Usługa asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem OTAGO.

Data publikacji 2015-12-03
Data zakończenia 2015-12-11 10:00:00
Instytucja Urząd Miasta
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 178327 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722670004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie świadczenia usługi asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - OTAGO, eksploatowanego w Urzędzie Miasta Zielona Góra, w skład którego wchodzą: baza danych
i oprogramowanie.
7.2.Przedmiotem zamówienia objęte są następujące podsystemy:
7.2.1. ELUD RM Ewidencja ludności z obsługą wyborów rejestr mieszkańców
7.2.2. RISS EOD Rejestracja i śledzenie spraw elektroniczny obieg dokumentów
7.2.3. FKORG Obsługa finansowo księgowa organu
7.2.4. FKJB Obsługa finansowo księgowa jednostki budżetowej
7.2.5. KADRY Kadry
7.2.6. PŁACE Płace
7.2.7. PNIER Naliczanie podatków od nieruchomości
7.2.8. WNIER Windykacja podatków od nieruchomości
7.2.9. WPBUD Wpływy budżetowe
7.2.10. WYBUD Wydatki budżetowe
7.2.11. KASA Obsługa Kasy
7.2.12. LOKM Obsługa komunalnych lokali mieszkalnych
7.2.13. PLBUD Planowanie budżetu
7.2.14. DOCZ Obsługa dodatków mieszkaniowych
7.2.15. KOALA Obsługa koncesji
7.2.16. KOS Kartoteka i Obsługa Słowników
7.2.17. NWPOJ Podatek od środków transportu
7.2.18. OPGRU Naliczania opłat za wieczyste użytkowanie
7.2.19. WOGRU Windykacja opłat za wieczyste użytkowanie gruntów
7.2.20. SOE Obsługa egzekucji komorniczych
7.2.21. SWR Obsługa Świadczeń Rodzinnych
7.2.22. OFA Obsługa zaliczki alimentacyjnej
7.2.23. ODK Obsługa doręczeń korespondencji
7.2.24. DOEN Obsługa dodatku energetycznego
7.2.25. KSON Kompleksowy System Obsługi Nieczystości
7.2.26 . KAKSON Księgowość Analityczna Kompleksowego Systemu Obsługi Nieczystości
7.3. Zakres usługi asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO:
7.3.1. usuwanie błędów w działaniu aplikacji, ujawnionych podczas jej eksploatacji, skutkujących błędnymi wynikami lub działaniem niezgodnym z dokumentacją,
7.3.2.aktualizacje Systemu zapewniające zgodność z wymaganiami zmieniających się przepisów i regulacji prawnych w ustalonym umową zakresie funkcjonalnym,
7.3.3.optymalizacja procedur przetwarzania i struktur danych w celu zapewnienia odpowiedniej wydajności Systemu,
7.3.4.prowadzenie dokumentacji zmian w Systemie i udostępnianie jej Zamawiającemu:
opis struktur i obiektów bazy danych,
wykaz procedur formularzy, raportów, etc. składających się na oprogramowanie,
dokumentacja użytkowa,
7.3.5.świadczenie pomocy telefonicznej w rozwiązywaniu bieżących problemów z eksploatacją Systemu w godz. 8.00 - 16.00 i doradztwo w sprawie używania Systemu,
7.3.6.konsultacje merytoryczne,
7.3.7.usuwanie błędów w bazie danych powstałych z powodu nieprawidłowego działania aplikacji:
a) błąd niekrytyczny - usunięcie błędu trwać będzie nie dłużej niż 5 dni roboczych
b) błąd krytyczny - usunięcie błędu krytycznego trwać będzie nie dłużej niż 1 dzień roboczy
7.3.8.Wykonawca wykona w ramach wynagrodzenia Umowy prace związane z Programem lub jego pracą w środowisku IT Zamawiającego, określone pulą roboczogodzin w wymiarze 60 słownie: sześćdziesiąt roboczogodzin.
7.3.9.Urząd Miasta otrzymuje w ramach umowy do dyspozycji 2 dni szkoleń na moduły zbliżone tematycznie do siebie, szkolenia będą odbywały się dzień po dniu.
