Codzienny monitoring mediów elektronicznych oraz prasy

Data publikacji 2015-12-04
Data zakończenia 2015-12-11 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi dostarczania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 178875 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723190004
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Wykonawca zobowiązuje się na rzecz Zamawiającego do:
1) dostarczania na platformie Wykonawcy codziennego monitoringu prasy ogólnopolskiej i regionalnej wymienionej w Załączniku A do Umowy,
2) codziennego przesyłania przeglądu prasy ogólnopolskiej i regionalnej drogą mailową na adres: monitoring@mf.gov.pl;
3) udostępniania nagrań monitorowanych mediów (radia i telewizji) oraz Internetu poprzez platformę Wykonawcy;
4) udostępniania Zamawiającemu poprzez platformę Wykonawcy:
a) nagrań audycji telewizyjnych i radiowych wymienionych w Załączniku B do Umowy;
b) monitorowanej treści informacji z zakresu resortu finansów stron internetowych, wymienionych w Załączniku C do Umowy.
2.Wykonawca dostarcza materiały, o których mowa w ust.1 pkt 1)-4):
1) obejmujące tematykę budżetu państwa, finansów publicznych, finansów samorządów, podatków, ceł, administracji podatkowej i skarbowej, długu publicznego, gwarancji
i poręczeń, finansowania sfery budżetowej, finansowania bezpieczeństwa państwa, gier hazardowych, pracy organów celnych i skarbowych, strefy euro, wejścia RP do strefy euro, działań UE z zakresu finansów, systemu emerytalnego;
2) dotyczące wystąpień kierownictwa Ministerstwa Finansów oraz byłych ministrów
i wiceministrów finansów, pracowników Ministerstwa Finansów oraz ekspertów;
3) zawierające wystąpienia o tematyce ekonomicznej innych osób, dotyczące: systemu emerytalnego, finansów państwa, Narodowego Banku Polskiego i Rady Polityki Pieniężnej, najważniejszych informacji na temat instytucji finansowych, informacji dotyczących banków i funduszy inwestycyjnych oraz wydarzeń gospodarczych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne
Ulica ul. Świętokrzyska 12
Nr domu 12
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-916
Województwo mazowieckie
Tel 22 694 45 06
Fax 22 694 52 68
Internet www.mf.gov.pl
Regon 00000221700000
E-mail wzp@mofnet.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2017
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wskaże w wykazie oraz złoży poświadczenia na wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na: a) udostępnianiu nagrań monitorowanych mediów - radia i telewizji poprzez stronę internetową o łącznej wartości, co najmniej 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł); b) sporządzaniu skróconego przeglądu prasy ogólnokrajowej i regionalnej o łącznej wartości, co najmniej 30,000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł) przy czym dopuszcza się aby usługi te były realizowane w ramach jednej umowy lub dwóch niezależnych umów
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik 2B) o posiadaniu prawa do przetwarzania i udostępniania w całości artykułów prasowych pochodzących z publikacji periodycznych wymienionych w Załączniku A do Wzoru Umowy poprzez zawarcie umowy licencyjnej, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z: 1) podmiotem posiadającym zezwolenie ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego do zbiorowego zarządzania prawami autorskimi oraz pobierania wynagrodzeń na rzecz wydawców prasy z tytułu odpłatnego udostępniania przez ośrodki informacji lub dokumentacji publikacji periodycznych lub 2) podmiotem/podmiotami w tym wydawcami posiadającymi autorskie prawa majątkowe do tytułów wymienionych w Załączniku A do Wzoru Umowy; 2. Dowody tj., poświadczenia, w odniesieniu do usług nadal wykonywanych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia LE
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany Umowy nie stanowi w szczególności zmiana nazw,określeń Stron, siedziby Stron, numerów kont bankowych Stron, jak również osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu Umowy ze strony Wykonawcy oraz przedstawicieli Zamawiającego oraz aktualizacja Załącznika nr 1 do Umowy w przypadku, o którym mowa w § 1 ust. 2. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej Umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy chyba, że zmiana taka znana była w chwili składania oferty; 2) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy; 3) niezbędna jest zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu; 4) zmiany miejsc dostaw oraz zmiany adresów tych miejsc w wyniku zmian organizacyjnych i lub zmian adresów Zamawiającego, jednostek nadzorowanych przez Zamawiającego, innych jednostek na rzecz których, w imieniu których i/lub wspólnie z którymi Zamawiający udzielił zamówienia publicznego. 5) nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 6) nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Kod kryterium A
Etapy licytacji 1
Czas trwania etapu 20
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Licytacja IV.4.6 https://licytacje.uzp.gov.pl
Licytacja IV.4.7 http://www.mf.gov.pl
Licytacja IV.4.8 1.Wymagania formalne: a) z Platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl Wykonawca powinien dokonać rejestracji przed wysłaniem Wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, b) Wykonawca aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie do do udziału w licytacji, rejestruje się w systemie dostępnym pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl. W terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca składając Wniosek o dopuszczenie go do udziału w licytacji podaje swój login, c) w przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z Wnioskiem do dopuszczenie go do udziału w licytacji, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej na dwa dni przed terminem otwarcia licytacji (login należy podać dokładnie stosując te same znaki, w tym duże i małe litery, jeśli takie umieszczono przy rejestracji), d) brak loginu lub brak poprawnego loginu będzie skutkował brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji. 2. Pomoc w rejestracji i odpowiedzi na ewentualne problemy znajdują się na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl, w zakładce SAMOUCZEK. 3. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC z systemem operacyjnym Windows Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa albo Firefox 2.0 lub wyższa. 4. Przedmiotowa licytacją jest licytacją jednoetapową. 5. Od Wykonawców chcących wziąć udział w przedmiotowej licytacji nie jest wymagany podpis elektroniczny. 6. Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu. 7. Zaproszenie do udziału w Licytacji zostanie wysłane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany we Wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej
