Dostawę artykułów biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie A, - dostawę kopert wysyłkowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie B, - dostawę artykułów biurowych na potrzeby Referatu Gospodarki Odpadami Komunalnymi - zadanie C, - dostawę artykułów biurowych na potrzeby Referatu Spraw Wojskowych - zadanie D, - dostawę materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych dla komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie E.

Data publikacji 2015-12-07
Data zakończenia 2015-12-16 09:00:00
Instytucja Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 180159 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001, 301976442, 301992301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części:
CZĘŚĆ A - zadanie I - dostawa artykułów biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu;
CZĘŚĆ B - zadanie II - dostawa kopert wysyłkowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu;
CZĘŚĆ C - zadanie III - dostawa artykułów biurowych na potrzeby Referatu Gospodarki Odpadami Komunalnymi;
CZĘŚĆ D - zadanie IV - dostawa artykułów biurowych na potrzeby Referatu Spraw Wojskowych;
CZĘŚĆ E - zadanie V - dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych dla komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu.

Opis

Dostawa artykułów biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w SosnowcuDostawa kopert wysyłkowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu.Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Referatu Gospodarki
Odpadami KomunalnymiDostawa artykułów biurowych na potrzeby Referatu Spraw WojskowychDostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń
kserograficznych dla komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Ulica al. Zwycięstwa 20
Nr domu 20
Miejscowość Sosnowiec
Kod Pocztowy 41-200
Województwo śląskie
Tel 32 2960600
Fax 32 296 06 05
Internet www.um.sosnowiec.pl
Regon 27625548200000
E-mail informatyk@um.sosnowiec.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 01/01/2016
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie.
Wiedza Warunek zostanie spełniony, o ile Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał należycie: a)w przypadku składania oferty na Część nr A- zadanie I- dostawy artykułów biurowych o łącznej wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto; b)w przypadku składania oferty na Część nr B- zadanie II- dostawy artykułów biurowych o łącznej wartości co najmniej 8.000,00 zł brutto; c)w przypadku składania oferty na Część nr C- zadanie III- dostawy artykułów biurowych o łącznej wartości co najmniej 8.000,00 zł brutto; d)w przypadku składania oferty na Część nr D- zadanie IV- dostawy artykułów biurowych o łącznej wartości co najmniej 8.000,00 zł brutto; e)w przypadku składania oferty na Część nr E- zadanie V- dostawy artykułów biurowych o łącznej wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto; W przypadku, gdy Wykonawca będzie wykazywał się umowami, które w dniu, w którym upływa termin składania ofert są w trakcie realizacji, Wykonawca zobowiązany jest wykazać się jedynie wartością dostaw już zrealizowanych. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wartość dostaw zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, musi być nie mniejsza od sumy wartości dostaw określonych powyżej przez Zamawiającego dla poszczególnych części, na które Wykonawca składa ofertę.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Specyfikację białości papieru potwierdzająca stopień białości CIE 161 ±2 lub ±3 dla CZĘŚCI E - zadanie V
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy zamawiający przewidział: dla CZĘŚĆ A - zadanie I we wzorze umowy - Załącznik nr 6A do SIWZ w § 9, dla CZĘŚĆ B - zadanie II we wzorze umowy - Załącznik nr 6B do SIWZ w § 9, dla CZĘŚĆ C - zadanie III we wzorze umowy - Załącznik nr 6C do SIWZ w § 8, dla CZĘŚĆ D - zadanie IV we wzorze umowy - Załącznik nr 6D do SIWZ w § 8, dla CZĘŚĆ E - zadanie V we wzorze umowy - Załącznik nr 6E do SIWZ w § 9,
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Czas reakcji na zgłoszenie interwencyjne
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.bip.um.sosnowiec.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Sosnowca, ul. Ignacego Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, pokój 213.
Data składania wniosków 16/12/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Miasta Sosnowca, ul. Ignacego Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, pokój 213.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)