postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę produktów spożywczych dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach

Data publikacji 2015-12-07
Data zakończenia 2015-12-16 10:00:00
Instytucja Fundacja im. Brata Alberta
Miejscowość Rudawa
Województwo małopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 179975 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych w ramach zadań:
zadanie 1 dostawa artykułów spożywczych
zadanie 2 dostawa jaj
zadanie 3 dostawa mięsa i wędlin
zadanie 4 dostawa mrożonek
zadanie 5 dostawa produktów nabiałowych
zadanie 6 dostawa pieczywa
zadanie 7 dostawa owoców i warzyw.
2. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej dowolnie wybranych przez siebie części.
3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ.
5. Produkt równoważny to zdaniem Zamawiającego taki, który przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały wskazane w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
6. Wykonawca dostarczy produkty żywnościowe spełniające wymogi określone przepisami Rozporządzenia ( WE ) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych
7. Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe środkami transportu spełniającymi wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z 19.12.2002 r. w sprawie wymogów sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do wprowadzania zmian w zakresie ilości poszczególnych asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia w ramach każdej z części. Oznacza to, że Zamawiający - np. w zakresie zadania nr 1 - może zamówić więcej np. asortymentu A, a mniej np. asortymentu B. Wszelkie ewentualne zmiany ilościowe dokonywane będą w obrębie asortymentów wskazanych w załącznikach nr 1 A oraz od 1C do G a także nie wykroczą poza wartość zawartej w ramach danego zadania umowy. Ponadto, Zamawiający dopuszcza ewentualność, że w ramach każdej z części przedmiotu zamówienia zamówi (poprzez zamówienia cząstkowe) maksymalnie do 10% mniej asortymentów niż wskazano w SIWZ.
9. Miejscem dostawy jest magazyn Zamawiającego znajdujący się w Schronisku dla Niepełnosprawnych - Radwanowice 1 - Wykonawca dostarczy zamówione artykuły żywnościowe do magazynu Zamawiającego na własny koszt i własne ryzyko. Wykonawca dokona również rozładunku zamówionego towaru do magazynu zamawiającego. Osobą upoważnioną do kontroli ilościowej i jakościowej dostarczonego towaru jest magazynier lub inna osoba przez niego upoważniona.
10. Dostawy realizowane będą na podstawie cząstkowych zamówień Zamawiającego przekazywanych przez Zamawiającego drogą telefoniczną. W zamówieniach tych Zamawiający określał będzie dokładną ilość i rodzaj zamawianego asortymentu. Zamówienia składane będą jeden raz w tygodniu w godzinach 8.00 -12.00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca każdą pojedynczą dostawę zrealizuje w terminie do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego zamówienia.
11. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo cząstkowym zamówieniu według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie Wykonawcy oraz ilości dostarczonych asortymentów.
12. Termin płatności z tytułu zrealizowanej dostawy cząstkowej wyniesie 21 dni.
13. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania wysokości zaoferowanych cen przez cały okres realizacji zamówienia. Jedyną okolicznością dopuszczającą wzrost wartości zawartej umowy będzie zmiana przepisów prawa skutkująca zmianą podatku VAT.

Opis

szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 Aszczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 Bszczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 C do siwzszczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 D do siwzszczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik br 1 Eszczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 F do siwzszczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 G do siwz

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Fundacja im. Brata Alberta
Ulica Radwanowice 1
Nr domu 1
Miejscowość Rudawa
Kod Pocztowy 32-640
Województwo małopolskie
Tel 012 2585910
Fax 012 2585910
Internet www.albert.krakow.pl
Regon 35055488800000
E-mail fundacja@albert.krakow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: fundacja
Rodzaj zam inny fundacja
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 02/01/2016
Wadium nie wymaga się wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ
Wiedza Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ
Potencjał Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolne Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych. 3. Formularz dotyczący podwykonawców z określeniem ich udziału w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą: terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym, zmiany mogą wynikać także z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a także dotyczyć zmian ilości poszczególnych asortymentów w ramach zadania. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.albert.krakow.pl
Adres uzyskania siwz Fundacja im. Brata Alberta Schronisko dla Niepełnosprawnych Radwanowice 1 32 - 064 Rudawa pokój zastępcy dyrektora Schroniska
Data składania wniosków 16/12/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Fundacja im. Brata Alberta Schronisko dla Niepełnosprawnych Radwanowice 1 32 - 064 Rudawa pokój zastępcy dyrektora Schroniska
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)