dostawa i zakup oprogramowania baz danych ORACLE

Data publikacji 2015-12-04
Data zakończenia 2015-12-14 09:30:00
Instytucja Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania dla baz danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 331114 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 486110004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup niżej wymienionego oprogramowania baz danych ORACLE:
a) Oracle Database Enterprise Edition - 3 szt;
b) Real Application Clusters - 4 szt;
c) Diagnostick Pack - 8 szt.;
d) Standard Edition Processor Perpetual -1 szt. - upgrade z Named User Plus (5 named user) lub równoważnego.
2. Wszystkie ww. pozycje oprogramowania mają być objęte niewyłącznymi i bezterminowymi, licencjami wystawionymi na Zamawiającego bez możliwości jej wypowiedzenia.
3. Zakup licencji obejmuje asystę techniczną i konserwację (ATiK) producenta, aktywną od dnia udzielenia licencji do dnia 31.12.2016r.
4. W ramach usługi asysty technicznej i konserwacji (ATiK) Zamawiający nabędzie prawa zdefiniowane przez producenta oprogramowania, a w szczególności prawa co najmniej do:
a. pobierania od producenta w postaci elektronicznej nowych wersji posiadanego oprogramowania,
b. pobierania od producenta poprawek do posiadanego oprogramowania,
c. zgłaszania i uzyskiwania pomocy od producenta w zakresie problemów i błędów oprogramowania bezpośrednio od producenta,
d. dostępu do bazy wiedzy producenta w zakresie posiadanego oprogramowania.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego informowania Zamawiającego o możliwościach i warunkach podnoszenia wersji posiadanego oprogramowania.
6. Dopuszcza się zaoferowanie produktów równoważnych do przedmiotu zamówienia określonego w ppkt 1. Przez produkt równoważny do opisanego przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie taki, który realizuje co najmniej wszystkie funkcjonalności i posiada wszystkie cechy poza funkcjonalne oraz nie gorsze parametry techniczne niż produkt określony w SIWZ.
7.W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, Wykonawca:
a. wraz z ofertą wykaże, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności przedstawiając Zamawiającemu stosowny dokument, że oferowane rozwiązanie spełnia wymagania określone w SIWZ; b. wraz z ofertą przedstawi szczegółowy projekt techniczny wraz z instrukcją eksploatacyjną dotyczącą zaoferowanego rozwiązania;
c. na etapie oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji proponowanego rozwiązania oferowanego przez Wykonawcę. W tym celu na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zbuduje laboratorium, w którym zainstaluje rozwiązanie równoważne i przeprowadzi testy funkcjonalne i niefunkcjonalne. Wynikiem testów będzie raport, w którym Wykonawca przedstawi 100% pokrycie funkcjonalne i niefunkcjonalne rozwiązania równoważnego w stosunku do rozwiązania obecnie użytkowanego przez Zamawiającego dla: systemu WORKFLOW wraz z podsystemami: Portal dla Pracowników, Portal dla Rolników eKRUS, Platformy Integracyjnej KRUS tj. budowa laboratorium i przeprowadzenie testów nie będzie się wiązało z koniecznością zaangażowania ze strony Zamawiającego, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do udziału w tych testach. Negatywny wynik testów jest podstawą do odrzucenia oferty.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
Ulica Al. Niepodległości 190
Nr domu 190
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-608
Województwo mazowieckie
Tel 022 5926420, 5926590
Fax 022 5926663
Internet www.krus.gov.pl
Regon 01251326200000
E-mail bzp@krus.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł słownie: piętnaście tysięcy złotych przed upływem terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Potencjał Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. wypełniony Formularz oferty wg wzoru zawartego w SIWZ, Rozdział III, Formularz oferty i Załączniki do SIWZ, 2. dowód wniesienia wadium, 3. pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub wystawcę pełnomocnictwa) [wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum], 4. dokumenty potwierdzające zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku określonym w SIWZ pkt IV.3.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Na podstawie art. 144 ust. 1 i 2 ustawy - Pzp, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - pod rygorem nieważności wprowadzonych zmian. Zakaz zmian nie dotyczy: a) zmiany stanu prawnego, który może mieć wpływ na treść zawartej umowy, b) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy na podstawie art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust 1 ulegnie proporcjonalnie zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę.
Kod kryterium B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Dodatkowe godziny wsparcia technicznego
Kryt 2p 2
Adres strony internetowej siwz www.krus.gov.pl
Adres uzyskania siwz Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa
Data składania wniosków 14/12/2015
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa - pok. 101 Kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Wykonawca zobowiązuje się w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy dostarczyć Zamawiającemu dokument lub dokumenty potwierdzające udzielenie Zamawiającemu licencji na oprogramowanie wymienione w SIWZ pkt II.1, w zakresie wskazanym w § 2 ust. 3 umowy oraz zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu najnowsze wersje oprogramowania, na które zostaje udzielona licencja, w ilości 1 kopii (CD/DVD) dla każdego z oprogramowań albo wskaże odpowiednie adresy producenta do pobrania oprogramowania. 2. Wykonawca zobowiązuje się w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy dostarczyć Zamawiającemu potwierdzenie zapewnienia asysty technicznej oprogramowania w zakresie wskazanym w § 2 ust. umowy tj. przekazać Certyfikat Asysty Technicznej. 3. Usługa asysty technicznej i konserwacji A T i K) świadczona będzie w okresie od dnia udzielenia licencji do dnia 31-12-2016 r. 4. Wybrany Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie, najpóźniej w dniu podpisania umowy.
Czy unieważnienie Nie
Data zakończenia 31/12/2016
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)