dostawa 14 szt. wysokowydajnych, kolorowych, wielofunkcyjnych urządzeń laserowych MFP oraz materiałów eksploatacyjnych dla tych urządzeń dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieściem. st. Warszawy

Data publikacji 2015-12-04
Data zakończenia 2015-12-14 10:00:00
Instytucja Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 179273 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301210003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1)dostawa 14 szt. wysokowydajnych kolorowych, wielofunkcyjnych urządzeń laserowych MFP o parametrach określonych w załączniku nr 9 do SIWZ
- kolorowych urządzeń MFP z interfejsem sieciowym, do zainstalowania
w newralgicznych punktach ADK i ZGN, umożliwiające kolorowy wydruk, kopiowanie, skanowanie do ftp oraz wysyłanie/odbieranie faksów,
2)materiały eksploatacyjne dla każdego z wymienionych w pkt. 1) urządzeń wystarczające na wydruk co najmniej 7.000 kopii A4 przy standardowym pokryciu wszystkimi barwami tonerów.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
Ulica ul. Szwoleżerów 5/104
Nr domu 5
Nr miesz 104
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-464
Województwo mazowieckie
Tel 022 3366126, 3366157
Fax 022 3366192
Internet www.zgn.waw.pl
Regon 01254763400000
E-mail mikulska.beata@zgn.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 29/12/2015
Wadium Zamawiający wymaga wadium w wysokości 700,00 zł, słownie złotych: siedemset i 00 zł
Zaliczka Nie
Wiedza a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywali lub wykonują co najmniej 2 zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ b)Wykonawca dla dwóch najważniejszych wg siebie zamówień, które umieścił w wykazie załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dokumenty te muszą potwierdzać dla każdego zamówienia zakres usług zgodny z przedmiotem zamówienia. Zgodnie z § 1 ust. 4 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.02.2013 r. Dz. U. z 2013 poz. 231 Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu na rzecz którego roboty były lub miały zostać wykonane o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu
Sytuacja opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena oferty
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 łatwość, ergonomia obsługi
Kryt 2p 10
Czy będzie aukcja Tak
Aukcja dod info http://aukcje.um.warszawa.pl
Adres strony internetowej siwz www.zgn.waw.pl
Adres uzyskania siwz Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy 00-464 Warszawa ul. Szwoleżerów 5 w pok. 104 - I piętro
Data składania wniosków 14/12/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy 00-464 Warszawa ul. Szwoleżerów 5 w kancelarii na parterze budynku
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)