Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Młodzieszynie
|
Ulica |
ul. Wyszogrodzka 101
|
Nr domu |
101
|
Miejscowość |
Młodzieszyn
|
Kod Pocztowy |
69-512
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
46 861 69 16
|
Fax |
46 863 55 07
|
Internet |
http://dps.sochaczew-powiat.bip.org.pl
|
Regon |
00030133900000
|
E-mail |
przetargi.dpsmlodzieszyn@onet.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2016
|
Wadium |
Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium od wykonawców.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
W tym zakresie Wykonawca spełni warunek jeśli posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Dokonanie oceny spełniania warunku metodą zero - jedynkową: spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonego oświadczenia.
|
Wiedza |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie będzie oceniać tego warunku. Należy jednak złożyć oświadczenie.
|
Potencjał |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: W tym zakresie Wykonawca spełni warunek jeśli posiada lub dysponować będzie co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów żywnościowych objętych niniejszym zamówieniem. Dokonanie oceny spełniania warunku metodą zero - jedynkową: spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonego oświadczenia.
|
Zdolne |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie będzie oceniać tego warunku. Należy jednak złożyć oświadczenie.
|
Sytuacja |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie będzie oceniać tego warunku. Należy jednak złożyć oświadczenie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) wypełniony i podpisany formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ;
2) pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy PZP;
3) dokładnie wypełniona tabela - wykaz asortymentu (w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) wg załącznika Nr 5 (od 5.1 do 5.3) do SIWZ w zależności od ilości zadań (dotyczy każdego zadania oddzielnie) + tabela notowań giełdowych dla zadania 5.3 (z dnia poprzedzającego dzień złożenia oferty - notowania z Warszawskiego Rolno - Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. w Broniszach, z ujętym rabatem cenowym od cen średnich);
4) dokument, z którego wynika upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę;
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w myśl art.23 ustawy PZP, należy dostarczyć: - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, - dokumenty składane w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy PZP, dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, - informację o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt.5 ustawy PZP składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie dotyczącym dokumentów podmiotów zagranicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7) w przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
8) w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy PZP, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. Wymienione dokumenty i oświadczenia muszą być załączone do oferty
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie: 1) w stosunku do terminu realizacji umowy - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zadania, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron; 2) w stosunku do osób - zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych; 3) w stosunku do wartości umowy - zmiany cen zawartych w ofercie tj. w zestawieniu kosztów zadania (załącznik nr .......) jedynie w udokumentowanych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, to jest: a) zmiana stawki podatku VAT, b) zmiana wskaźnika zmiany cen towaru i usług konsumpcyjnych podawanego kwartalnie przez GUS, publikowanego w Monitorze Polskim, jednak nie wcześniej niż po jego ogłoszeniu. 4) w stosunku do cen jednostkowych towarów - tylko w stosunku do zadania 5.3 - dostawa świeżych owoców i warzyw. Cena asortymentu w trakcie realizacji umowy będzie ulegać zmianie w oparciu o notowania na giełdzie Warszawskiego Rolno - Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. w Broniszach, ul. Poznańska 98, 05 - 850 Ożarów Mazowiecki, www.bronisze.com.pl, w oparciu o przyjęty w ofercie upust cenowy (rabat) w stosunku do cen przeciętnych opublikowanych na giełdzie z przedednia terminu na składanie ofert. Ceny produktów nie mogą być wyższe, niż przeciętne ceny hurtowe z notowań prowadzonych przez Warszawski Rolno - Spożywczy Rynek Hurtowy S.A. w Broniszach. Do obliczania kolejnych zamówień będzie brany pod uwagę upust cenowy na poszczególnych produktach w stosunku do cen ujętych w ofercie, wyrażony w PLN (np. cena przeciętna ziemniaka późnego na WR-SRH S.A.: 1,1 złotych za 1 kg; cena Wykonawcy ujęta w złożonej ofercie: 1,05 złotych za 1 kg; upust 0,05 złotych za 1 kg, stosowany do każdorazowych dostaw, odliczany od ceny przeciętnej produktu na WR-SRH S.A. w dniach złożenia zamówienia). W przypadku wystąpienia na giełdzie warzyw oraz owoców krajowych i zagranicznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu warzyw i owoców z niższą ceną. Uwaga! Z powodu braku wystąpienia niżej wymienionego asortymentu na giełdzie, obowiązywać będzie zaproponowana cena w postępowaniu. Cena ta pozostaje niezmienna przez okres trwania umowy: - groch łuskany połówkowy, - fasola średnia Jaś tyczny. W sytuacji gdy na dzień składania ofert na giełdzie nie będzie występował którykolwiek z asortymentów wobec czego brak będzie możliwości zastosowania upustu na ten dzień, Zamawiający dokona zakupu po cenie ujętej w ofercie Wykonawcy. 5) zmiana dostarczanego asortymentu może nastąpić w przypadku: a) zakończenia produkcji danej pozycji asortymentowej, b) zmiany nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów równoważnych, nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych produktów, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych, c) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu - wówczas Wykonawca może zaproponować wyrób o innej gramaturze z obowiązkiem proporcjonalnego przeliczenia ceny w stosunku do pierwotnej gramatury, d) niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni. 6) inne: a) dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian ilościowych w ramach grup towarów w stosunku do wielkości zapotrzebowań określonych w SIWZ, w związku z czym wartość umowy może ulec zmianie w zależności od wielkości dostaw do Zamawiającego, uwzględniając jego bieżące potrzeby, b) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty realizacji przedmiotu zamówienia); c) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; d) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), 2) zmiana danych teleadresowych, 3) zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami. 4. Wykonawca nie może bez pisemnej zgody Zamawiającego powierzyć wykonania niniejszej umowy osobie trzeciej poza określone w § 9.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://dps.sochaczew-powiat.bip.org.pl/?tree=przetarg
|
Adres uzyskania siwz |
Dom Pomocy Społecznej w Młodzieszynie
ul. Wyszogrodzka 101
96 - 512 Młodzieszyn
|
Data składania wniosków |
22/12/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Dom Pomocy Społecznej w Młodzieszynie
ul. Wyszogrodzka 101
96 - 512 Młodzieszyn
Sekretariat (konsola na parterze budynku administracyjnego)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|