DOSTAWA SERWERÓW, MACIERZY DYSKOWEJ WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM I MIGRACJĄ APLIKACJI MEDYCZNYCH DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE

Data publikacji 2015-12-02
Data zakończenia 2015-12-10 10:00:00
Instytucja Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
Miejscowość Kamienna Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Serwery,
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 328044 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002, 302331411, 302360002, 324200003, 722680001, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz usługa przeniesienia danych na nowe serwery dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.
2. Niniejsze postępowanie jest jednym z elementów (komponentów) ogólnego projektu zmierzającego do świadczenia przez Zamawiającego e-usług (tzw. e-zdrowie). Wykonawca składający ofertę winien mieć świadomość, iż celem tego elementu/komponentu (jak i każdego innego składającego się na zadanie pn. E-zdrowie w powiecie kamiennogórskim) jest dostosowanie systemów informatycznych Świadczeniodawcy/Zamawiającego do wymiany z Systemem Informacji Medycznej i będzie weryfikowany pod kątem komplementarności oraz nie dublowania funkcjonalności przewidzianych w krajowych platformach (P1 i P2).
3. Zamówienie obejmuje:
1) Dostawę oraz instalację platformy sprzętowej dla serwerów, zgodnie z parametrami określonymi w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.
2) Dostawę oraz wdrożenie systemu zewnętrznej pamięci masowej serwerów, zgodnie z parametrami określonymi w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.
3) Dostawę środowiska wirtualizacyjnego z pełnym wsparciem HA na 2 serwerach zgodnie z parametrami określonymi w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, spełniającego wymogi licencyjne posiadanych przez Zamawiającego licencji bazy danych Oracle.
4) Rekonfigurację środowiska bazodanowego w związku z wirtualizacją środowiska i instalacją nowej macierzy. Aktualizację bazy Oracle z wersji 11.1 do 12c. Instalację systemu serwera bazy danych w środowisku wirtualnym na systemie Linux lub równoważnym.
5) Przeniesienie i rekonfigurację posiadanych przez Zamawiającego aplikacji i baz danych firmy Asseco Poland S.A. Informedica/AMMS (Ruch Chorych, Administracja, Statystyka Medyczna, Izba Przyjęć) w związku z wirtualizacją środowiska i instalacją nowej macierzy.
6) Wykonanie backupów systemów i baz danych, przygotowanie procedur archiwizacji baz danych w technologii RMAN.
4. System powinien być nadmiarowy - bez dodatkowej rozbudowy sprzętowej, powinien obsłużyć dodatkową bazę danych o parametrach takich jak obecna baza szpitalna. Wykonawca udzieli podstawowych informacji dotyczących środowiska wirtualizacyjnego.
5. Sprzęt (serwery, macierz) powinien być wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty dostawy oraz nie może być używany w innych projektach.
6. Termin realizacji zamówienia wynosi 60 dni licząc od daty zawarcia umowy, przy czym termin na dostarczenie sprzętu komputerowego/sieciowego i oprogramowania (licencji) wynosi 10 dni, licząc od daty zawarcia umowy.
7. Szczegółowe parametry techniczne sprzętu i cechy użytkowe (funkcje) systemu zawarte są w tabelach znajdujących się na końcu niniejszego opisu (Załącznik nr 1 do Przedmiotu zamówienia). Określone parametry i cechy należy przyjąć jako graniczne (minimalne). Nie spełnienie ich w zakresie określonym przez Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.
8. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę (zgodna z ofertą, minimum 24 miesiące) dotyczy serwerów i macierzy dyskowej. W okresie gwarancji Wykonawca zapewnia jeżeli to niezbędne: bezpłatne wykonywanie przeglądów serwisowych oraz bezpłatne wykonywanie czynności konserwacyjnych, które nie mogą być realizowane przez użytkownika. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest ponadto bezpłatnie wykonywać wszelkie ewentualne naprawy.
9. Użyte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia nazwy marek (firm), wyrobów czy technologii, należy traktować w myśl art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych rozwiązań, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego lub wyższego od określonego w niniejszym przetargu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
Ulica ul. Korczaka 1
Nr domu 1
Miejscowość Kamienna Góra
Kod Pocztowy 58-400
Województwo dolnośląskie
Tel 075 64 59 600
Fax 075 64 59 601
Internet www.dcr.org.pl
Regon 23113920700000
E-mail dcr@dcrnzoz.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Podmiot leczniczy
Rodzaj zam inny Podmiot leczniczy
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 60
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, określonych w SIWZ. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu i powinny potwierdzać spełnianie tych warunków. Warunki określone w SIWZ i sposób dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania.
Wiedza Wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie serwerów lub dostawie serwerów i macierzy dyskowych na kwotę min. 60.000 zł brutto za każde zamówienie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, określonych w SIWZ. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu i powinny potwierdzać spełnianie tych warunków. Warunki określone w SIWZ i sposób dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, określonych w SIWZ. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu i powinny potwierdzać spełnianie tych warunków. Warunki określone w SIWZ i sposób dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania.
Zdolne Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - co najmniej jedną osobą posiadającą wiedzę w zakresie administrowania oprogramowaniem bazodanowym ORACLE, potwierdzoną certyfikatem, - co najmniej jedną osobą posiadającą aktualny certyfikat(-y) w zakresie świadczenia usług informatycznych dla oprogramowania Infomedica/AMMS, tzn. instalacji i serwisowania z zakresu posiadanych przez Zamawiającego modułów (Ruch Chorych, Administracja, Statystyka Medyczna, Izba Przyjęć), wystawione przez producenta oprogramowania tj. Asseco Poland S.A. Wyżej wymienione osoby nie mogą łączyć funkcji. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, określonych w SIWZ. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu i powinny potwierdzać spełnianie tych warunków. Warunki określone w SIWZ i sposób dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, określonych w SIWZ. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu i powinny potwierdzać spełnianie tych warunków. Warunki określone w SIWZ i sposób dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Dokumenty (np. karty katalogowe, informacyjne, dane techniczne, itp.) dotyczące sprzętu będącego elementem zamówienia (serwery, macierz), potwierdzające spełnianie przez ten sprzęt parametrów i cech określonych w opisie Przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. 2. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w pkt 1, zmiana ceny określonej w umowie obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów w tym zakresie.
Kod kryterium B
Kryt 1p 92
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 8
Adres strony internetowej siwz www.dcr.org.pl
Adres uzyskania siwz Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o., ul.J.Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra; Pawilon 1A - parter (zamówienia publiczne)
Data składania wniosków 10/12/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o., ul.J.Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra; Pawilon 1A - parter (Biuro Zarządu - sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)