych, jeżeli zasadniczo wpływa to na koszt dostawy;
b) zmiany cen urzędowych produktów;
c) niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 4 w terminie na jaki zawarta została umowa - Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia okresu trwania umowy na czas określony do 1 roku, z tym zastrzeżeniem iż łączny okres obowiązywania umowy nie może trwać dłużej niż 3 lat, przy zachowaniu ogólnej wartości brutto umowy bez zmian; wydłużenie okresu trwania umowy wymaga zawarcia pisemnego aneksu przed zakończeniem okresu obowiązywania niniejszej umowy;
d) zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu (w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz), jak również braku możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana wyrobu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy wyrobu wycofanego z produkcji i zastąpienie go wyrobem zamiennym;
e) wprowadzenia produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż towar objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym;
f) podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena netto cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego;
g) obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu
w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego;
h) zmiany polegającej na zamianie niewykorzystanego asortymentu obejmującego powyższą umowę na asortyment wykorzystany z tej umowy z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie;
i) przesunięć ilościowo - asortymentowych pomiędzy poszczególnymi pakietami z zastrzeżeniem, że całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie;
j) zakupu u Wykonawcy w miejsce produktu wskazanego szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do umowy odpowiednika tego samego lub innego producenta po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie za dany produkt, w wypadku gdy będzie to uzasadnione potrzebami Zamawiającego;
k) zmniejszenia ceny jednostkowej produktu w każdej sytuacji zgłoszonej przez Wykonawcę;
l) sposobu konfekcjonowania bez zmiany postaci produktu.
2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin dostawy cząstkowej
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpital-otwock.med.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
ul. Batorego 44
05-400 Otwock
Dział Umów, Zamówień i Obsługi Prawnej
|
Data składania wniosków |
10/12/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
ul. Batorego 44
05-400 Otwock
Kancelaria Prezesa Zarządu PCZ Sp. z o.o. / Sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|