Dostawa 2-ch zestawów komputerowych stacjonarnych oraz 2-ch komputerów przenośnych (laptopów) wraz z oprogramowaniem.

Data publikacji 2015-12-07
Data zakończenia 2015-12-14 08:00:00
Instytucja Świętokrzyski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Miejscowość Końskie
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 332920 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 489000007, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Komputer stacjonarny
Lp Komponent Wymagane parametry Szt.
1 Typ Komputer stacjonarny. 2
2 Zastosowanie Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych i multimedialnych pracujących z oprogramowaniem Microsoft.
3 Procesor Procesor i3 4170 lub równoważny 64 bitowy o architekturze x86, dwurdzeniowy osiągający nie mniejszą liczbę punktów 5176 w teście PassMark - CPU Mark.
4 Płyta główna / porty -
zabrania się uzyskiwania portów w wyniku stosowania przejściówek, konwerterów itp.







Zintegrowane z tylnym panelem płyty głównej:
1 x Audio: wejście liniowe / mikrofon
1 x Audio: wejście liniowe
1 x Audio: wyjście liniowe
2 x USB 3.0
2 x USB 2.0
1 x VGA
1 x Ethernet (RJ-45)
1 x DVI-D
2 x PS/2 - klawiatura/mysz oddzielnie dla każdego urządzenia.
Zintegrowane na płycie głównej :
2 x USB 2.0,
1 x Serial ATA II ( 3 Gbit),
2 x Serial ATA III ( 6 Gbit),
możliwość rozbudowy poprzez wolne złącza minimum:
2 x Liczba gniazd PCI-Express x1
1 x PCI-Express 2.0 x16
Dostępne z przodu obudowy:
1 x audio: słuchawkowe,
1 x audio: mikrofon,
2 x USB 2.0.
Wsparcie dla Wake up from S5.
Możliwość blokowania portów zewnętrznych, dodatkowo każdy port zewnętrzny USB może być blokowany oddzielnie.
Możliwość blokowania portu równoległego bezpośrednio z poziomu biosu płyty głównej.
Możliwość ustawienia hasła administratora i użytkownika na bios, hasła na dysk twardy.
5 Obudowa Stojąca: MicroTower lub MiniTower.
Na obudowie ma się znajdować nazwa i numer seryjny komputera.
Kolor: zgodny z pozostałymi elementami zestawu.
Wnęki:
Maksymalnie 1 x zewnętrzna wnęka 3,5-calowa - w tym jedna wolna,
Maksymalnie 2 x wewnętrzna wnęki 3,5-calowe - w tym jedna wolna,
Maksymalnie 2 x zewnętrzne wnęki 5,25-calowe - w tym jedna wolna.
Konstrukcja obudowy musi umożliwiać zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej (złącze blokady Kensington) oraz kłódki (oczko w obudowie do założenia kłódki).
Brak stosowania plomb na obudowie.
Konstrukcja przodu obudowy umożliwiająca przepływ powietrza.
Obudowa oznakowana logiem producenta komputera.
6 Pamięć operacyjna Pojemność: min. 1 x 4 GB DDR3 1600Mhz, z możliwością rozbudowy do maksymalnie 16 GB, złącza pamięci: maks. 2 szt.
7 Karta grafiki Zintegrowana, powinna wspierać technologię: DirectX 11.1; Open CL 1.2; OpenGL 4.0.
8 Parametry pamięci masowej Dysk twardy o pojemności min. 500GB, Serial ATA III,7200 obr./min.
Obsługiwane rodzaje dysków: SATA, SSHD,SSD,SED.
9 Wyposażenie multimedialne Płyta główna wyposażona w kartę dźwiękową 5.1 oraz zintegrowany głośnik multimedialny zamontowany wewnątrz obudowy.
10 Ergonomia Głośność wg ISO 7779:2010, ECMA-74 w trybie aplikacji biurowych 2.0 z pozycji obserwatora w trybie pracy wynosząca maksymalnie 22 dB. - odpowiednie dokumenty potwierdzające powyższe wymagania załączyć do oferty.
11 Niezawodność/jakość wytwarzania/certyfikaty Sprzęt musi być produkowany zgodnie z normami ISO 9001, ISO 14001, RoHS oraz WEEE- odpowiednie dokumenty potwierdzające powyższe wymagania załączyć do oferty.
Komputer powinien znajdować się na liście zgodnościENERGY STAR® 6.0 - odpowiednie dokumenty potwierdzające powyższe wymagania załączyć do oferty.
12 Zasilacz Maksymalna moc: 280W wydajność energetyczna zasilacza (przy 230 V i obciążeniu 20% / 50% / 100%) : 83% / 86% / 85%.
Wbudowany sprzętowy wyłącznik odcinający całkowicie zasilanie.
13 Wsparcie techniczne Dostęp do aktualnych sterowników zainstalowanych w komputerze urządzeń, realizowany poprzez podanie numeru seryjnego komputera, na dedykowanej przez producenta stronie internetowej - należy podać adres strony oraz sposób realizacji wymagania (opis uzyskania w/w informacji).
14 Wymagania dodatkowe





