Usługa polegająca na przygotowaniu, dostawie i wydaniu dwudaniowych gorących posiłków obiadowych w szkołach położonych na terenie gminy Brójce w dniach nauki szkolnej w okresie od 4 stycznia 2016 r. do 22 grudnia 2016 r.

Data publikacji 2015-12-03
Data zakończenia 2015-12-11 08:00:00
Instytucja Gmina Brójce
Miejscowość Brójce 39
Województwo łódzkie
Branża
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 328938 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158942106, 555211009, 555240009, 553210006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia został opisany w pkt. II SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Brójce
Miejscowość Brójce 39
Kod Pocztowy 95-006
Województwo łódzkie
Tel 42 295 01 11
Fax 42 299 69 59
Internet www.bip.brojce.pl
Regon 47205775000000
E-mail jacek.bojanowski@brojce.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 22/12/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli Wykonawca: wykaże się posiadaniem zezwolenia/decyzji właściwego terenowo Państwowego Inspektora Sanitarnego, dotyczącej spełniania warunków do produkcji posiłków od surowca do gotowej potrawy i usług cateringowych dla siedziby zakładu, w której będą przygotowywane posiłki dla Zamawiającego lub zaświadczenia właściwego terenowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produkcji posiłku od surowca do gotowej potrawy i usług cateringowych dla siedziby zakładu, w której będą przygotowywane posiłki dla Zamawiającego.
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli: wykaże się wykonaniem, lub wykonywaniem dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - informację zamieścić w załączniku nr 4 do SIWZ, tj.: - wykaz wykonanych bądź wykonywanych, co najmniej dwóch dostaw o wartości min. 150.000 PLN netto każda obejmujących sukcesywną dostawę posiłków wraz z ich transportem i wydawaniem. UWAGA: W przypadku Wykonawców podających wartości usług w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość netto tych usług po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli: Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co najmniej 50.000,00 PLN. Jeżeli załączona polisa będzie opiewała w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien dokonać przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Pod pojęciem - najważniejsza dostawa - należy rozumieć, wykaz wykonanych co najmniej dwóch dostaw o wartości min. 150.000 PLN netto każda obejmujących sukcesywną dostawę posiłków wraz z ich transportem i wydawaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku wykonawców podających wartości dostaw w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość netto tych dostaw po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek: a) zachodzi konieczność zmiany w zakresie kluczowego personelu wykonawcy i zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, b) nastąpiła zmiana danych wykonawcy, np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych, itp., c) nastąpiła ustawowa zmiana wysokości podatku VAT, d) zmieniła się liczba uczniów jedzących posiłki lub liczba dni, w których były wydawane posiłki, e) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin płatności faktury
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.bip.brojce.pl
Adres uzyskania siwz Sekretariat Urzędu Gminy Brójce, 95-006 Brójce 39.
Data składania wniosków 11/12/2015
Godzina składania wniosków 08:00
Miejsce Sekretariat Urzędu Gminy Brójce, 95-006 Brójce 39.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)