Utrzymanie, rozwój i asysta techniczna dla Systemu do obsługi gospodarki odpadami.

Data publikacji 2015-12-04
Data zakończenia 2015-12-14 09:30:00
Instytucja Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 179319 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług utrzymania, rozwoju i asysty technicznej dla Systemu do obsługi gospodarki odpadami,
w tym do rozliczeń finansowych między miastem a właścicielami nieruchomości (realizowanych zgodnie z ordynacją podatkową)
oraz monitoringu jakości realizacji umów zawartych z Operatorami, wspierającego obsługę systemu gospodarowania odpadami i nieczystościami ciekłymi z gminy Łódź oraz Protokołu Wymiany Danych XTrack.
Przedmiot zamówienia obejmuje również prace dodatkowe zlecane przez Zamawiającego w wymiarze maksymalnie 350 roboczogodzin.

Uwaga:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji na podstawie art. 34
ust. 5 ustawy Pzp.

W przypadku zaistnienia potrzeby zwiększenia liczby prac dodatkowych w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa zlecenia wykonania prac dodatkowych w ilości nieprzekraczającej
300 roboczogodzin ponad liczbę określoną w zamówieniu podstawowym. Zamawiający zastrzega, iż w ramach prawa opcji może zlecać sukcesywnie
w ramach istniejących potrzeb dokonanie odrębnych prac dodatkowych obejmujących różną liczbę roboczogodzin z tym zastrzeżeniem, że łączna liczba roboczogodzin prac dodatkowych nie może przekroczyć liczby roboczogodzin wskazanych w zdaniu poprzednim. Zamawiający zastrzega, iż może skorzystać
z prawa opcji w terminie określonym w §2 ust. 2.4 Istotnych postanowień umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1
do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
Ulica ul. ks. I. J. Skorupki 21
Nr domu 21
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-532
Województwo łódzkie
Tel 42 638 48 88
Fax 42 638 48 77
Internet www.uml.lodz.pl
Regon 00051418200000
E-mail m.jermolinska@uml.lodz.pl; w.seliga@uml.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (piętnaście tysięcy PLN). Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 jt.). Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wiedza 1) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie: co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu i wdrożeniu lub utrzymaniu co najmniej dwóch systemów wykonanych w technologiach Oracle i Phyton/Django, które użytkowane były jednocześnie przez co najmniej 70 użytkowników każdy. 2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowiązanie lub każdy inny dokument, z którego będzie jednoznacznie wynikać uprawnienie do dysponowania zasobami w trakcie realizacji zamówienia należy złożyć w formie oryginału. 3) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia powyższych zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 5.1.1- 5.1.5 SIWZ oceniane będzie łącznie. 5) Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował: 1. jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Projektu spełniającą łącznie poniższe wymagania: a) posiada, co najmniej trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Projektu (przez trzyletnie doświadczenie Zamawiający rozumie łączny czas pełnienia funkcji Kierownika Projektu, wykazane okresy mogą się na siebie nakładać), b) posiada certyfikat wydany przez uprawniony podmiot niezależny od Wykonawcy, potwierdzający posiadanie wiedzy i umiejętności w zakresie stosowania powszechnie uznanych metodyk prowadzenia projektów - PRINCE2® Foundation lub równoważny tj. IPMA lub PMI; 2. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Programisty i która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie tworzenia systemów informatycznych lub ich utrzymywania przy użyciu wszystkich następujących oprogramowań narzędziowych: a) RDBMS ORACLE b) serwer aplikacyjny WebLogic c) Forms&Reports 11 i 12 d) Biblioteki mapowe napisane przy użyciu Javascript e) Phyton/Django f) Java 3. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Programisty i która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie tworzenia systemów informatycznych lub ich utrzymywania przy użyciu wszystkich następujących oprogramowań narzędziowych: a) Forms&Reports 11 i 12 b) Biblioteki mapowe napisane przy użyciu Javascript c) Phyton/Django d) Java e) RDBMS ORACLE 4. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Programisty i która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie tworzenia systemów informatycznych lub ich utrzymywania przy użyciu wszystkich wymienionych oprogramowań narzędziowych: a) Forms&Reports 11 i 12 b) Biblioteki mapowe napisane przy użyciu Javascript c) Phyton/Django d) Java e) serwer aplikacyjny WebLogic 5. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Analityka i która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie tworzenia systemów informatycznych lub ich utrzymywania przy użyciu następującego oprogramowania narzędziowego: Oracle Business Intelligence - BI 6. co najmniej trzema osobami, które będą pełniły funkcję Analityka i z których każda spełnia łącznie następujące wymagania: a) posiada co najmniej roczne doświadczenie w zakresie analizy finansowo- księgowej; b) w ciągu ostatnich 5 lat brała udział we wdrożeniu lub utrzymaniu systemu finansowo - księgowego w administracji publicznej. (przez administrację publiczną Zamawiający rozumie administrację samorządową i administrację rządową). 7. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Pracownika merytorycznego i która posiada uprawnienia do wykonywania zawodu doradcy podatkowego zgodnie z wymogami określonymi w Ustawie z dnia 5 lipca 1996 r. o doradztwie podatkowym (Dz.U. z 2011r. nr 41 poz. 213 t.j. ze zm.) Uwaga: 1) Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji pełnionych przez osoby wymienione w pkt. 2 - 7 (w pkt. 5.1.4.2 - 5.1.4.7 SIWZ) 2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowiązanie lub każdy inny dokument, z którego będzie jednoznacznie wynikać uprawnienie do dysponowania zasobami w trakcie realizacji zamówienia należy złożyć w formie oryginału. 3) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia powyższych zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 5.1.1- 5.1.5 SIWZ oceniane będzie łącznie. 5) Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Certyfikat jakości ISO 9001:2009 na projektowanie, tworzenie, testowanie i integrację systemów informatycznych.
Inne dokumenty 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, z zachowaniem powyższego terminu. 2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż w terminie określonym w punkcie III.4.3.1. 3) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wskazane w punkcie III.4.2 i III.4.4 musi złożyć każdy z nich, z zastrzeżeniem, iż oświadczenia, o których mowa w pkt III.4, mogą zostać złożone przez Pełnomocnika, jeżeli z treści pełnomocnictwa wynika takie upoważnienie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy. Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową uregulowane są w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ.
Kod kryterium B
Kryt 1p 75
Kryt 2 Opcja
Kryt 2p 10
Kryt 3 Czas usunięcia błędu krytycznego
Kryt 3p 10
Kryt 4 Czas usunięcia błędu istotnego
Kryt 4p 5
Adres strony internetowej siwz http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
Adres uzyskania siwz Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź
Data składania wniosków 14/12/2015
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pokój nr 8, III piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: a) Data rozpoczęcia realizacji zamówienia - z dniem zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2016 r.) b) Termin wykonania zamówienia - 24 miesiące od dnia zawarcia umowy; Uwaga: Okres trwania obecnie obowiązującej umowy upływa z dniem 31 grudnia 2015 r. 2) Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 3) Zamawiający nie przewiduje: a) zawarcia umowy ramowej, b) składania ofert wariantowych, c) rozliczania w walutach obcych, d) aukcji elektronicznej, e) dynamicznego systemu zakupów, f) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, g) udzielania zamówień uzupełniających. 4) Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego 5) Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. 6) Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi Oddział ds. Obsługi Postępowań Bieżących w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)