Nagrywarka DVD+/-RW wraz z oprogramowaniem do nagrywania płyt.
Mysz optyczna:
kolor - zgodny z pozostałymi elementami zestawu,
kabel min. 1,5m zakończony wtykiem USB/PS2,
trzy przyciski i jedna rolka przewijania,
rozdzielczość 1000 dpi, oznakowana logiem producenta komputera.
Klawiatura:
kolor: zgodny z pozostałymi elementami zestawu,
kabel min 1,7m zakończony wtykiem PS2, (układ polski programisty),
oznakowana logiem producenta komputera.
Program antywirusowy: Wersja językowa polska, licencja na urządzenie, typ licencji elektroniczna lub Box, czas ochrony komputera minimum 12 miesięcy.
Funkcje oprogramowania:
- ochrona przed nowymi zagrożeniami
- blokowanie spamu i wiadomości phishingowych
- monitor zainstalowanych aplikacji w celu wykrycia szkodliwych zmian w systemie
- zapora sieciowa
- automatyczna blokada szkodliwych stron
- ochrona bankowości
- aktualizacja przez Internet
- możliwość spersonalizowania ustawień ochrony
- współpraca z Microsoft Windows 7 (wszystkie wersje).

15 Wymiary Suma szerokości, wysokości, głębokości nie może być
większa niż 955 mm
16 Waga Maksymalnie 9,2 kg
17 Zainstalowane oprogramowanie - zabrania się stosowania licencji poleasingowych


System operacyjny:
Licencja na system operacyjny Microsoft Windows 8.1 Pro PL 64-bit lub nowszy, preinstalowany Windows 7 Pro PL (dołączony nośnik z systemem operacyjnym).
Zainstalowany system operacyjny niewymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft.
Komputer powinien znajdować się na liście zgodności Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 i 8.1
18 Oprogramowanie producenta sprzętu Dedykowane oprogramowanie producenta sprzętu umożliwiające automatycznąaktualizację sterowników oraz oprogramowania użytkowego producenta w tym również wgranie najnowszej wersji BIOS. Oprogramowanie musi mieć możliwość zarządzania oprogramowaniem BIOS z jednego, uwierzytelnionego, centralnego miejsca.Oprogramowanie musi mieć możliwość archiwizacji lub aktualizacji BIOS lub pojedynczych ustawień BIOS podczas działania maszyn, bez przerywania pracy.Oprogramowanie musi zapewniać proaktywny monitoring stanu systemu i stanu technicznego komponentów,proaktywne ostrzeżenia, które umożliwiają reagowanie na awarie komponentów, zanim wystąpią.
19 Gwarancja / serwis Minimum 24 miesiące z naprawą u Zamawiającego od dnia protokolarnego przekazania.
Serwis urządzeń musi byś realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
Bezpłatny serwis gwarancyjny na czas trwania gwarancji.
Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001, załączyć certyfikat do oferty.

Wypełnia Oferent:

Producent komputera ...................................................................................................................

Model komputera .........................................................................................................................


Producent klawiatury ...................................................................................................................

Model klawiatury .........................................................................................................................


Producent myszy .........................................................................................................................

Model myszy ...............................................................................................................................




