Dostawa systemu projektowania wspomaganego komputerowo (CAD)

Data publikacji 2015-12-02
Data zakończenia 2015-12-11 12:30:00
Instytucja CEZAMAT PW Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Stacje robocze,
  • Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD),
  • Serwery komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 328286 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 483211005, 483210004, 488220006, 302140002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest dostawa systemu projektowania wspomaganego komputerowo (CAD), w związku z realizacją projektu Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 - na warunkach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
Na przedmiot zamówienia składa się:
- specjalistyczne oprogramowanie komputerowe EDA/CAD do projektowania układów scalonych - sztuk 1,
- serwer PC - sztuk 1
- stacje robocze PC o dużej mocy obliczeniowej - sztuk 6

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa CEZAMAT PW Sp. z o.o.
Ulica Ul. Polna 50
Nr domu 50
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-644
Województwo mazowieckie
Tel 22 234 71 57
Fax 22 234 71 53
Internet www.cezamat.eu
Regon 14618041100000
E-mail a.lepkowska@cezamat.eu
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Spółka utworzona na podstawie art. 7 ustawy o szkolnictwie wyższym
Rodzaj zam inny Spółka utworzona na podstawie art. 7 ustawy o szkolnictwie wyższym
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 10
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub ewidencji lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 23 ustawy, Pełnomocnictwo musi zostać wystawione zgodnie z pkt 11.1.2. i 11.1.3. SIWZ; 2. informacja, o której mowa w pkt. 18.5 SIWZ, dotycząca złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana postanowień umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszego zamówienia; 2)w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę w szczególności: nazwy przedsiębiorstwa, adresu siedziby, formy prawnej Wykonawcy; 3) w przypadku wystąpienia siły wyższej, przez co rozumie się katastrofalne działania przyrody (np. niezwykłe mrozy), akty władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie) oraz istotne zaburzenia życia zbiorowego (np. zamieszki uliczne) z wyłączeniem protestów pracowniczych, powodującej konieczność zmiany pierwotnych warunków realizacji usługi przewidzianej w załączniku nr 1 do umowy gdy realizacja dostawy na dotychczasowych warunkach uniemożliwiałaby dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych postanowień umowy, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań; 4) zmiana dotycząca dostarczanego przedmiotu zamówienia (elementów Przedmiotu umowy) o parametrach nie gorszych niż oferowany za cenę taką jak ustalona w umowie, w sytuacji, gdy nastąpi jego wycofanie z produkcji (po terminie otwarcia ofert), co będzie potwierdzone oświadczeniem producenta, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego; 5) zmiana dotycząca terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności warunkami organizacyjnymi lub technicznymi; 6) zmiana dotycząca terminu realizacji umowy, w przypadku zmiany postanowień umowy o dofinansowanie projektu Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, w ramach którego udzielane jest przedmiotowe zamówienie, w zakresie dotyczącym zmiany (przedłużenia) okresu obowiązywania tejże umowy oraz harmonogramu realizacji tej umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.cezamat.eu
Adres uzyskania siwz CEZAMAT PW Sp. z o.o. przy ul. Polnej 50 w Warszawie, pokój nr 503, 5 piętro
Data składania wniosków 11/12/2015
Godzina składania wniosków 12:30
Miejsce CEZAMAT PW Sp. z o.o. przy ul. Polnej 50 w Warszawie, pokój nr 503, 5 piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe projekt Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)