Dostawa artykułów spożywczych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu

Data publikacji 2015-12-07
Data zakończenia 2015-12-16 09:30:00
Instytucja Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
Miejscowość Przemyśl
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 179725 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają tabele nr 1 - dla Pakietu I, tabela nr 2 - dla Pakietu II i tabela nr 3 - dla Pakietu III dołączone do Druku ofertowego wg. formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ .
Jeżeli w SIWZ do opisania przedmiotu zamówienia użyto parametrów, oznaczeń wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano pochodzenie produktu, znaki towarowe itp., o których mowa w art. 30 ustawy, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, pod warunkiem, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na co najmniej takim samym poziomie (nie gorszym), co opisany przez Zamawiającego w SIWZ.
W przypadku sytuacji o której mowa w tym punkcie, Zamawiający wymaga aby Wykonawca w tabelach dołączonych do druku ofertowego umieścił nazwę oferowanego produktu oraz producenta.
Jeżeli Wykonawca w dołączonych tabelach nie wpisze nazwy oferowanego produktu oraz producenta, wówczas Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował produkt o nazwie wskazanej przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga aby:
a) Wykonawca dostarczał artykuły spożywcze spełniające wymogi jakościowe dla gatunku I i sanitarno - higieniczne, odpowiadające obowiązującym przepisom oraz wolne od wad tj.: kształt i wygląd zewnętrzny powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju asortymentu. Smak i zapach powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju wyrobu. Niedopuszczalny jest smak i zapach obcy.
b) Wykonawca dostarczał towar w oryginalnych opakowaniach jednostkowych i zbiorczych, wykonanych z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, które mają mieć na opakowaniu czytelne oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji, termin przydatności do spożycia lub termin minimalnej trwałości, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego,
c) Wykonawca dostarczał artykuły spożywcze, które winne posiadać dla sortymentu określonego w Tabeli nr 1 poz. 1 co najmniej 14 dni okresu przydatności do spożycia, natomiast dla pozostałego asortymentu określonego w Tabeli nr 1 poz. 2 - 88 oraz asortymentu wyszczególnionego w Tabeli nr 2 i 3 co najmniej 90 dni okresu przydatności do spożycia.
Wykonawca będzie dostarczał towar do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, jego własnym transportem, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych do przewozu żywności.
Zamawiający będzie składał zamówienia telefonicznie lub faxem najpóźniej na jeden dzień przed dostawą.
Zamówienia realizowane będą przeciętnie trzy razy w tygodniu, w godzinach od 0600 do godz. 1200. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia częstotliwości dostaw.
Zamawiający zastrzega sobie prawo w sytuacjach szczególnych korekty ilościowej i asortymentowej zamówienia najpóźniej do godz. 8.00 w dniu dostawy

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Tabela nr 1 dołączona do Druku ofertowego wg. formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ .
Zamawiający wymaga aby:
a) Wykonawca dostarczał artykuły spożywcze spełniające wymogi jakościowe dla gatunku I i sanitarno - higieniczne, odpowiadające obowiązującym przepisom oraz wolne od wad tj.: kształt i wygląd zewnętrzny powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju asortymentu. Smak i zapach powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju wyrobu. Niedopuszczalny jest smak i zapach obcy.
b) Wykonawca dostarczał towar w oryginalnych opakowaniach jednostkowych i zbiorczych, wykonanych z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, które mają mieć na opakowaniu czytelne oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji, termin przydatności do spożycia lub termin minimalnej trwałości, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego,
c) Wykonawca dostarczał artykuły spożywcze, które winne posiadać dla sortymentu określonego w Tabeli nr 1 poz. 1 co najmniej 14 dni okresu przydatności do spożycia, natomiast dla pozostałego asortymentu określonego w Tabeli nr 1 poz. 2 - 88 co najmniej 90 dni okresu przydatności do spożycia.
Wykonawca będzie dostarczał towar do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, jego własnym transportem, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych do przewozu żywności.
Zamawiający będzie składał zamówienia telefonicznie lub faxem najpóźniej na jeden dzień przed dostawą.
Zamówienia realizowane będą przeciętnie trzy razy w tygodniu, w godzinach od 06.00 do godz. 12.00. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia częstotliwości dostaw.
Zamawiający zastrzega sobie prawo w sytuacjach szczególnych korekty ilościowej i asortymentowej zamówienia najpóźniej do godz. 8.00 w dniu dostawyPrzedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Tabela nr 2 - dla Pakietu II, dołączona do Druku ofertowego wg. formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ .
Jeżeli w SIWZ do opisania przedmiotu zamówienia użyto parametrów, oznaczeń wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano pochodzenie produktu, znaki towarowe itp., o których mowa w art. 30 ustawy, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, pod warunkiem, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na co najmniej takim samym poziomie (nie gorszym), co opisany przez Zamawiającego w SIWZ.
W przypadku sytuacji o której mowa w tym punkcie, Zamawiający wymaga aby Wykonawca w tabeli dołączonej do druku ofertowego umieścił nazwę oferowanego produktu oraz producenta.
Jeżeli Wykonawca w dołączonej tabeli nie wpisze nazwy oferowanego produktu oraz producenta, wówczas Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował produkt o nazwie wskazanej przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga aby:
a) Wykonawca dostarczał artykuły spożywcze spełniające wymogi jakościowe dla gatunku I i sanitarno - higieniczne, odpowiadające obowiązującym przepisom oraz wolne od wad tj.: kształt i wygląd zewnętrzny powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju asortymentu. Smak i zapach powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju wyrobu. Niedopuszczalny jest smak i zapach obcy.
b) Wykonawca dostarczał towar w oryginalnych opakowaniach jednostkowych i zbiorczych, wykonanych z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, które mają mieć na opakowaniu czytelne oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji, termin przydatności do spożycia lub termin minimalnej trwałości, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego,
c) Wykonawca dostarczał artykuły spożywcze, które winne posiadać dla sortymentu określonego w Tabeli nr 2 co najmniej 90 dni okresu przydatności do spożycia.