SPECYFIKACJA TECHNICZNA - MONITOR



Lp Komponent Wymagane parametry minimalne Szt.2
1 Przekątna ekranu Minimum 21.5 cala
2 Typ matrycy TFT-LCD
3 Proporcje obrazu 16:9
4 Technologia podświetlania Diody LED
5 Rozdzielczość 1920 x 1080 (HD 1080)
6 Czas reakcji Maksimum 5 ms
7 Jasność Minimum 250 cd//m²
8 Kontrast dynamiczny Minimum 1000:1
9 Kąt widzenia poziomy Minimum 170
10 Kąt widzenia pionowy Minimum 160
11 Ilość kolorów 16,7 mln
12 Wbudowane głośniki Nie
13 Wbudowany tuner TV Nie
14 Pivot Nie
15 Złącza 1 x VGA
1 x DVI
16 Inne Przewód zasilający, przewód VGA,
17 Kolor zgodny z pozostałymi elementami zestawu
18 Pobór mocy Maksymalnie 21 W
19 Zasilanie 230 V
20 Gwarancja/serwis Minimum 24 miesiące z naprawą u Zamawiającego od dnia protokolarnego przekazania
Bezpłatny serwis gwarancyjny na czas trwania gwarancji
21 Niezawodność/jakość wytwarzania/certyfikaty Sprzęt musi być produkowany zgodnie z normami ISO 9001, ISO 14001

Wypełnia Oferent:

Producent monitora .....................................................................................................................

Model monitora ...........................................................................................................................





SPECYFIKACJA TECHNICZNA - PAKIET BIUROWY

Office Home and Business 2013 Polish PKC - zabrania się stosowania licencji poleasingowych szt. 2
lub równoważny zgodnie z poniższym opisem, spełniający poniższe minimalne wymagania:
1. Być polskojęzyczny, posiadać m.in. edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do obsługi poczty elektronicznej, program do tworzenia prezentacji multimedialnych, notatnik pracujący w trybie graficznym.
2. Posiadać możliwość automatycznej instalacji komponentów (przy użyciu instalatora systemowego), możliwość zdalnej instalacji komponentów.
3. Posiadać całkowicie zlokalizowany w języku polskim system komunikatów i podręcznej pomocy technicznej w pakiecie, obsługę języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej, autokorektę oraz możliwość prowadzenia dyskusji i subskrypcji dokumentów w sieci z automatycznym powiadomieniem o zmianach w dokumentach.
4. W systemach pocztowych posiadać możliwość delegacji uprawnień do otwierania, drukowania, modyfikowania i czytania załączanych dokumentów i informacji, możliwość blokowania niebezpiecznej lub niechcianej poczty, wsparcie dla formatu XML w podstawowych aplikacjach.
5. Posiadać pełna zgodność dokumentów z formatami .doc, .docx, .dotm .xls i .xlsx, .xltm, .ppt, .pptx, .potx w tym obsługa formatowania, wykonywanie i edycję makr oraz kodu zapisanego w języku Visual Basic for Application oraz możliwość nadawania uprawnień do modyfikacji i formatowania dokumentów lub ich fragmentów.
6. Posiadać automatyczne przesyłanie poczty na podstawie reguł, automatyczne odpowiedzi, możliwość dodawania do dokumentów i arkuszy kalkulacyjnych podpisów cyfrowych, pozwalających na stwierdzenie czy dany dokument/arkusz pochodzi z bezpiecznego źródła i nie został w żaden sposób zmieniony.
7. Posiadać możliwość automatycznego odzyskiwania dokumentów i arkuszy kalkulacyjnych w wypadku przypadkowego wyłączenia komputera. Oprogramowanie musi posiadać możliwość centralnego konfigurowania poprzez GPO.
8. Edytor tekstów musi umożliwiać:
a. Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty.
b. Wstawianie oraz formatowanie tabel.
c. Wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych.
d. Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne).
e. Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków.
f. Automatyczne tworzenie spisów treści.
g. Formatowanie nagłówków i stopek stron .
h. Sprawdzanie pisowni w języku polskim.
i. Śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników
j. Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności
k. Określenie układu strony (pionowa/pozioma)
l. Wydruk dokumentów
m. Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną.
n. Pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003 lub Microsoft Word 2007, 2010 oraz 2013 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu.
o. Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji.
p. Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze bazujące na schematach XML z Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych, które po wypełnieniu umożliwiają zapisanie pliku XML w zgodzie z obowiązującym prawem.
r. Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi (kontrolki) umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami obowiązującego w Polsce prawa.
s. Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze i pozwalające zapisać plik wynikowy w zgodzie z Rozporządzeniem o Aktach Normatywnych i Prawnych.
9. Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać:
a. Tworzenie raportów tabelarycznych.
b. Tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych.
c. Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu.
d. Tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice).
e. Obsługę kostek OLAP oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych.
f. Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych.
g. Wyszukiwanie i zamianę danych.
h. Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego.
i. Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie.
j. Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności.
k. Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem.
l. Zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku.
m. Zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003, 2007, 2010 oraz 2013 z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń.
n. Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji.
10. Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać:
a. Prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego
b. Drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek
c. Zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu.
d. Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji
e. Opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera
f. Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo
g. Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego
h. Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym
i. Możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów
j. Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera
k. Pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003, MS PowerPoint 2007, 2010, 2013.

11. Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) musi umożliwiać:
a. Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego.
b. Filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców.
c. Tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną.
d. Automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule .
e. Tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy.
f. Oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia.
g. Zarządzanie kalendarzem.
h. Udostępnianie kalendarza innym użytkownikom.
i. Przeglądanie kalendarza innych użytkowników .
j. Zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach.
k. Zarządzanie listą zadań.
l. Zlecanie zadań innym użytkownikom.
m. Zarządzanie listą kontaktów.
n. Udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom.
o. Przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników.
p. Możliwość przesyłania kontaktów innym użytkowników.
r. współpraca z systemem MS Exchange, w tym odbiór poczty, możliwość udostępniania poczty dla innych użytkowników.


KOMPUTER PRZENOŚNY LAPTOP.

Lp Komponent Wymagane parametry Szt.
1 Typ Komputer przenośny laptop.
Dopuszczone kolory to: czarny, srebrny, grafit 2
2 Zastosowanie Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych i multimedialnych pracujących z oprogramowaniem Microsoft.
3 Procesor Procesor i3-4005U lub równoważny 64 bitowy o architekturze x86, dwurdzeniowy osiągający nie mniejszą liczbę 2467 punktów w teście PassMark - CPU Mark.
4 Interfejsy - zabrania się uzyskiwania portów w wyniku stosowania przejściówek, konwerterów itp.

1 x Wejście prądu stałego
1 x Audio: wejście liniowe / mikrofon
1 x Audio: wyjście liniowe / słuchawkowe
Minimum: 3 x USB w tym minimum 2 x USB 3.0
1 x VGA
1 x HDMI
1 x Ethernet (RJ-45)
1 x Obsługa blokady Kensington
Czytnik kart (SD/SDHC)
Bluetooth - Tak
WLAN - obsługiwany standardy maksymalnie: 802.11 b/g/n
5 Matryca Przekątna 15,6 cala, podświetlenie LED, wyświetlacz matowy
Rozdzielczość 1366 x 768 pikseli
6 Pamięć operacyjna Pojemność: 1 x 4 GB DDR3 1600Mhz, z możliwością rozbudowy do 16 GB
7 Karta grafiki Zintegrowana.
8 Parametry pamięci masowej Dysk twardy o pojemności HDD 500GB SATA 5400 obr/min

9 Wyposażenie multimedialne Wbudowana kamera internetowa (HD)
Wbudowany mikrofon
Wbudowane głośniki: 2 szt.
10 Niezawodność/jakość wytwarzania/certyfikaty Komputer powinien znajdować się na liście zgodności ENERGY STAR® 6.0 - odpowiednie dokumenty potwierdzające powyższe wymagania załączyć do oferty.
11 Wsparcie techniczne Dostęp do aktualnych sterowników zainstalowanych w komputerze urządzeń, realizowany poprzez podanie numeru seryjnego komputera, na dedykowanej przez producenta stronie internetowej - należy podać adres strony oraz sposób realizacji wymagania (opis uzyskania w/w informacji).
12 Wymagania dodatkowe


