bielizna operacyjna,serwety , fartuchy barierowe, ubrania chirurgiczne, buty operacyjne, obuwie damskie, obuwie męskie, ubranie robocze,: kurtka ocieplana, czapka drelichowe, koszula flanelowa,Garsonka damska (żakiet + spódnica), Ubranie damskie (żakiet + spodnie) , ubranie męskie (bluza + spodnie) , fartuch damski, ubranie operacyjne ,prześcieradło operacyjne,poszewki, podkłady, koszule, ręcznik frotte, worek do bielizny,poduszki, materace, koce, pokrowce ochronne na poduszki. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Białymstoku
|
Ulica |
ul. Fabryczna 27
|
Nr domu |
27
|
Miejscowość |
Białystok
|
Kod Pocztowy |
15-471
|
Województwo |
podlaskie
|
Tel |
85 8693550, 8694550
|
Fax |
85 8693566
|
Internet |
http://www.zozmswia.bialystok.pl/
|
Regon |
05063792200000
|
E-mail |
zamowienia@zozmswia.bialystok.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
13
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona kwotą wadium w wysokości :
Pakiet nr 1 - 1 350,00 zł
Pakiet nr 2 - 30,00 zł
Pakiet nr 3 - 140,00 zł
Pakiet nr 4 - 450,00 zł
Pakiet nr 5 - 350,00 zł
Pakiet nr 6 - 300,00 zł
Pakiet nr 7 - 400,00 zł
Pakiet nr 8 - 17,00 zł
Pakiet nr 9 - 1 238,00 zł
Pakiet nr 10 - 100,00 zł
Pakiet nr 11 - 250,00 zł
Pakiet nr 12 - 38,00 zł
Pakiet nr 13 - 20,00 zł
Wadium może być wniesione w następujących formach:
a. pieniądzu
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
c. gwarancjach bankowych,
d. gwarancjach ubezpieczeniowych,
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada
2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 z późn. zm.)
Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy
84 1130 1059 0017 3261 0420 0002 Bank Gospodarstwa Krajowego.
Za skuteczne wniesienie wadium przelewem Zamawiający uważa wadium, które wpłynie na w/w rachunek przed upływem składania ofert
W przypadku wybrania formy wadium w postaci poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Wykonawca oryginał składa w oddzielnej odpowiednio oznakowanej kopercie dołączonej do oferty, kopię zamieszcza w ofercie.
Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych mają być udzielone do końca terminu związania ofertą.
Wykonawca traci wadium, jeżeli odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrzenia.
Wykonawca traci wadium, jeżeli:
- w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 lub informacji o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej
- nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejsza
- odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrzenia.
Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca treścią oświadczenia wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (załącznik nr 4) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca treścią oświadczenia wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie (załącznik nr 4) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
|
Potencjał |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca treścią oświadczenia wykaże, ze dysponuje potencjałem technicznym (załącznik nr 4). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca treścią oświadczenia wykaże, ze dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (załącznik nr 4). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca treścią oświadczenia wykaże, że je spełnia (załącznik nr 4). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2)
2. wypełniony formularz cenowy (tabela punkt VIII SIWZ)
3. wypełniony wzór umowy (załącznik nr 3):
4. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4)
5. oświadczenie wykonawcy o tym, że nie podlega on wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy (załącznik nr 4)
6. aktualny* odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy (każdy ze wspólników spółki cywilnej składa zaświadczenia z osobna)
7 w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa:
a. dokumenty potwierdzające wprowadzenie wyrobu medycznego do obrotu oraz wprowadzenie do używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679) - stosownie do klasyfikacji wyrobu:
- deklaracja zgodności potwierdzająca, iż wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi (oświadczenie wytwórcy/autoryzowanego przedstawiciela);
- certyfikat zgodności jednostki notyfikowanej CE w przypadkach określonych w ustawie o wyrobach medycznych;
- zgłoszenie/decyzja Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienie Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium;
- w przypadku produktów, które nie zostały sklasyfikowane, jako wyrób medyczny, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia potwierdzającego wymagania Zamawiającego.
b.. Kartę techniczną tkaniny potwierdzającą gramaturę i skład chemiczny wydanej przez producenta tkaniny - odpowiednio do przedmiotu zamówienia.
c. Aktualny katalog - prospekt firmowy z opisem oferowanych produktów, na podstawie, którego przygotowano ofertę (tylko strony z wyraźnie zaznaczonym produktem, który jest oferowany - pozycje z kodem).
d. Informacje o procesach umożliwiających powtórne użycie tj. prania, dezynfekcji, metodach sterylizacji, liczbie cykli powtórnego użycia oraz wszelkich ograniczeniach dotyczących ponownego użycia (katalogi, materiały informacyjne) - odpowiednio do przedmiotu zamówienia.
e. Wyniki badań przeprowadzonych przez niezależną jednostkę badawczą, potwierdzające parametry techniczne zgodnie z normą: PN - EN 13795, PN-P-84543 : 1984 lub równoważne - odpowiednio do przedmiotu zamówienia.
f.. Certyfikat na zgodność z normą EN V 14237:2002 Tekstylia w systemie ochrony zdrowia - odpowiednio do przedmiotu zamówienia.
g. Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentu potwierdzającego przeznaczenie wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony zdrowia oraz określających stopień ochrony poduszki przed zainfekowaniem, zabrudzeniem biologicznym.( dot. pakietu nr 9 poz.4).
g. W przypadku produktów, dla których nie są wymagane w/w dokumenty Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia.
8. potwierdzenie wniesienia wadium
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełniać następujące wymagania:
a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy ubiegających się wspólnie o zamówienie muszą udokumentować, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych;
b) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
c) w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
99
|
Kryt 2 |
najkrótszy termin dostawy
|
Kryt 2p |
1
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zozmswia.bialystok.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Białystok, ul. Fabryczna 27, administracja pok. 11
|
Data składania wniosków |
16/12/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
sekretariat pok 3/18 w siedzibie zamawiającego
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|