Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach, Znak Sprawy DO/DZ-381-1-138/15

Data publikacji 2015-12-04
Data zakończenia 2015-12-14 09:00:00
Instytucja Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Odzież branżowa,
  • Obuwie ochronne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 330932 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331990001, 188300006, 181100003, 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie, Oddział w Gliwicach, zwanym dalej Zamawiającym.
Zamówienie prowadzone jest w podziale na zadania: Zadanie nr 1: Ubranie operacyjne, Zadanie nr 2: Ubranie operacyjne na Blok Operacyjny, Zadanie nr 3: Obuwie operacyjne, Zadanie nr 4: Odzież medyczna robocza, Zadanie nr 5: Obuwie profilaktyczne, Zadanie nr 6: Obuwie specjalistyczne HACCP, Zadanie nr 7: Obuwie specjalistyczne do gruntowania, Zadanie nr 8: Odzież robocza, Zadanie nr 9: Obuwie robocze, Zadanie nr 10: Środki ochrony indywidualnej, Zadanie nr 11: Rękawice, Zadanie nr 12: Artykuły di elektryczne, Zadanie nr 13: Odzież dla Portierów, Zadanie nr 14: Odzież dla Kierowców, Zadanie nr 15: Ręczniki, Zadanie nr 16: Zapaska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. Specyfikacja asortymentowo-cenowa

Opis

Ubranie operacyjneUbranie operacyjne na Blok OperacyjnyObuwie operacyjneOdzież medyczna roboczaObuwie profilaktyczneObuwie specjalistyczne HACCPObuwie specjalistyczne do gruntowaniaOdzież roboczaObuwie roboczeŚrodki ochrony indywidualnejRękawiceArtykuły di elektryczneOdzież dla PortierówOdzież dla KierowcówRęcznikiZapaska

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Ulica ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
Nr domu 15
Miejscowość Gliwice
Kod Pocztowy 44-101
Województwo śląskie
Tel 032 2789171, 2789172, 2789193,
Fax 032 2789197, 2789198
Regon 00028836600028
E-mail przetargi@io.gliwice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut badawczy
Rodzaj zam inny Instytut badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 16
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium W niniejszym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie wymaga jedynie złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ . Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego oświadczenia.
Wiedza Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie wymaga jedynie złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ . Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego oświadczenia.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie wymaga jedynie złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ . Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego oświadczenia.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie wymaga jedynie złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ . Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego oświadczenia.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie wymaga jedynie złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ . Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego oświadczenia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć: 1. Dla zadania nr 1 i 2 - Ubranie operacyjne, Ubranie operacyjne na Blok Operacyjny: deklaracja zgodności CE, wpis lub zgłoszenie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, karty parametrów użytkowych tkaniny wystawionej przez jej producenta ( zawierającej w szczególności gramaturę produktu) potwierdzającej spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów, dokument określający technologie prania, Certyfikat Oeko-Tex Standard 100 na zaoferowany produkt, certyfikat zgodności z normą PN 13795 wystawiony przez niezależne laboratorium badawcze lub jednostki notyfikowane, tabelę rozmiarów męskich i damskich oferowanej odzieży, wzornik materiałów o wymiarach min 20 x 20 cm, zawierający co najmniej 7 kolorów oprócz zielonego i niebieskiego, w szczególności bordo, szafir, fiolet i granat dla zadania nr 1 oraz zielony i niebieski dla zadania nr 2 , próbka w ilości 1 kompletu w rozmiarze XL w kolorze poza zielonym i niebieskim dla zadania nr 1, oraz w rozmiarze XXL dla zadania nr 2. Dla zadania nr 3 - Obuwie operacyjne, deklaracja zgodności CE, tabelę rozmiarów męskich i damskich obuwia, podpisaną i opieczętowaną paletę kolorów oferowanego obuwia, dokument w języku polskim zawierający następujące informacje : nazwa oferowanego przedmiotu, logo producenta, wymogi dotyczące konserwacji, skład