Nagrywarka DVD+/-RW wraz z oprogramowaniem do nagrywania płyt.
Klawiatura: układ polski programisty pełnowymiarowa z klawiaturą numeryczną
Touchpad - tak
13 Dodatkowe wyposażenie Mysz optyczna bezprzewodowa USB:
trzy przyciski i jedna rolka przewijania.
Torba na laptop - 15,6 cali:
Materiał zewnętrzny: Nylon, W
Wymiary wewn. przedziału komputerowego: min 390 x 270 x 50 mm
Pasek na ramię: Tak
Ergonomiczny pasek na ramię: Tak
Przegroda: Tak
Paski wewn. do przypięcia notebooka: Tak
Dodatkowe kieszenie: wewnętrzna kieszeń na dokumenty, zewnętrzna kieszeń na dokumenty, prasę
Dodatkowe funkcje: wzmocnione boki
Wygodna rączka
Kolor: czarny.
Program antywirusowy:
Wersja językowa polska, Licencja na urządzenie, typ licencji elektroniczna lub Box, czas ochrony komputera minimum 12 miesięcy.
Funkcje oprogramowania:
- ochrona przed nowymi zagrożeniami
- blokowanie spamu i wiadomości phishingowych
- monitor zainstalowanych aplikacji w celu wykrycia szkodliwych zmian w systemie
- zapora sieciowa
- automatyczna blokada szkodliwych stron
- ochrona bankowości
- aktualizacja przez Internet
- możliwość spersonalizowania ustawień ochrony
- współpraca z Microsoft Windows 7 (wszystkie wersje).

14 Waga Maksymalnie: 2,4kg
15 Bateria litowo - jonowa
16 Suma wymiarów (szer. + gł. + wys.) nie może przekroczyć 67 cm
17 Zainstalowane oprogramowanie - zabrania się stosowania licencji poleasingowych


System operacyjny:
Licencja na system operacyjny Microsoft Windows 8.1 Pro PL 64-bit lub nowszy, preinstalowany Windows 7 Pro PL (dołączony nośnik z systemem operacyjnym).
Zainstalowany system operacyjny niewymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft.
Komputer powinien znajdować się na liście zgodności Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 i 8.1
18 Gwarancja Minimum 24 miesiące


Wypełnia Oferent:

Producent komputera........................................................................................................

Model komputera..............................................................................................................


Producent myszy..............................................................................................................

Model myszy....................................................................................................................


Producent torby ..............................................................................................................

Model torby ....................................................................................................................





