Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Sąd Okręgowy
|
Ulica |
ul. M. J. Piłsudskiego 10
|
Nr domu |
10
|
Miejscowość |
Radom
|
Kod Pocztowy |
26-600
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
48 385 66 52
|
Fax |
48 385 66 52
|
Internet |
www.radom.so.gov.pl
|
Regon |
00057151800000
|
E-mail |
przetargi@radom.so.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
7
|
Wadium |
Wadium nie jest wymagane
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1
|
Wiedza |
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1
|
Potencjał |
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1
|
Zdolne |
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1
|
Sytuacja |
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) Formularz OFERTA - wypełniony i podpisany - z wykorzystaniem wzoru. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 - załącznik nr 2 do formularza oferty (do ewentualnego wykorzystania). 3) Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184 z późniejszymi zmianami) - załącznik nr 3 do formularza oferty (do ewentualnego wykorzystania).
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
15.2. Zamawiający, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących sytuacjach:
1) Zamawiający dopuszcza zmianę terminów realizacji umowy w następujących sytuacjach:
a) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
b) w przypadku wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację przedmiotu umowy,
c) jeżeli zmiana terminów realizacji umowy jest konieczna z powodu działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne:
a) o charakterze niezależnym od stron,
b) którego nie można było przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
c) którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
d) którego nie można przypisać drugiej stronie.
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności:
a) powódź, pożar,
b) silne wiatry, obfite opady atmosferyczne, ekstremalny upał lub mróz, nietypowe dla obszaru, na którym realizowany jest przedmiot umowy, szczególnie w dłuższym okresie,
c) inne zdarzenia związane z działaniem sił natury, nietypowe dla tego obszaru.
Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych, których wystąpienie musi być normalnie brane pod uwagę przy składaniu ofert.
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie również:
a) zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne,
b) nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej,
c) promieniowanie lub skażenia,
d) nieprzewidziane uszkodzenie lub zniszczenie obiektu budowlanego, urządzenia technicznego lub systemu urządzeń technicznych powodujące przerwę w ich używaniu lub utratę ich właściwości, bez których zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy stało się niemożliwe,
e) wystąpienie na obszarze, na którym realizowany jest przedmiot umowy zakażeń lub zachorowań na choroby zakaźne lub innych zjawisk związanych ze zdrowiem w liczbie większej niż zwykle albo wystąpienie zakażeń lub chorób zakaźnych dotychczas niewystępujących.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość:
a) zmiany zastosowanej technologii wykonania zamówienia na lepszą, pozwalającą na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji (np. nowocześniejszą, mniej energochłonną) po zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego.
b) zmiany parametrów materiałów, urządzeń lub wyposażenia, wynikających z niedostępności danych produktów na rynku, na nie gorsze niż wymagane, po zaakceptowaniu zmiany przez Zamawiającego.
c) zaistnienia konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w specyfikacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.
Zmiany te są możliwe tylko w ramach wynagrodzenia określonego w zawartej umowie.
3) Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian zawartej umowy także w innych okolicznościach, a w szczególności w następujących sytuacjach:
a) zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
b) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,
c) zmiany wskutek wystąpienia innych okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w tym zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa), a zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
Powyższe ewentualne zmiany zostaną wprowadzone aneksami i dokonane po przeprowadzeniu uzgodnień przez strony umowy, z wyjątkiem zmian, o których mowa w pkt 3 ppkt a) i b), które następują poprzez pisemne powiadomienie Zamawiającego i nie wymagają formy aneksu.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin wykonania zamówienia
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.radom.so.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Sąd Okręgowy, ul. Piłsudskiego 10, 26 - 600 Radom
|
Data składania wniosków |
11/12/2015
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Sąd Okręgowy w Radomiu, Al. Grzecznarowskiego 2, 26 - 600 Radom, pokój 503, V piętro
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|