Sukcesywna dostawa projektorów dla Uniwersytetu Gdańskiego.

Data publikacji 2015-12-03
Data zakończenia 2015-12-14 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Gdański
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Telewizyjny sprzęt projekcyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 328582 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323212001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 32321200-1.
2. Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa projektorów zwana dalej sprzętem dla Uniwersytetu Gdańskiego.
3. Miejsce dostawy sprzętu: dostawa do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego z terenu Trójmiasta ( Gdańsk, Sopot, Gdynia) oraz Borucina, Górek Wschodnich i Helu. Adresy i miejsca dostępne na stronie internetowej Zamawiającego.
4. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi spełniać co najmniej parametry wyszczególnione
przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia.
5. Dostawy sprzętu będą odbywać się sukcesywnie (etapami) od poniedziałku do piątku w godzinach
7:00 - 15:00 na podstawie zamówień składanych drogą elektroniczną za pośrednictwem systemu zamówień wewnętrznych (sklep UG) Uniwersytetu Gdańskiego, transportem i na koszt Wykonawcy, wraz
z wyładunkiem wykonanym przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamówiona dostawa winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie, jednak nie dłuższym niż określony w § 2 ust. 2 projektu umowy. Za datę rozpoczęcia realizacji zamówienia przyjmuje się pierwszy dzień roboczy od dnia przesłania zamówienia przez uprawnionego pracownika Zamawiającego do Wykonawcy, złożonego za pośrednictwem systemu zamówień wewnętrznych (sklep UG). Wykonawca potwierdza odbiór zamówienia w nieprzekraczalnym terminie 1 dnia roboczego.
6. Sprzęt musi:
1) być fabrycznie nowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnego działania, wyprodukowany nie wcześniej niż przed 6 miesiącami od daty złożenia oferty; wymagane jest aby sprzęt nie posiadał wad fizycznych
i prawnych,
2) zostać dostarczony wraz z ważną kartą gwarancyjną i instrukcją obsługi, wniesiony i przekazany Zamawiającemu, do miejsca wskazanego w pkt 3 niniejszego rozdziału,
3) być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji,
4) posiadać oznakowanie CE umieszczone na tabliczkach znamionowych lub bezpośrednio na sprzęcie, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. 2010 r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami),
5) jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, sprzęt wykorzystujący energię musi mieć dołączoną, etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje
o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach sprzętu, np. zużyciu energii
i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r.
o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię
(Dz. U. z 2012 r. poz. 1203).
7. Gwarancja i czas reakcji serwisu zgodnie z zapisami w § 5 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ,
z uwzględnieniem zapisów rozdziału XII SIWZ - termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
8. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu, w przypadku:
1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu a przedstawionymi w ofercie,
z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 8 ust. 1 pkt. 3 umowy,
2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie sprzętu w jego pełnym zakresie.
9. W przypadkach określonych w pkt. 8 przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w §10 ust.2 umowy, sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania sprzętu, a Wykonawca jest obowiązany
do wymiany sprzętu na nowy wolny od wad o tych samych lub lepszych parametrach technicznych
w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Jeżeli tak ustalony termin przekroczy termin realizacji zamówienia określony w § 2 umowy, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1pkt.1 umowy.
10. Zamawiający zastrzega prawo do rezygnacji z części zamówienia do 20% wartości brutto zamówienia.
W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja (opcja) spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej ceny zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.
11. Zamawiający informuje, że podane w załączniku nr 1 (do SIWZ) ilości projektorów, są ilościami przewidywanymi (szacunkowymi) nie wiążącymi dla Zamawiającego i mogą one ulec zmianie, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywista ilość wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy kwoty z § 3 ust. 2 projektu umowy.
12. Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji umowy mogą wystąpić zamówienia, które będą opłacane
z projektów unijnych i zagranicznych. Zamawiający podaje w załączniku nr 7 (do SIWZ) wykaz projektów obecnie realizowanych na Uniwersytecie Gdańskim. W trakcie trwania umowy mogą zostać uruchomione również nowe projekty.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Gdański
Ulica ul. Bażyńskiego 8
Nr domu 8
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-309
Województwo pomorskie
Tel 58 523 23 20
Fax 58 523 31 10
Internet www.ug.edu.pl
E-mail sekretariatdzp@ug.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 8
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1) oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 6 (do SIWZ); Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie ma obowiązku dołączenia do oferty tego załącznika. 2) zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 5 (do SIWZ), Wykonawca może też zastosować się do informacji zawartej w rozdziale XVI pkt. 1.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 2) zaistnienia siły wyższej, 3) zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu umowy na sprzęt o parametrach nie gorszych niż oferowany za cenę nie wyższą niż ustalona w umowie, w sytuacji, gdy nastąpi jego wycofanie z produkcji (po terminie otwarcia ofert), co będzie potwierdzone oświadczeniem producenta, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, 4) zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu umowy, jeżeli za cenę nie wyższą niż ustalona w umowie będzie dostępny sprzęt o lepszych parametrach technicznych; w tym celu Wykonawca na dwa tygodnie przed końcem każdego kwartału obowiązywania umowy prześle Zamawiającemu zaktualizowaną asortymentowo propozycję sprzętu, która będzie podlegała akceptacji Zamawiającego, 5) zmiany dotyczącej w szczególności terminu realizacji umowy: a) jeżeli uzasadnione będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub technicznymi, b) z przyczyn: ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych niezawinionych przez Wykonawcę, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, c) gdy zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności. 2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony, z zastrzeżeniem § 10 ust. 3 umowy. 3. Wniosek o wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 1) - 5) niniejszego paragrafu musi być złożony na piśmie i uzasadniony.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.ug.edu.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Gdański ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk pokój 115.
Data składania wniosków 14/12/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Uniwersytet Gdański ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk pokój 115.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji umowy mogą wystąpić zamówienia, które będą opłacane z projektów unijnych i zagranicznych. Zamawiający podaje w załączniku nr 7 (do SIWZ) wykaz projektów obecnie realizowanych na Uniwersytecie Gdańskim. W trakcie trwania umowy mogą zostać uruchomione również nowe projekty.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)