SPECYFIKACJA TECHNICZNA - PAKIET BIUROWY

Office Home and Business 2013 Polish PKC - zabrania się stosowania licencji poleasingowych szt. 2
lub równoważny zgodnie z poniższym opisem, spełniający poniższe minimalne wymagania:
1. Być polskojęzyczny, posiadać m.in. edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do obsługi poczty elektronicznej, program do tworzenia prezentacji multimedialnych, notatnik pracujący w trybie graficznym.
2. Posiadać możliwość automatycznej instalacji komponentów (przy użyciu instalatora systemowego), możliwość zdalnej instalacji komponentów.
3. Posiadać całkowicie zlokalizowany w języku polskim system komunikatów i podręcznej pomocy technicznej w pakiecie, obsługę języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej, autokorektę oraz możliwość prowadzenia dyskusji i subskrypcji dokumentów w sieci z automatycznym powiadomieniem o zmianach w dokumentach.
4. W systemach pocztowych posiadać możliwość delegacji uprawnień do otwierania, drukowania, modyfikowania i czytania załączanych dokumentów i informacji, możliwość blokowania niebezpiecznej lub niechcianej poczty, wsparcie dla formatu XML w podstawowych aplikacjach.
5. Posiadać pełna zgodność dokumentów z formatami .doc, .docx, .dotm .xls i .xlsx, .xltm, .ppt, .pptx, .potx w tym obsługa formatowania, wykonywanie i edycję makr oraz kodu zapisanego w języku Visual Basic for Application oraz możliwość nadawania uprawnień do modyfikacji i formatowania dokumentów lub ich fragmentów.
6. Posiadać automatyczne przesyłanie poczty na podstawie reguł, automatyczne odpowiedzi, możliwość dodawania do dokumentów i arkuszy kalkulacyjnych podpisów cyfrowych, pozwalających na stwierdzenie czy dany dokument/arkusz pochodzi z bezpiecznego źródła i nie został w żaden sposób zmieniony.
7. Posiadać możliwość automatycznego odzyskiwania dokumentów i arkuszy kalkulacyjnych w wypadku przypadkowego wyłączenia komputera. Oprogramowanie musi posiadać możliwość centralnego konfigurowania poprzez GPO.
8. Edytor tekstów musi umożliwiać:
a. Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty.
b. Wstawianie oraz formatowanie tabel.
c. Wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych.
d. Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne).
e. Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków.
f. Automatyczne tworzenie spisów treści.
g. Formatowanie nagłówków i stopek stron .
h. Sprawdzanie pisowni w języku polskim.
i. Śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników
j. Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności
k. Określenie układu strony (pionowa/pozioma)
l. Wydruk dokumentów
m. Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną.
n. Pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003 lub Microsoft Word 2007, 2010 oraz 2013 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu.
o. Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji.
p. Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze bazujące na schematach XML z Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych, które po wypełnieniu umożliwiają zapisanie pliku XML w zgodzie z obowiązującym prawem.
r. Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi (kontrolki) umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami obowiązującego w Polsce prawa.
s. Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze i pozwalające zapisać plik wynikowy w zgodzie z Rozporządzeniem o Aktach Normatywnych i Prawnych.
9. Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać:
a. Tworzenie raportów tabelarycznych.
b. Tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych.
c. Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu.
d. Tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice).
e. Obsługę kostek OLAP oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych.
f. Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych.
g. Wyszukiwanie i zamianę danych.
h. Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego.
i. Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie.
j. Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności.
k. Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem.
l. Zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku.
m. Zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003, 2007, 2010 oraz 2013 z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń.
n. Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji.
10. Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać:
a. Prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego
b. Drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek
c. Zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu.
d. Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji
e. Opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera
f. Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo
g. Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego
h. Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym
i. Możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów
j. Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera
k. Pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003, MS PowerPoint 2007, 2010, 2013.

11. Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) musi umożliwiać:
a. Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego.
b. Filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców.
c. Tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną.
d. Automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule .
e. Tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy.
f. Oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia.
g. Zarządzanie kalendarzem.
h. Udostępnianie kalendarza innym użytkownikom.
i. Przeglądanie kalendarza innych użytkowników .
j. Zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach.
k. Zarządzanie listą zadań.
l. Zlecanie zadań innym użytkownikom.
m. Zarządzanie listą kontaktów.
n. Udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom.
o. Przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników.
p. Możliwość przesyłania kontaktów innym użytkowników.
r. współpraca z systemem MS Exchange, w tym odbiór poczty, możliwość udostępniania poczty dla innych użytkowników.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Świętokrzyski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Ulica Modliszewice, ul. Piotrkowska 30
Nr domu 30
Miejscowość Końskie
Kod Pocztowy 26-200
Województwo świętokrzyskie
Tel 41 3722284
Fax 41 3722286
Internet http://www.sodr.pl
Regon 00368909000000
E-mail zam.publiczne@sodr.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Wojewódzka jednostka samorządowa
Rodzaj zam inny Wojewódzka jednostka samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu przesłanek, określonych w art. 24 ust. 1ustawy oraz art. 24b ust. 3 ustawy. 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 2.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy). Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.2. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy). 2.3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy).
Wiedza Wykonawca winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 13500 PLN brutto każda z dostaw.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykaz dostaw w okresie 3-ch lat o wartości min. 13 500 zł, z potwierdzeniem że dostawy te zostały wykonane należycie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 96
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 4
Adres strony internetowej siwz http//www.sodr.pl
Adres uzyskania siwz Świętokrzyski ośrodek Doradztwa Rolniczego w Modliszewicach ul. Piotrkowska 30 26-200 Końskie
Data składania wniosków 14/12/2015
Godzina składania wniosków 08:00
Miejsce Świętokrzyski ośrodek Doradztwa Rolniczego w Modliszewicach ul. Piotrkowska 30 26-200 Końskie
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)