surowcowy, rozmiar, próbka w ilości 1 pary obuwia w rozmiarze 43 Dla zadania nr 4 - Odzież medyczna robocza: karty parametrów użytkowych tkaniny wystawionej przez jej producenta ( zawierającej w szczególności gramaturę produktu) potwierdzającej spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów, dokument określający technologie prania, Certyfikat Oeko-Tex Standard 100 na zaoferowany produkt, tabelę rozmiarów męskich i damskich oferowanej odzieży, wzornik materiałów o wymiarach min 20 x20 cm, zawierający co najmniej 10 kolorów w tym niebieski zielony morelowy bordo lawendowy itp., Zamawiający wymaga próbki -1 komplet dla pozycji 1,3,4,5 oraz dwa komplety dla pozycji nr 2 w kolorze morelowym i 1 w kolorze niebieskim oraz dla pozycji nr 6 - w kolorze szarym. Dla zadania nr 5 - Obuwie profilaktyczne: deklaracja zgodności CE, tabelę rozmiarów męskich i damskich obuwia, dokument w języku polskim zawierający następujące informacje : nazwa oferowanego przedmiotu, logo producenta, wymogi dotyczące konserwacji, skład surowcowy, rozmiar, póbka w ilości 1 pary obuwia dla pozycji 1 - w rozmiarze 38, dla pozycji 2 w rozmiarze 44, dla pozycji 3 w rozmiarze 42. Dla zadania nr 6 - Obuwie specjalistyczne HACCP: deklaracja zgodności CE, tabelę rozmiarów męskich i damskich obuwia, dokument w języku polskim zawierający następujące informacje : nazwa oferowanego przedmiotu, logo producenta, wymogi dotyczące konserwacji, skład surowcowy, rozmiar, próbka w ilości 1 pary obuwia w rozmiarze 38, Dla zadania nr 7 - Obuwie specjalistyczne do gruntowania: deklaracja zgodności CE, dokument w języku polskim zawierający następujące informacje : nazwa oferowanego przedmiotu, logo producenta, wymogi dotyczące konserwacji, skład surowcowy, rozmiar, próbka w ilości 1 pary obuwia w rozmiarze 38 Dla zadania nr 8 - Odzież robocza: tabelę rozmiarów męskich i damskich oferowanej odzieży. próbka w ilości 1 sztuki dla każdej pozycji Dla zadania nr 9 - Obuwie robocze: deklaracja zgodności CE, tabelę rozmiarów męskich i damskich obuwia, dokument w języku polskim zawierający następujące informacje : nazwa oferowanego przedmiotu, logo producenta, wymogi dotyczące konserwacji, skład surowcowy, rozmiar, próbka w ilości 1 sztuki dla każdej pozycji Dla zadania nr 10 - Środki ochrony indywidualnej : Zamawiający wymaga próbki w ilości 1 sztuki dla pozycji nr 2 Dla zadania nr 11 - Rękawice: Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany produkt spełnia wszystkie wymogi stawiane przez Zamawiającego, próbka w ilości 1 sztuki dla każdej pozycji Dla zadania nr 12 - Artykuły di elektryczne: deklaracja zgodności CE, dokument w języku polskim zawierający następujące informacje : nazwa oferowanego przedmiotu, logo producenta, wymogi dotyczące konserwacji, skład surowcowy, rozmiar,dokument potwierdzający badanie napięciowe napięciem przemiennym probierczym 20kV Dla zadania nr 13 - Odzież dla Portierów: tabelę rozmiarów męskich i damskich oferowanej odzieży, kartę parametrów użytkowych tkaniny wystawionej przez jej producenta (zawierającej w szczególności gramaturę produktu ) potwierdzającej spełnienie wymaganych przez Zamawiającego warunków i parametrów, dokument określający technologie prania Dla zadania nr 14 - Odzież dla Kierowców: tabelę rozmiarów męskich i damskich oferowanej odzieży, kartę parametrów użytkowych tkaniny wystawionej przez jej producenta (zawierającej w szczególności gramaturę produktu ) potwierdzającej spełnienie wymaganych przez Zamawiającego warunków i parametrów, dokument określający technologie prania Dla zadania nr 15 - Ręczniki :próbka w ilości 1 sztuki Dla zadania nr 16 - Zapaski : próbka w ilości 1 sztuki UWAGA. B. Zamawiający wymaga dostarczenia próbek opisanych w sposób umożliwiający pełną identyfikację produktu tj. nr zadania, nr pozycji z zadania, nazwę producenta a także należy podać nazwę Wykonawcy. Próbki podlegać będzie ocenie jakościowej wg kryteriów określonych we rozdziale XVII. C. Dokumenty wskazane powyżej należy złożyć w formie oryginału, lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. D. Próbki należy dostarczyć w oryginalnych opakowaniach, zgodne z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (np. jako Konsorcjum).W tym przypadku: członkowie Konsorcjum ustanawiają wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy wspólników spółki cywilnej, o ile upoważnienie / pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jeden z członków Konsorcjum (tzw. lider). Zaleca