Licytacja IV.4.9 1. Licytacja elektroniczna prowadzona jest na stronie Urzędu Zamówień Publicznych Platforma licytacji elektronicznych elektronicznych, adres internetowy https://licytacje.uzp.gov.pl . W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne, korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 2. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złoży ofertę korzystniejszą. 3. W toku licytacji Wykonawcy proponują cenę oferty brutto wyrażoną w złotych. Zaproponowana cena obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianym przez Zamawiającego, w tym należny podatek VAT. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków itp, których nie przewidziano w Ogłoszeniu. Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w ofercie. 4. Oferta złożona przez Wykonawcę musi być niższa od oferty najkorzystniejszej, co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. System umożliwia składanie wyłącznie postąpień o cenie niższej niż oferta wiodąca w danym momencie. Wykonawca nie może cofnąć raz złożonej oferty. 5. Sposób podawania kwoty kwota określona jest w złotych oraz groszach (jeżeli występują grosze, wpisujemy je po kropce, np.: 99.90 obowiązuje dokładność do dwóch miejsc po kropce). Użytkownicy ponoszą odpowiedzialność za informacje wprowadzane do systemu i konsekwencje z tego wynikające. 6. W trakcie licytacji elektronicznej system aukcyjny na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w tej licytacji, a także cenach złożonych przez nich ofert. 7.W celu zapewnienia aktualności listy postąpień niezbędne będzie samodzielne odświeżanie ekranu przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej system nie dokonuje odświeżania automatycznie. 8. Do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 9.W trakcie licytacji obowiązuje czas podawany na stronie Platformy licytacji elektronicznej UZP. 10. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za wykonanie całego zamówienia. 11. Licytacja elektroniczna rozpoczyna się od ceny wywoławczej 154000 zł brutto
Data składania wniosków 11/12/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce składania wniosków Ministerstwo Finansów 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12 Biuro Administracyjne pok. 308 tel. 22/6944804, 22/6945915
Termin otwarcia licytacji 6 dni po terminie przekazania Zaproszeń, o godz. 10:00
Wartość zamknięcia licytacji termin upływa w dniu otwarcia licytacji, o godz. 10:20
Wymagania zabezpieczenia umowy Zamawiający wymaga przed podpisaniem Umowy wniesienia przez Wykonawcę 5% ceny umownej zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Należy policzyć od kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Istotne postanowienia Wzór Umowy jest zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.mf.gov.pl
Informacje dodatkowe 1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden Wniosek o dopuszczenie do udziału licytacji elektronicznej. Złożenie większej ilości wniosków spowoduje odrzucenie wszystkich złożonych wniosków przez danego Wykonawcę 2. Wniosek oraz wszelkie dokumenty wymagane muszą zostać sporządzone w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej 3. Załącznik Nr 1 Wniosek o dopuszczenie do licytacji elektronicznej należy złożyć w zamkniętej kopercie z wyraźnie oznaczonym napisem Codzienny monitoring mediów elektronicznych, Internetu oraz prasy wraz z Załącznikiem Nr 2 Oświadczenia Wykonawcy (Nr 2, Nr 2A, Nr 2B), Załącznikiem Nr 3 Wykaz wykonanych usług, Załącznikiem Nr 4. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej 4. Wykonawca może złożyć Wniosek o dopuszczenie do licytacji elektronicznej oraz inne wymagane oświadczenia na formularzach sporządzonych przez siebie pod warunkiem, że ich treść odpowiadać będzie co najmniej treści formularzy sporządzonych przez Zamawiającego i nie będzie z nimi sprzeczna. Dokumenty muszą być przedłożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że oświadczenia oraz dokumenty wystawione przez Wykonawcę muszą być podpisane przez Wykonawcę albo osoby uprawnione do jego reprezentowania (przy czym oryginał pełnomocnictwa lub uwierzytelniona kopia muszą być dołączone do Wniosku). Kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. W przypadku nieczytelnego podpisu dokumenty należy opatrzyć pieczątką imienną zawierającą co najmniej imię i nazwisko osoby składającej podpis 5. Adres do korespondencji: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa 6. Do porozumiewania się z Wykonawcami z ramienia Zamawiającego upoważnieni są: Przemysław Dobrowolski, tel. 22 6944804, Jolanta Iwanowska tel. 22 6945915 oraz Aleksandra Adamczyk, tel. 22 6945119, e-mail: wzp@mf.gov.pl 7. Informacyjnie: Ministerstwo Finansów urzęduje od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 8:15 16:15 8. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy 9. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia przedmiotowej licytacji elektronicznej Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje wyłącznie drogą elektroniczną. 10. Bezpośrednio po zakończeniu licytacji na stronie Platformy licytacji elektronicznych Urzędu Zamówień Publicznych, zakładka Ogłoszenia, pod adresem https://licytacje.uzp.gov.p zostanie podana nazwa oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)