Świadczenie usług drukarskich dla Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu

Data publikacji 2015-12-03
Data zakończenia 2015-12-11 11:00:00
Instytucja Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Druki i produkty podobne,
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Drukowane książki,
  • Wydawnictwa,
  • Ulotki,
  • Broszury,
  • Karty świąteczne,
  • Różne druki,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 178221 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 798000002, 220000000, 221000001, 221200007, 221100004, 221400003, 221500006, 229000009, 223210006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług drukarskich łącznie z przygotowaniem dostarczonych przez Zamawiającego materiałów graficznych do naświetlania, naświetlaniem oraz dostarczeniem przedmiotu zamówienia wraz z jego wniesieniem do siedziby Zamawiającego. Poprzez to rozumie się wytworzenie, przez Wykonawcę w produkcji poligraficznej druku, będącymi w jego posiadaniu maszynami drukarskimi, komponentami; tuszem i na jego papierze itp., treści przekazanych przez Zamawiającego w pakiecie zawierającym zestaw niezbędnych elementów koniecznych do wykonania druku, a także według innych wymogów Zamawiającego określonych w specyfikacji lub umowie.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry elementów usługi realizowanej przez Wykonawcę określono w szczegółowym kosztorysie ofertowym dla poszczególnych 9 działów/sekcji/oddziałów, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Załącznik składa się z 9 plików Excel, z czego jeden plik przedstawia usługi dla jednego działu/sekcji/oddziału). Zaoferowane druki muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ.
3) Przedmiot zamówienia wykonany w ramach usługi, zrealizowanej przez Wykonawcę musi spełniać wymagania określone w specyfikacji oraz odpowiadać przyjętym standardom drukarskim, tak by druki wykonane w ramach dostawy zrealizowanej przez Wykonawcę spełniały następujące parametry odnośnie jakości wykonania:
a. czystość i ostrość rastra i kolorów;
b. równomierność zadruku na dużych fragmentach jednolitego koloru;
c. prawidłową jakość aplikacji lakierów i folii;
d. dokładność falcowania/bigowania;
e. prawidłową jakość i estetykę cięcia do formatu i oprawy introligatorskiej.
4) Realizacja usługi odbywać się będzie sukcesywnie w oparciu o zapotrzebowania Zamawiającego, na podstawie pisemnych zleceń, przekazywanych faxem lub pocztą elektroniczną za potwierdzeniem odbioru, obejmujących wykonanie konkretnych dostaw zwanych dalej zleceniem, po dostarczeniu przez Zamawiającego pakietu zawierającego zestaw niezbędnych elementów, koniecznych do wykonania druku m.in.:
1) projekt graficzny,
2) informacje określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
5) Miejscem dostarczenia zamówienia jest siedziba Zamawiającego: 33-300 Nowy Sącz, ul. Długosza 3 lub 34-400 Nowy Targ, ul. Kościuszki 4.
6) Wykonawcę obciążają koszty dostawy, ubezpieczenia i inne nie wymienione koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
7) Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części przedmiotu zamówienia, tj. w zakresie świadczenia usług drukarskich łącznie z przygotowaniem dostarczonych przez Zamawiającego materiałów graficznych do naświetlania, naświetlaniem.
8) Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia opisany jest w sposób określony w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp lub w sposób wskazany w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wykonawca, który składa ofertę równoważną, zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu
Ulica ul. Długosza 3
Nr domu 3
Miejscowość Nowy Sącz
Kod Pocztowy 33-300
Województwo małopolskie
Tel 18 4482610
Fax 18 4482611
Internet www.mcksokol.pl
Regon 00028149900000
E-mail j.dudzik@mcksokol.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytucja kultury
Rodzaj zam inny Instytucja kultury
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający w tym zakresie nie formułuje żadnego wymagania. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie w formule spełnia - niespełnia
Wiedza warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował min. 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem (poprzez zamówienia odpowiadające swoim rodzajem należy rozumieć usługi drukowania materiałów opisanych w Dziale 3 pkt 3 SIWZ) i wartości brutto (każde z zamówień) - co najmniej 102.000,00 zł brutto
Potencjał Zamawiający w tym zakresie nie formułuje żadnego wymagania. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie w formule spełnia - niespełnia
Zdolne Zamawiający w tym zakresie nie formułuje żadnego wymagania. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie w formule spełnia - niespełnia
Sytuacja Zamawiający w tym zakresie nie formułuje żadnego wymagania. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie w formule spełnia - niespełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony formularz OFERTY dla właściwej części zamówienia. OFERTA musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz Wykonawcę/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) szczegółowy kosztorys ofertowy, 3) zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów), 4) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa - jeżeli zostało udzielone, 5) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Szczegółowe informacje dotyczące umów zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. 2. Sytuacje, kiedy może nastąpić zmiana umowy oraz warunki takich zmian określa szczegółowo projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do specyfikacji.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 wymagany termin wykonania od momentu dostarczenia materiałów do druku (w dniach roboczych)
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.mcksokol.pl
Adres uzyskania siwz Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ ul. Długosza 3 33-300 Nowy Sącz pokój 410
Data składania wniosków 11/12/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ ul. Długosza 3 33-300 Nowy Sącz pokój 211
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)