Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Wicko
|
Ulica |
Wicko 60
|
Nr domu |
60
|
Miejscowość |
Wicko
|
Kod Pocztowy |
84-352
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
059 8611182
|
Fax |
059 8611101
|
Internet |
www.bip.wicko.pl
|
Regon |
77097977200000
|
E-mail |
ug@wicko.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
7
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w w/w zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w w/w zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ ) metodą spełnia-nie spełnia;
|
Wiedza |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto ( słownie : pięćdziesiąt tysięcy złotych ); potwierdzoną dowodami że dostawa te została wykonana należycie.
Oceny spełnienia w/w warunku Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 6 ppkt 6.2. lit.C SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.
|
Potencjał |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w w/w zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w w/w zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ ) metodą spełnia-nie spełnia;
|
Zdolne |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w w/w zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w w/w zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ ) metodą spełnia-nie spełnia;
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł ( słownie złotych : pięćdziesiąt tysięcy )
Oceny spełnienia w/w warunku Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 6 ppkt 6.2. lit. D SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W celu wykazania, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zama-wiającego w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia ( zał. Nr 1 do SIWZ ) Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów :
1. Wydruk, potwierdzony przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, wyniku testu (raport lub PrintScreen z wynikiem testu) przeprowadzonego na oferowanej konfiguracji komputera potwierdzającego osiągnięcie przez oferowany komputer wymaganego poziomu wydajności obliczeniowej, zgodnie z zapisami punktu 3 wymogów stawianych jednostce centralnej.
2. Wydruk, potwierdzony przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, wyniku testu (raport lub PrintScreen z wynikiem testu) przeprowadzonego na oferowanej konfiguracji komputera potwierdzającego osiągnięcie przez oferowany komputer wymaganego poziomu wydajności grafiki, zgodnie z zapisami punktu 6 wymogów stawianych jednostce centralnej.
3. Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, deklaracji zgodności CE dla oferowanej jednostki centralnej lub inny dokument wskazujący na spełnienie przez dostarczany sprzęt wymogów koniecznych do uzyskania deklaracji zgodności CE.
4. Potwierdzenie spełnienia wymogu spełnienia przez oferowaną jednostkę centralną zestawu komputerowego normy Energy Star 6.1 poprzez wpis w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov. (dopuszczalny jest wydruk strony internetowej) lub inne świadectwo potwierdzające, że dostarczany sprzęt przeszedł równoważne testy efektywności energetycznej.
5. Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, dokumentu potwierdzającego wyprodukowanie oferowanej jednostki centralnej zestawu komputerowego zgodnie z normą ISO 9001 lub inną normą równoważną, która potwierdza wyprodukowanie oferowanej jednostki centralnej zestawu komputerowego co najmniej z zachowaniem norm jakości określonych dla normy ISO 9001.
6. Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, dokumentu potwierdzającego realizację serwisu zaoferowanej jednostki centralnej zestawu komputerowego zgodnie z normą ISO 9001 lub inną normą równoważną, która potwierdza realizację serwisu zaoferowanej jednostki centralnej zestawu komputerowego co najmniej z zachowaniem norm jakości określonych dla normy ISO 9001.
7. Oświadczenie Wykonawcy oferowanego zestawu komputerowego o spełnieniu norm głośności jednostki centralnej zgodnie z zapisami punktu 11 wymogów stawianych jednostce centralnej.
8. Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, dokumentu potwierdzającego wyprodukowanie oferowanego monitora zestawu komputerowego zgodnie z normą ISO 9001 lub inną normą równoważną, która potwierdza wyprodukowanie oferowanego monitora zestawu komputerowego co najmniej z zachowaniem norm jakości określonych dla normy ISO 9001.
9. Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, dokumentu potwierdzającego realizację serwisu zaoferowanego monitora zestawu komputerowego zgodnie z normą ISO 9001 lub inną normą równoważną, która potwierdza realizację serwisu oferowanego monitora zestawu komputerowego co najmniej z zachowaniem norm jakości określonych dla normy ISO 9001.
10. Kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem, dokumentu potwierdzającego spełnienie przez monitor zestawu komputerowego normy Energy Star 6.0 lub inne świadectwo potwierdzające, że dostarczany sprzęt przeszedł równoważne testy efektywności energetycznej. 11. Kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem, dokumentu potwierdzającego spełnienie przez monitor zestawu komputerowego normy TCO 6.0 lub inne równoważne świadectwo potwierdzające, że dostarczany sprzęt został wyprodukowany z zachowaniem norm jakości co najmniej takich jak określone dla normy TCO 6.0.
12. Link do strony internetowej zapewniającej dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta lub dostawcy zestawu komputerowego realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera.
13. Pisemna informacja o producencie, modelu i symbolu:
- oferowanej jednostki centralnej zestawu komputerowego i wchodzących w jego skład podzespołów takich jak : procesor, płyta główna, dysk twardy, obudowa, napęd dysków DVD, zasilacz,
- oferowanego monitora zestawu komputerowego,
14. Pisemna informacja wskazująca nazwę oferowanego:
- systemu operacyjnego,
- oprogramowania biurowego,
- programu antywirusowego,
|
Inne dokumenty |
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polegał będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda:
1) w przypadku warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej : dokumentu wskazane-go w p-cie 6.2. lit. D SIWZ;
2) dokumentów dotyczących :
- zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu ; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Zgodnie z art. 26 ust. 2e ustawy pzp, podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Przykładowy wzór zobowiązania zawarto w załączniku Nr 8 do SIWZ.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy jeżeli będą korzystne technologicznie lub finansowo dla Zamawiającego.
2. Wszelkie zmiany umowy muszą być dokonane na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności, oraz wymagają zgody drugiej strony.
3. Zmiany mogą dotyczyć:
a) wynagrodzenia (ceny) przedmiotu zamówienia:
- gdy konieczność zmiany, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT);
b) terminu wykonania przedmiotu zamówienia:
- w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny,
- gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu Umowy, w szczególności korzystne dla Zamawiającego,
- w przypadku konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych na skutek działania Instytucji Wdrażającej (Władzy Wdrażającej Programy Europejskie).
c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych
w Umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie.
e) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lub wytycznych i zaleceń Instytucji Wdrażającej lub Instytucji Zarządzającej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości.
f) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia dostaw.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
okres gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.wicko.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy w Wicku, Wicko 60, 84-352 Wicko
|
Data składania wniosków |
15/12/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Sekretariat Urzędu Gminy w Wicku - pokój Nr 8 na parterze, Wicko 60, 84-352 Wicko
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Dostawa sprzętu komputerowego realizowana w ramach projektu pt: Zapewnienie dostępu do Internetu osobom zagrożonym wykluczeniem cyfrowym z terenu Gminy Wicko, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.3- Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion
|
Czy unieważnienie |
Nie
|