Wykonawca będzie dostarczał towar do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, jego własnym transportem, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych do przewozu żywności.
Zamawiający będzie składał zamówienia telefonicznie lub faxem najpóźniej na jeden dzień przed dostawą.
Zamówienia realizowane będą przeciętnie trzy razy w tygodniu, w godzinach od 06.00 do godz. 12.00. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia częstotliwości dostaw.
Zamawiający zastrzega sobie prawo w sytuacjach szczególnych korekty ilościowej
i asortymentowej zamówienia najpóźniej do godz. 8.00 w dniu dostawyPrzedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Tabela nr 3 - dla Pakietu III, dołączona do Druku ofertowego wg. formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ .
Jeżeli w SIWZ do opisania przedmiotu zamówienia użyto parametrów, oznaczeń wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano pochodzenie produktu, znaki towarowe itp., o których mowa w art. 30 ustawy, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, pod warunkiem, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na co najmniej takim samym poziomie (nie gorszym), co opisany przez Zamawiającego w SIWZ.
W przypadku sytuacji o której mowa w tym punkcie, Zamawiający wymaga aby Wykonawca w tabeli dołączonej do druku ofertowego umieścił nazwę oferowanego produktu oraz producenta.
Jeżeli Wykonawca w dołączonej tabeli nie wpisze nazwy oferowanego produktu oraz producenta, wówczas Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował produkt o nazwie wskazanej przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga aby:
a) Wykonawca dostarczał artykuły spożywcze spełniające wymogi jakościowe dla gatunku I i sanitarno - higieniczne, odpowiadające obowiązującym przepisom oraz wolne od wad tj.: kształt i wygląd zewnętrzny powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju asortymentu. Smak i zapach powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju wyrobu. Niedopuszczalny jest smak i zapach obcy.
b) Wykonawca dostarczał towar w oryginalnych opakowaniach jednostkowych i zbiorczych, wykonanych z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, które mają mieć na opakowaniu czytelne oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji, termin przydatności do spożycia lub termin minimalnej trwałości, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego,
c) Wykonawca dostarczał artykuły spożywcze, które winne posiadać dla sortymentu określonego w Tabeli nr 3 co najmniej 90 dni okresu przydatności do spożycia.
Wykonawca będzie dostarczał towar do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, jego własnym transportem, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych do przewozu żywności.
Zamawiający będzie składał zamówienia telefonicznie lub faxem najpóźniej na jeden dzień przed dostawą.
Zamówienia realizowane będą przeciętnie trzy razy w tygodniu, w godzinach od 06.00 do godz. 12.00. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia częstotliwości dostaw.
Zamawiający zastrzega sobie prawo w sytuacjach szczególnych korekty ilościowej i asortymentowej zamówienia najpóźniej do godz. 8.00 w dniu dostawy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
Ulica ul. Adama Mickiewicza 34
Nr domu 34
Miejscowość Przemyśl
Kod Pocztowy 37-700
Województwo podkarpackie
Tel 016 6732153, 6732087
Fax 016 6763271
Regon 65018683700000
E-mail zamowienia.bieszczadzki@strazgraniczna.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie W zakresie spełnienia przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
Wiedza W zakresie spełnienia przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
Potencjał W zakresie spełnienia przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował co najmniej jednym środkiem transportu dopuszczonym do przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594 tekst jednolity) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zdolne W zakresie spełnienia przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja W zakresie spełnienia przez Wykonawcę ww. warunku Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Dokument właściwej Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej potwierdzający, iż Wykonawca ze względu na charakter prowadzonej działalności, w zakresie przedmiotu zamówienia znajduje się pod stałym nadzorem Inspektora Sanitarnego lub Inspektora Weterynaryjnego, spełnia wymogi dotyczące standardów higieniczno - sanitarnych oraz ma wdrożony system bezpieczeństwa żywności HACCP zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594 tekst jednolity)
Inne dokumenty Pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty wraz z innymi dokumentami oraz oświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, iż umocowana osoba działa w imieniu i na rzecz Wykonawcy, oraz że została upoważniona do składania oświadczeń woli, w tym do podpisywania wszelkich dokumentów związanych z postępowaniem przetargowym. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy p.z.p. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie publiczne w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w niżej podanym zakresie: a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w mniejszych ilościach w poszczególnych pozycjach z zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, b. Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości zamawianego asortymentu w poszczególnych pozycjach do 20%, w przypadkach wcześniejszego zrealizowania poszczególnych asortymentów niezbędnych do prawidłowego żywienia osób osadzonych w strzeżonym ośrodku dla cudzoziemców przy zachowaniu ogólnej wartości umowy. c. Zamawiający dopuszcza zmianę wartości brutto umowy w przypadkach: - zmiany stawki podatku VAT, o kwotę wynikającą z zmiany stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy, - zmiany ceny brutto za jednostkę miary przedmiotu zamówienia objętego umową po okresie 3 miesięcy od daty obowiązywania umowy. Po tym terminie waloryzacja może odbywać się na podstawie pisemnego uzasadnionego wniosku Wykonawcy lub Zamawiającego do wysokości wskaźnika zmiany cen usług i towarów konsumpcyjnych ogłaszanych po zakończeniu każdego kwartału w Monitorze Polskim przez Prezesa GUS
Kod kryterium B
Kryt 1p 94.00
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 6.00
Adres strony internetowej siwz www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Adres uzyskania siwz Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, Sekcja Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 16/12/2015
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, Kancelaria Jawna
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Internet www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)