Dostawa sprzętu gospodarczego-dogrywka; USK/DZP/PN-175/2015

Data publikacji 2015-12-04
Data zakończenia 2015-12-16 13:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Sprzęt kuchenny,
  • Artykuły cateringowe,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 331820 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 349284806, 392244403, 392221108, 397111309, 392211307
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu gospodarczego-dogrywka; USK/DZP/PN-175/2015- 21 zadań ( pakietów)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Ulica ul. Borowska 213
Nr domu 213
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-556
Województwo dolnośląskie
Tel 71 733 11 40
Fax 071 733 11 49
Internet www.usk.wroc.pl
Regon 00028901200000
E-mail ask.dzp@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.usk.wroc.pl
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 21
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium dla całości zamówienia w kwocie 5 137,00 zł słownie: (pięć tysięcy sto trzydzieści siedem 00/100 zł ) lub w rozbiciu na poszczególne zadania: Lp. Numer zadania Wartość wadium 1 Pakiet nr 2 1738,00 2 Pakiet nr 3 923,00 3 Pakiet nr 4 780,00 4 Pakiet nr 6 174,00 5 Pakiet nr 13 971,00 6 Pakiet nr 14 100,00 7 Pakiet nr 22 4,00 8 Pakiet nr 23 18,00 9 Pakiet nr 25 43,00 10 Pakiet nr 26 46,00 11 Pakiet nr 27 6,00 12 Pakiet nr 28 18,00 13 Pakiet nr 30 102,00 14 Pakiet nr 31 17,00 15 Pakiet nr 34 78,00 16 Pakiet nr 36 15,00 17 Pakiet nr 39 11,00 18 Pakiet nr 41 3,00 19 Pakiet nr 42 66,00 20 Pakiet nr 47 3,00 21 Pakiet nr 49 21,00 9.2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia składania ofert, potwierdzenie zapłaty wadium należy dołączyć do oferty. 9.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 9.3.1 pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK nr konta 26 1130 1033 0018 8007 3520 0010 9.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 9.3.3 gwarancjach bankowych; 9.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 9.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 9.4 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9.5 Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu na konto Zamawiającego do godz. 12:00 9.6 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 9.7 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.). 9.8 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego . 9.9 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.10 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.11 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie 6.1.1 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
Wiedza 6.1.1 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
Potencjał 6.1.1 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
Zdolne 6.1.1 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
Sytuacja 6.1.1 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 7.1 Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów producenta, itp. w języku polskim) - w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP). Jednocześnie należy w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. Dokumenty należy ułożyć chronologicznie- dotyczy zadań-pakietów nr: 2, 3, 4, 6, 13, 22-24, 26, 28, 31, 34, 39, 42, 47. 7.2 Próbki asortymentu do Pakietu nr 2, 3 w ilości 1 szt. celem potwierdzenia parametrów SIWZ 7.3 Próbki asortymentu do Pakietu nr 31 w ilości 2 szt. celem potwierdzenia parametrów SIWZ 7.4 Próbki asortymentu do Pakietu nr 13 w ilości 1 sztuk do każdej pozycji (1-4) celem potwierdzenia parametrów SIWZ.
Inne dokumenty Wypełniony FORMULARZ OFERTY wraz z FORMULARZEM CENOWYM - Załącznik nr 1 do SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale III do SIWZ. 7.1.2 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza. 7.1.3 W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza. Oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 6. Nadzwyczajna zmiana stosunków umowy może nastąpić jedynie w przypadkach: zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, gwałtownej dekoniunktury, ograniczenia dostępności surowców. Zmiana taka nastąpić może na zgodny wniosek stron i wprowadzona zostanie aneksem stanowiącym integralną część niniejszej umowy przetargowej. 7. W sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały asortyment nią określony, a zaistnieje okoliczność uzasadniona potrzebami Zamawiającego, strony dopuszczają możliwość aneksowania niniejszej umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością, jednak na okres nie dłuższy niż do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej dotyczącej tożsamego asortymentu.
Kod kryterium B
Adres strony internetowej siwz www.usk.wroc.pl
Adres uzyskania siwz www.usk.wroc.pl
Data składania wniosków 16/12/2015
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Dział Zamówień Publicznych Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego, ul. Borowska 213, 50 - 556 Wrocław, pokój 5.04A, piętro IV, budynek H,
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Kryt 1p 98
Kryt 2 termin dostawy dotyczy pakietów 4-49 inne kryteria dla pakietu nr 2 i 3
Kryt 2p 2
Informacje dodatkowe Dotyczy pakietów nr 4-49 14.1 Oceniane kryteria i ich ranga w ocenie L.p. KRYTERIUM RANGA 1 Cena 98% 2 Termin dostawy 2% 14.2 Przydzielanie punktów za cenę: 14.2.1 oferta o najniższej cenie otrzyma najwyższą ilość, tj. 98 punktów; 14.2.2 pozostałym Wykonawcom punkty za cenę zostaną przydzielone na podstawie obliczenia udziału procentowego najniższej ceny w stosunku do ceny danej oferty wg wzoru: cena najniższa [zł] ilość punktów za cenę = ---------------------------------- x 98 cena oferty [zł] 14.3 Przydzielanie punktów za termin dostawy: 14.3.1 oferta z najkrótszym terminem dostawy otrzyma najwyższą ilość, tj. 2 punkty; 14.3.2 pozostałym Wykonawcom punkty za termin dostawy zostaną przydzielone na podstawie obliczenia udziału procentowego najkrótszego terminu dostawy w stosunku do terminu dostawy danej oferty wg wzoru: Termin dostawy min. spośród badanych ofert ilość punktów za termin dostawy = ------------------------------------------------------------------ x 2 Termin dostawy oferowany 14. 4 Najkorzystniejsza oferta - oferta, która uzyska największą liczbę punktów. Dotyczy pakietów nr 2, 3 L.p. KRYTERIUM RANGA 1 Cena 90% 2 Dodatkowy okres gwarancji (cykle prania mopów) 10% Przydzielanie punktów za cenę i najdłuższy dodatkowy okres gwarancji (dla pakietów 2, 3) wyrażony w ilościach cykli prania mopów): Przydzielanie punktów za cenę: 14.2.1 oferta o najniższej cenie otrzyma najwyższą ilość, tj. 90 punktów; 14.2.2 pozostałym Wykonawcom punkty za cenę zostaną przydzielone na podstawie obliczenia udziału procentowego najniższej ceny w stosunku do ceny danej oferty wg wzoru: cena najniższa [zł] ilość punktów za cenę = ---------------------------------- x 90 cena oferty [zł] Przydzielanie punktów za dodatkowy okres gwarancji (wyrażony w ilościach cykli prania mopów: wg poniższej tabeli: L. p Dodatkowy okres gwarancji Waga - Wartość punktowa 1 10 cykli prania 1 2 20 cykli prania 2 3 30 cykli prania 3 4 40 cykli prania 4 5 50 cykli prania 5 6 60 cykli prania 6 7 70 cykli prania 7 8 80 cykli prania 8 9 90 cykli prania 9 10 100 i więcej cykli prania 10 Minimalna jednostka dodatkowego okresu gwarancji - 10 cykli prania mopów. Najkorzystniejsza oferta - oferta, która uzyska największą liczbę punktów (cena + dodatkowy okres gwarancji).
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)