się jednak ażeby pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo musi zostać udzielone w formie pisemnej i złożone Zamawiającemu w oryginale lub jego notarialnie poświadczonej kopii i być powinno co najmniej pełnomocnictwem rodzajowym, którego zakresem minimalnym jest upoważnienie do reprezentacji wszystkich członków Konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Prawidłowo ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony m.in. do podpisania i złożenia oferty wraz z załącznikami. Pełnomocnictwo musi jednak wyraźnie zastrzegać umocowanie do podpisania umowy, jeżeli ma on posiadać uprawnienie do dokonania tej czynności. Również umocowanie do wniesienia odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej musi znaleźć wyraz w treści pełnomocnictwa, oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała do świadczenia wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w przepisie art. 366 KC, jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia mu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, członkowie Konsorcjum składają jedną, wspólną ofertę. Ich potencjał i doświadczenie sumują się - spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczy Konsorcjum jako całości. Poszczególni członkowie nie muszą więc osobno spełniać każdego warunku. Wystarczy, jeśli spełniają je łącznie lub spełnia je w całości jeden z członków. Partnerzy Konsorcjum muszą udokumentować, że razem spełniają wymagania określone art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp, każdy z Partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP oraz złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ, dodatkowe zapisy dotyczące spółki cywilnej: spółka cywilna nie posiada statusu Wykonawcy. Wykonawcami są wspólnicy spółki, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. W związku z powyższym, wspólnicy tak jak każde Konsorcjum muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnikiem może być zarówno osoba trzecia, jak i jeden ze wspólników. Dokument ustanawiający pełnomocnika należy załączyć do oferty. Jeżeli pełnomocnikiem jest wspólnik, takim dokumentem co do zasady może być sama umowa spółki, z której wynikają zasady reprezentacji, dokumenty potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania muszą być wystawione oddzielnie na każdego ze wspólników,
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy może dopuścić w umowie zmiany w następujących przypadkach: ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozosta¬nie bez zmian. zmiany wysokości wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, w przy¬padku zmiany: a. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie prze¬pisu art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimal¬nym wynagro¬dzeniu za pracę (Dz.U. Nr 200, poz. 1679 ze zm.)b. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowot¬nemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdro¬wotne. zakończenia produkcji danej pozycji asortymentowej, - dopuszczalne jedynie w przypadku gdy Wykonawca nie jest jednocześnie producentem tejże pozycji asortymentowej. numeru katalogowego produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny nazewnictwa produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, zaprzestania produkcji produktu umownego przez producenta i wprowadzenia nowego pro¬duktu, analogicznego do produktu wycofanego z rynku, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny pro¬duktu wycofanego, zmiany producenta, i dostarczania produktu produkowanego przez innego producenta przy za¬chowaniu lub obniżeniu ceny, będącego produktem analogicznym do produktu objętego zamó¬wieniem, w przypadku gdy Wykonawca nie jest jednocześnie producentem dostarcza¬nych produktów, a zmiana producenta będzie spowodowana przez- zakończenie lub zawieszenie prowadzonej przez producenta działalności gospodar¬czej, - zakończenie współpracy pomiędzy Wykonawcą a producentem, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca W przypadku zaistnienia okoliczności opisanych w punkcie 6, 7 powyżej Zamawiający zastrzega so¬bie prawo odstąpienia od umowy.
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz ww.io.gliwice.pl
Adres uzyskania siwz Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 2.001 II piętro Budynek Tech
Data składania wniosków 14/12/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 2.001II piętro Budynek Tech
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)