Dostawa sprzętu projekcyjnego dla Uniwersytetu Łódzkiego (Nr sprawy: 104/CG/2015)

Data publikacji 2015-12-02
Data zakończenia 2015-12-10 09:30:00
Instytucja Uniwersytet Łódzki
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Tablice,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Przekładnia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 328160 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 386521001, 386534001, 301958000, 312141000, 302370009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu projekcyjnego dla Uniwersytetu Łódzkiego

Opis

Przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu projekcyjnego dla Uniwersytetu Łódzkiego (Nr sprawy: 104/CG/2015)

Pakiet nr 1 - Wydział Filologiczny UŁ - projektory multimedialnePrzedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu projekcyjnego dla Uniwersytetu Łódzkiego (Nr sprawy: 104/CG/2015)

Pakiet nr 2 - Wydział Chemii UŁ - projektory multimedialne, ekrany projekcyjne, splitter, switch, uchwyty podsufitowe do projektorów multimedialnych, usługa montażuPrzedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu projekcyjnego dla Uniwersytetu Łódzkiego (Nr sprawy: 104/CG/2015)

Pakiet nr 3 - Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców UŁ - projektory multimedialne, uchwyty podsufitowe uniwersalne do projektorów multimedialnych, kable 15 m VGA, SVGA, XVGA do telewizora, monitora, PC, laptopaPrzedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu projekcyjnego dla Uniwersytetu Łódzkiego (Nr sprawy: 104/CG/2015)

Pakiet nr 4 - Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców UŁ - projektor multimedialny, ekran projekcyjny, uchwyt podsufitowy uniwersalny do projektora multimedialnego, kabel 15 m VGA, SVGA, XVGA do telewizora, monitora, PC, laptopaPrzedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu projekcyjnego dla Uniwersytetu Łódzkiego (Nr sprawy: 104/CG/2015)

Pakiet nr 5 - Wydział Matematyki i Informatyki UŁ - projektor multimedialny, ekran projekcyjny, uchwyt podsufitowy do projektora multimedialnego, video switch, usługa montażu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Łódzki
Ulica ul. Narutowicza 65
Nr domu 65
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-131
Województwo łódzkie
Tel 42 635 43 54
Fax 42 635 43 26
Internet www.uni.lodz.pl
Regon 00000128700000
E-mail bzp@uni.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty ) Szczegółową specyfikację (Np. karty katalogowe, foldery informacyjne itp.) asortymentu oferowanego, z której w sposób nie budzący wątpliwości wynika, że zaproponowany produkt spełnia minimalne parametry wymagane określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga aby katalogi i foldery były przedstawione w języku polskim i jednoznacznie potwierdzały spełnienie wszystkich wymagań Zamawiającego. b) Oświadczenie potwierdzające, że przedmiot zamówienia posiada oznakowanie zgodności, zgodnie z nowelizacją ustawy o systemie zgodności z dnia 15.12.2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 249, poz. 1834), zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek: 1. W przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu sprzętu, który Wykonawca zaoferował w postępowaniu i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę sprzętu. 2. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulega zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulega kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy.
Adres strony internetowej siwz www.uni.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Łódzki, Centrum Gospodarcze, ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź, parter, pokój nr 10
Data składania wniosków 10/12/2015
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Uniwersytet Łódzki, Centrum Gospodarcze, ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź, parter, pokój nr 10
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)