7.4.Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ;
7.5.Zamawiający informuje, iż posiadane przez niego oprogramowanie i baza danych pracują pod systemem Windows Server 2008R2. Wersja bazy Oracle Database Standard Edition One ver. 11.2.0.4.0 z ważną usługą software update license suport. Oprogramowanie zostało stworzone za pomocą programu Oracle Developer 6i. Właścicielem kodów źródłowych jest Zakład Usług Informatycznych OTAGO Sp. z o. o. z siedzibą w Gdańsku.
7.6.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o tym, że realizując usługę asysty dla aplikacji Systemu OTAGO nie narusza praw majątkowych producenta ani firm trzecich treść oświadczenie zawarta jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miasta
Ulica ul. Podgórna 22
Nr domu 22
Miejscowość Zielona Góra
Kod Pocztowy 65-424
Województwo lubuskie
Tel 0684564100,4564406 do 08
Fax 068 4564155, 4564455
Internet www.zielona-gora.pl
Regon 00065423300000
E-mail zamowienia@um.zielona-gora.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.2) SIWZ;
Wiedza o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp. oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zadań potwierdzonych dowodami, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w zakresie usługi asysty technicznej dla zintegrowanego systemu przeznaczonego do obsługi jednostek samorządu terytorialnego, wykonanych lub wykonywanych na rzecz co najmniej dwóch różnych jednostek samorządu terytorialnego, spełniających wymagania: - okres trwania każdego zadania - minimum 1 rok; - wartość każdego zadania - co najmniej 400.000,00 zł brutto; Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.2) oraz 6.1.6) i 6.1.7) SIWZ;
Potencjał o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.2) i 6.1.7) SIWZ;
Zdolne o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.2) i 6.1.7) SIWZ;
Sytuacja o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.2) i 6.1.7) SIWZ;
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy pzp wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 7) pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego; 8) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 11.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 6.1.4) SIWZ składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11.3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 11.4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w odniesieniu do tych podmiotów przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.3.) - 6.1.4) SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 6.2. - 6.3. SIWZ; 11.5. Wymienione w pkt 6.1. - 6.4. SIWZ dokumenty i oświadczenia muszą być załączone do oferty. 11.6. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.2) - 6.1.7) SIWZ, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 11.7. Składane dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału, za wyjątkiem dokumentów o których mowa w pkt 6.1.3) - 6.1.4), 6.1.6) - 6.1.7) SIWZ, które mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonej na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 6.8. SIWZ. 11.8. Kopie dokumentów dotyczących podmiotów, o których mowa w pkt 5.2 SIWZ poświadczają za zgodność z oryginałem te podmioty. 11.9. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 11.10. W przypadku dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.3) - 6.1.4), 6.1.6) - 6.1.7) SIWZ sporządzonych w języku obcym, należy je złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 11.11. Jeżeli w treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.2) - 6.1.8) SIWZ podane zostały wartości kwotowe wyrażone w walutach innych niż złoty polski zostaną one przeliczone wg Tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 11.12. Dowodami, o których mowa w pkt 6.1.6) SIWZ, są: 11.12.1. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11.12.2. w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 6.12.1. SIWZ; 11.12.3. w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 6.12.1. SIWZ. 11.13. W przypadku, gdy roboty budowlane, dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.6) SIWZ zostały wcześniej wykonane na rzecz Zamawiającego, o którym mowa w pkt 1 SIWZ, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 6.12. SIWZ. 11.14. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt 6.1.6) SIWZ budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu wynika, że zamówienia nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów, bezpośrednio Zamawiającemu. 11.15.Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.- 6.14. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy zgodnie z pkt 40 SIWZ.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90.00
Kryt 2 Skrócenie czasu usunięcia błędów niekrytycznych
Kryt 2p 10.00
Adres strony internetowej siwz www.bip.zielona-gora.pl
Adres uzyskania siwz URZĄD MIASTA ZIELONA GÓRA UL.PODGÓRNA 22 POK.407
Data składania wniosków 11/12/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce URZĄD MIASTA ZIELONA GÓRA UL.PODGÓRNA 22 POK.407
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 grudnia 2015 roku o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój nr 810.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)